Sportegyesületek marketing tevékenységének elemezése, az Óbudai Kaszások Kosárlabda Klub példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Tiba János |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Sportmarketing Esettanulmány Public Relations |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30301 |
Similar Items
Sportvállalkozások, sportegyesületek helyzete hazánkban Két Veszprém megyei labdarúgó klub mintáján bemutatva
: Gráczer Zoltán
: Gráczer Zoltán
A sport és rekreáció megjelenése a fiatalkorúak körében az Újpesti Megyeri Tigrisek Kosárlabda Klub példáján keresztül
: Szauter Dorottya
: Szauter Dorottya
A Veszprém Röplabda Klub marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Takács Olivér
: Takács Olivér
Csehország, Olaszország, Magyarország; három golf klub marketing tevékenységének az összehasonlítása
: Papp Zsófia
: Papp Zsófia
Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül
: Laufer-Rudas Mátyás Imre
: Laufer-Rudas Mátyás Imre
Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül
: Kiss Réka Eszter
: Kiss Réka Eszter
Sportegyesületek marketingtevékenységének az ellenőrzése a III. Kerületi TVE példáján keresztül
: Albert Flórián
: Albert Flórián
Sportegyesületek számviteli feladatainak vizsgálata
: Himer Dóra
: Himer Dóra
A magyar sportegyesületek marketingkommunikációja a Városi Sportegyesület Dunakeszi gyakorlati példáján keresztül
: Kubinyi Dóra
: Kubinyi Dóra
Támogatások hatása a sportegyesületek működésére
: Oláh Kíra
: Oláh Kíra
Az óbudai kulturális intézmények kommunikációja és innovációi
: Lénárt Bettina
: Lénárt Bettina
A civil szervezetek számviteli sajátosságainak vizsgálata sportegyesületek beszámolóin keresztül
: Hegedűs Gabriella
: Hegedűs Gabriella
MinGeo Kft - Controlling módszerek vizsgálata és pénzügyi helyzetének elemezése
: Domján Csaba
: Domján Csaba
A kosárlabda csapat, mint közösség működése
: Madár Kata
: Madár Kata
Elektronikus zene profilú klub üzleti és marketing terve
: Zádori László
Published: (2014)
: Zádori László
Published: (2014)
Sport marketing szerepe az amerikai NBA és a magyar kosárlabda példájával
: Bencze Louis
: Bencze Louis
A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. által végzett tevékenység hatékonyságának és jövedelmezőségének elemezése
: Zentner Róbert
: Zentner Róbert
A kosárlabda cipők piacának fellendülése a 21. században
: Veres Viktor Benedek
: Veres Viktor Benedek
A Római Klub múltja, jelene és jövője
: Radó Katalin
: Radó Katalin
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Pénzügyi és számviteli folyamatok az Óbudai Egyetemen-Beszerzési igénytől a kifizetésig
: Rácz Krisztina Brigitta
: Rácz Krisztina Brigitta
Sportegyesületek szerepe a turizmusban - Kovászna, Hargita és Brassó megyékben
: Szász Julia
: Szász Julia
Az RTL Klub értékének alakulása a magyar média környezetben
: Liszkai Katalin
: Liszkai Katalin
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze az Óbudai Egyetemen
: Köböl Ákos
: Köböl Ákos
Mit tanulhat a magyar kosárlabda a nemzetközi szervezetek és ligák marketingkommunikációjából?
: Vörösházi Jázmin
: Vörösházi Jázmin
Lehet-e, és ha igen, kell-e optimalizálni a járművezetői beosztáskészítés folyamatát az Óbudai Autóbuszgarázsban
: Dankó Lilla
: Dankó Lilla
A pénzügy, a számvitel és a logisztika kapcsolatának elemezése a profitáló működés érdekében a Parat Ungarn Kft.-nél
: Pálmány hallgató Melinda
: Pálmány hallgató Melinda
Képi és nyelvi metaforák a Duna Televízió és az RTL Klub esti híradóiban
: Bajusz Dániel
: Bajusz Dániel
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda
: Bárdy Orsolya Melinda
Számítógéppel támogatott vezetői információs rendszerek kialakításának és működtetésének elvi és gyakorlati problémái az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt.-nél
: Illés György
: Illés György
A magyar kosárlabda játékosok menedzsmentjének speciális piaca és a játékosügynöki munka szerepe egy primer kutatás alapján
: Lakosa Ákos
: Lakosa Ákos
Sportfinanszírozás- vizsgálódás a kosárlabda sportágban Mi változott meg kardinálisan a 2011-es látványsportokat támogató törvény bevezetésével
: Jakab Máté
: Jakab Máté
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra
: Galó Kristóf
: Galó Kristóf
A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül
: László Dóra
: László Dóra
A Zala-Depo Hulladékgazdálkodási és Környezetvédelmi Kft. marketing tevékenységének bemutatása
: Bangó János
: Bangó János
A logisztikai szolgáltatók komplex tevékenységének elemzése az FM Logistic példáján keresztül
: Pásztor Beatrix
: Pásztor Beatrix
Az ESAB Mór Hegesztőanyaggyártó Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az éves beszámolók alapján
: Tiba Eszter
: Tiba Eszter
A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
A szállodai vendéglátás tevékenységének bemutatása a Petneházy Club Hotel példáján keresztül
: Gnandt Tamás István
: Gnandt Tamás István
Similar Items
-
Sportvállalkozások, sportegyesületek helyzete hazánkban Két Veszprém megyei labdarúgó klub mintáján bemutatva
: Gráczer Zoltán -
A sport és rekreáció megjelenése a fiatalkorúak körében az Újpesti Megyeri Tigrisek Kosárlabda Klub példáján keresztül
: Szauter Dorottya -
A Veszprém Röplabda Klub marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Takács Olivér -
Csehország, Olaszország, Magyarország; három golf klub marketing tevékenységének az összehasonlítása
: Papp Zsófia -
Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül
: Laufer-Rudas Mátyás Imre