A fényforrások is lehetnek izgalmas termékek avagy A GE Consumer & Industrial Lighting üzletágának marketingstratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Barcsai Melinda |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | General Electric Hungary (Budapest) Marketingstratégia Szolgáltatásmarketing Fényforrások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30190 |
Hasonló tételek
A dubai raktár története a GE Lighting életében
: Szűcs Kata Rebeka
: Szűcs Kata Rebeka
Az energia hatékony fényforrások hatása a világítástechnikai iparra
: Horváth Gabriella
: Horváth Gabriella
Az ellátási lánc szerepe, változásai, kihívásai a GE Lighting üzleti tevékenységében
: Kerekes Daniella
: Kerekes Daniella
Light music concert venues in Budapest and their influence on the tourism industry
: Horváth Dorka
: Horváth Dorka
Kényszerű termékfejlesztés, nagy siker? Light termékek bevezetése az Alisca Vending Kft.-nél
: Turányi Eszter
: Turányi Eszter
Changes in consumer behaviour – dealing with insecurities in tourism industry with special focus on Hungary
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
Egyedi vevői igények kezelése GE Industrial Solution üzletág Logisztikai rendszerében
: Mecséri Zsuzsanna
: Mecséri Zsuzsanna
A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban
: Győri Abigél
: Győri Abigél
B-Light a határok áthidalása
: Perecz Nikolett
: Perecz Nikolett
Virtuális raktárkészlet optimalizálás a GE-nél
: Csapó Melinda
: Csapó Melinda
St. Petersburg in the light of cultural tourism
: Nuss Angelina
: Nuss Angelina
The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry
: Márton Rebeka Sára
: Márton Rebeka Sára
Az utazási irodák repülőjegy értékesítési üzletágának jövője
: Metzker Dóra
: Metzker Dóra
Lehetnek-e versenyképesek az utazási irodák a Covid-19 és az energiaválság hatására?
: Bettesch Alexandra
: Bettesch Alexandra
Budapest bus tours in the light of domestic tourism
: Vargha Enid Ivonn
: Vargha Enid Ivonn
The IMO, the SOLAS and the ISPS in light of critical events
: Takács Szilveszter
: Takács Szilveszter
A Monsanto Kereskedelmi Kft. vetőmag üzletágának stratégiai versenyhelyzetelemzése
: Deák Teodóra
: Deák Teodóra
The impact of social media on consumer purchase intentions in the Hungarian coffee industry
: Bitca Luminita
: Bitca Luminita
The spread of electromobility and its implications for policy, consumer behaviour and the automotive industry
: Bagó Vilmos
: Bagó Vilmos
Az OTP Bank Nyrt. önkormányzati üzletágának átfogó ismertetése
: Fóris Brigitta
: Fóris Brigitta
A modern technológia fejlődésének hatása a turizmusban - vajon a vlogok lehetnek az új útikalauzok?
: Márkus Izabella Lola
: Márkus Izabella Lola
Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Van-e realitása egy 2020-as budapesti olimpiának, és ha igen, milyen gazdasági hatásai lehetnek
: Fentor-Majer Amanda
Megjelent: (2008)
: Fentor-Majer Amanda
Megjelent: (2008)
Changes in the marketing activity of Hungarian hotels in the light of the pandemic
: Andreidesz Beatrix
: Andreidesz Beatrix
The foreign and security policy of the EU in the light of current conflicts
: Gyenes Alex
: Gyenes Alex
A WHC Személyzeti Szolgáltató Kft. humán üzletágának statisztikai eredményei
: Kijátz Evelin
: Kijátz Evelin
GE Power beszerzésének folyamata
: Szemjanyinov Sándor
: Szemjanyinov Sándor
Termékdemonstrációs folyamat - GE Healthcare -
: Navrasics Réka
: Navrasics Réka
GE Hungary KFT. forgótőkegazdálkodása
: Nagy Kristóf
: Nagy Kristóf
Greenwashing and its effect on brand image and consumers' purchase decisions in the cosmetic industry
: Jargalsaikhan Dulguun
: Jargalsaikhan Dulguun
Milyen módszerekkel őrzi meg egy multinacionális vállalat a költséghatékonyságát és versenyképességét a globális piacon A GE Lighting költséghatékonyságát és versenyképességét növelő módszerek és azok fejlődése
: Gáspár Gábor
: Gáspár Gábor
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
A klórmentes termékek értékesítési és marketingstratégiája egy konkrét vállalat keretein belül
: Stefankovics Noémi
: Stefankovics Noémi
A Takarékbank és a Takarékszövetkezeti Integráció lakossági befektetési üzletágának forgalomváltozása
: Filipszki
: Filipszki
Applying Big Data Analytics to Consumers' Responses in Vietnam's E-Commerce Industry Pros and Cons
: Do Van Tu
: Do Van Tu
Protect and Be Served? - The Revival of Paternalistic Leadership in the Light of Family Businesses
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2018)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2018)
Geopolitics Of Portugal In The 20th Century In The Light Of The Decolonisation Process
: Dias Tiara
: Dias Tiara
A vállalkozás egy üzletágának tevékenységi köre, fejlesztési területei és informatikai háttere
: Bársonyosi Nikolett
: Bársonyosi Nikolett
A Sony televízió üzletágának ellátási lánc vizsgálata egy konkrét példán keresztül
: Szuromi Lilla
: Szuromi Lilla
Improving engagement through internal communication factors of Philips Lighting University
: Török Gergely Bálint
: Török Gergely Bálint
Hasonló tételek
-
A dubai raktár története a GE Lighting életében
: Szűcs Kata Rebeka -
Az energia hatékony fényforrások hatása a világítástechnikai iparra
: Horváth Gabriella -
Az ellátási lánc szerepe, változásai, kihívásai a GE Lighting üzleti tevékenységében
: Kerekes Daniella -
Light music concert venues in Budapest and their influence on the tourism industry
: Horváth Dorka -
Kényszerű termékfejlesztés, nagy siker? Light termékek bevezetése az Alisca Vending Kft.-nél
: Turányi Eszter