A marketing evolúciója a fogyasztók szempontjából - avagy a cipőbolttól az érzékszervi marketingig
Saved in:
| Main Author: | Fehér Barbara |
|---|---|
| Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
| Format: | Thesis |
| Published: |
2008
|
| Kulcsszavak: | Marketingkutatás Fogyasztói magatartás Reklámtörténelem |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30382 |
Similar Items
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban
: Varga Nelli
: Varga Nelli
Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
: Denkovics Dorina
: Denkovics Dorina
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs
: Vitányi Szabolcs
A kuponos üzleti modell evolúciója és kritikai bemutatása a magyarországi piacvezető - Bónusz Brigád - szempontjából
: Jambrik Nikolett
: Jambrik Nikolett
A Nike futballcipők evolúciója Innováció,marketing és piacvezető stratégiák
: Szántó Bence
: Szántó Bence
Az online diplomácia evolúciója Spanyolországban
: Szücs Diána
: Szücs Diána
Érzékszervi marketing és a vendégélmény kapcsolata a Barack Thermal Resortban
: Baranyi Nikolett
: Baranyi Nikolett
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
A Posta Biztosító Gálák Evolúciója
: Máté Fanni
: Máté Fanni
A bizalom és az együttműködés evolúciója
: Marosán György
Published: (2006)
: Marosán György
Published: (2006)
Friss és szárított fűszerek érzékszervi vizsgálata
: Máté Rebeka
: Máté Rebeka
Az intézmények szerepe a demokrácia evolúciója során
: Rostás István
: Rostás István
Különböző édesítőszerek táplálkozásbiológiai jelentősége és érzékszervi összehasonlítása
: Csukás Hajnalka
: Csukás Hajnalka
Magyar ginek fogyasztói érzékszervi és szemkamerás vizsgálat
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
A komlózási technológia hatása a sör érzékszervi tulajdonságaira
: Giczi Laura
: Giczi Laura
A komlózási technológia hatása a sör érzékszervi tulajdonságaira
: Giczi Laura
: Giczi Laura
A magyar ginek fogyasztói érzékszervi és szemkamerás vizsgálata
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
A pénzügyi rendszerek evolúciója A digitális pénz és a blokklánc technológia szerepe
: Horváth Krisztián János
: Horváth Krisztián János
A Magyar Sportdiplomácia Evolúciója és Kritikai Értékelése
: Eiterer Patrik Dominik
: Eiterer Patrik Dominik
A kozmetikai termékek marketing hatásának vizsgálata a Rhode kozmetikai márka tükrében Az érzékszervi marketing jelentősége a márkakommunikációban
: Lesti-Gúth Zsófia
: Lesti-Gúth Zsófia
A projektmenedzsment módszertan evolúciója - a DA térnyerése az IT projektkultúrában
: Jakab Cintia
: Jakab Cintia
A monetarizmus evolúciója és a modern monetáris elmélet
: Szabó Lehel
: Szabó Lehel
A Dior kommunikációs stratégiájának evolúciója A hírességek szerepe a luxusmárka pozícionálásában és a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása
: Füleki Sára
: Füleki Sára
Kína és India szomszédi viszonyának evolúciója 1950-2022
: Berta Zsófia
: Berta Zsófia
A pénzügyi kommunikáció evolúciója a SWIFT-rendszer bemutatásán keresztül
: Tóth Tamás
: Tóth Tamás
Az online vásárlás evolúciója centrum áruháztól az About you-ig
: Vass Nikolett
: Vass Nikolett
A vállalatok társadalmi felelősségvállalási kommunikációjával szembeni elvárások a fogyasztók és a munkavállalók szempontjából
: Aczél Antónia
: Aczél Antónia
A kereskedelmi televíziózás és a műsorok evolúciója kezdetektől a jelenig és a jövő kihívásai
: Jávori Gergő
: Jávori Gergő
A „K. K. Kft.” evolúciója az egyéni vállalkozás és a korlátolt felelősségű társaság alapításához kapcsolódó szervezési és számviteli feladatok, valamint a gazdasági társaságok egyesülésének lépései, számviteli sajátosságai
: Bazsika Ágnes
: Bazsika Ágnes
A „K. K. Kft.” evolúciója az egyéni vállalkozás és a korlátolt felelősségű társaság alapításához kapcsolódó szervezési és számviteli feladatok, valamint a gazdasági társaságok egyesülésének lépései, számviteli sajátosságai
: Bazsika Ágnes
: Bazsika Ágnes
Az Infótörvénytől a GDPR-on át a gyakorlati alkalmazásig, azaz a személyes adatvédelem evolúciója
: Sipos László Dániel
: Sipos László Dániel
Innovációs marketing - A színek és a fogyasztók
: Likker Fruzsina
: Likker Fruzsina
A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
: Kazinczi Eszter
: Kazinczi Eszter
A vegán fogyasztók élelmiszervásárlási magatartásának marketing aspektusai
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
Apple stratégiájának hatása a fogyasztók lojalitására
: Braun Barbara
: Braun Barbara
Tejet a tehéntől avagy A biotej perspektívái a hazai fogyasztók körében
: Burián Dóra
: Burián Dóra
Similar Items
-
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara -
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória -
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória -
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina -
Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban
: Varga Nelli