A televízió hatása a szupergeneráció gyermekeire
Elmentve itt :
Szerző: | Bakos Barbara |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2008
|
Kulcsszavak: | Televíziózás Médiakutatás Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30309 |
Hasonló tételek
A televízió hatása a gyermekekre
: Faludi Barbara
Megjelent: (2007)
: Faludi Barbara
Megjelent: (2007)
A televízió hatása a sportra
: Veres Gábor
: Veres Gábor
A televízió képernyőjén megjelenő erőszak és a gyermekek
: Bakos Kinga
: Bakos Kinga
A televíziós reklámok hatása a gyermekekre
: Drengubák Bernadett
: Drengubák Bernadett
A portugál közszolgálati televízió
: Dobos Eszter
: Dobos Eszter
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Televíziós interjúkészítés a 21. században
: Varga Klaudia
: Varga Klaudia
A televízió értékközvetítő szerepének átalakulása
: Doleschall Petra
: Doleschall Petra
Az online és televíziós műsorok hatása az étkezési szokásokra
: Tréber Dóra
: Tréber Dóra
A gyermekeknek szóló televíziós reklámok hatása a szülők vásárlási szokásaira
: Erdei Szilvia
: Erdei Szilvia
A televízió hatása a kisiskolás gyermekek (6-8) év személyiségfejlődésére
: Lisinszki Zsuzsa
: Lisinszki Zsuzsa
„Cseppnyi változás", a Duna Televízió arculatváltása
: Klausz Orsolya
: Klausz Orsolya
A magyar televíziós híradóműsorok statisztikai elemzése
: Boros Alex
: Boros Alex
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
Televíziós és online reklámok térnyerése Magyarországon
: Sztyéhlik Gábor Ottó
: Sztyéhlik Gábor Ottó
A televízió és a gyermekek Erőszakos médiatartalmak vagy társadalmi pánik?
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Az idegen nyelv használata a televíziós reklámokban
: Kántor Csilla
: Kántor Csilla
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna
: Ádám Orsolya Julianna
A televízió hatása a társadalmi értékorientációra, az amerikai és európai modellek tükrében
: Gera Patrícia
Megjelent: (2007)
: Gera Patrícia
Megjelent: (2007)
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
A televíziós reklámok hatásainak különleges világa női szemmel
: Plézer Panna
: Plézer Panna
Az idősek reprezentációja a hazai sugárzású televíziós reklámokban
: Greinerné Ördög Dr. Katalin Erzsébet
: Greinerné Ördög Dr. Katalin Erzsébet
A kereskedelmi televízió kettős terméke Hirdetés és műsorbrand a TV2-ben, a felzárkózás jegyében
: Bartha Krisztina
: Bartha Krisztina
Streaming szolgáltatások és tartalomszolgáltatás hatása a hagyományos televíziós iparra a 21. században Magyarországon
: Czippán Máté Krisztián
: Czippán Máté Krisztián
Az amerikai futball népszerűségének növekedése a televíziós közvetítés hatására
: Bencsics Márk
: Bencsics Márk
A Duna Televízió fejlődése a megalakulástól a 2005-ös arculatváltásig
: Menczer Tamás
: Menczer Tamás
A televíziós műsorvezetés kommunikációs vizsgálata - A digitalizáció hatása a műsorvezetői készségek és a szakma átalakulására
: Somfai Dóra
: Somfai Dóra
A marketingkommunikációs eszközök szerepe és jelenléte a televíziós zenei tehetségkutatókban
: Lapis Botond László
: Lapis Botond László
Romney háborúja - negatív televíziós reklámok a 2012-es republikánus előválasztásokon
: Guba Zoltán
: Guba Zoltán
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
A Kádár-korszak televíziós reklámfilmjei és hatásai a korabeli magyar társadalomra
: Bacsó Anett
: Bacsó Anett
Egy új vállalatirányítási rendszer bevezetése a Magyar RTL Televízió Zrt.-hez
: Simonyi Babett
: Simonyi Babett
A Sony televízió üzletágának ellátási lánc vizsgálata egy konkrét példán keresztül
: Szuromi Lilla
: Szuromi Lilla
A kereskedelmi csatornák nézői szokásai alapján létrejövő újszerű televíziós műfajok bemutatása
: Bényi Dániel
: Bényi Dániel
Televízió vásárlási szokások vizsgálata és a digitalizáció hatása a mozifilmekre az x és y generáció körében Magyarországon
: Lukácsy Zoltán
: Lukácsy Zoltán
A magyar televíziós piac értékesítési politikáinak vizsgálata avagy A monopóliumtól a duopóliumig
: Szekeres Gabriella
: Szekeres Gabriella
Hogyan használják ki a televízió csatornák az internet adta lehetőségeket a reklámozás területén?
: Simon Emese Dóra
Megjelent: (2014)
: Simon Emese Dóra
Megjelent: (2014)
Képi és nyelvi metaforák a Duna Televízió és az RTL Klub esti híradóiban
: Bajusz Dániel
: Bajusz Dániel
Reklámok világa, fajtái, jellemzői, illetve a televíziós reklámok befolyása és pszichológiai kihatásai a fogyasztókra
: Baráth Márk
: Baráth Márk
Hasonló tételek
-
A televízió hatása a gyermekekre
: Faludi Barbara
Megjelent: (2007) -
A televízió hatása a sportra
: Veres Gábor -
A televízió képernyőjén megjelenő erőszak és a gyermekek
: Bakos Kinga -
A televíziós reklámok hatása a gyermekekre
: Drengubák Bernadett -
A portugál közszolgálati televízió
: Dobos Eszter