A női cigarettamárkák vizsgálata avagy Mi befolyásolja a fiatal nők vékony cigaretta márkaválasztási szokásait
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Éva |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Cigaretta Dohányreklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30413 |
Hasonló tételek
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
Vékony klienses alkalmazásfejlesztés, frontend keretrendszerek
: Tóth Péter
: Tóth Péter
A fogyasztók márkaválasztási szokásainak vizsgálata a Pritt és a Schwarzkopf márkák összehasonlításán keresztül
: Ökrös Kinga
: Ökrös Kinga
Hogyan befolyásolja a média jelenléte a fiatal generáció társadalomba való beilleszkedését, értékrendjének kialakulását
: Pál-Botházy Emese Kinga
Megjelent: (2007)
: Pál-Botházy Emese Kinga
Megjelent: (2007)
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
A legális drogok és azok hatása a felnövekvő generációra (Alkohol, energiaital, kávé, cigaretta)
: Tálos Rudolf Lászlóné
: Tálos Rudolf Lászlóné
Energiakörkép avagy mi lesz a jövő energiája
: Koskocsák Éva
: Koskocsák Éva
Női karrierfejlődés - Nők a középvezetésben
: Bocsi Dóra
: Bocsi Dóra
Fiatal felnőtt nők vállalkozási hajlandóságának okai
: Tömösközy Kíra Paulina
: Tömösközy Kíra Paulina
Női szerepváltozások A nők közéletben való szereplése
: Pál Eszter
: Pál Eszter
Női körök és a nők helyzete napjainkban
: Kodó Bernadett
: Kodó Bernadett
A MI korunk, avagy a posztmodern robotizáció hatásának vizsgálata
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
Nők a munka világában - nők és a karrier, női vezetők és elfogadottságuk -
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
Hogyan Befolyásolja a Home-Office a Teljesítményt?
: Süli Roland
: Süli Roland
Elektronikus fizetési megoldások, avagy mi lesz veled készpénz?
: Sági Balázs László
: Sági Balázs László
Nők és a Karrier – Női szerepvállalásokból adódó kihívások
: Kozma Tibor Sándor
: Kozma Tibor Sándor
Nők, család, karrier - Női szerepvállalás a XXI. században
: Pálmai Zsófia
: Pálmai Zsófia
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
Női vállalkozók, avagy karrierépítés nőként
: Csendes Szilvia
: Csendes Szilvia
Mennyire befolyásolja a regionális informatikai helyzet a logisztikát?
: Sándor Ágnes, et al.
Megjelent: (2016)
: Sándor Ágnes, et al.
Megjelent: (2016)
Az informatika fejlődése, miként befolyásolja a vállalatok működését
: Rudenko Veronika
: Rudenko Veronika
Nők a XXI. században - Női vezetők lehetőségei és buktatói
: Lutche Bernadett
: Lutche Bernadett
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér
: Szabó Tamás Olivér
Létezik-e nőies vezetési stílus? Nők helye a vezetésben
: Kovács Dóra
Megjelent: (2014)
: Kovács Dóra
Megjelent: (2014)
Női életutak - hogyan fordítható a nők javára a stressz?
: Bencze Krisztina
: Bencze Krisztina
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra
: Máté Eszter Alexandra
MiFID alapjai
: Tujner Zoltán
: Tujner Zoltán
Gasztronómia és vallás, avagy mi kerül egy keresztény család asztalára
: Mojzes Gergő
: Mojzes Gergő
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka
: Berta Sára Boglárka
Hogyan befolyásolja a vezetők érzelmi intelligenciája a beosztottak motiválását
: Bagó Viktória Sára
: Bagó Viktória Sára
Az Instagram influencerek és szponzorált tartalmaik hatásai a fiatal nők testképére
: Sárai Anna
: Sárai Anna
Az X és Y generációs nők és a női lappiac
: Orosz Flóra
: Orosz Flóra
Női menedzserek
: Erdélyi Éva
: Erdélyi Éva
A közösségi média hatása az önértékelésre és a mentális egészségre a nők és férfiak körében (avagy hogyan befolyásolja az Instagram és a TikTok használata a két nemet.)
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
Nők, karrier, család Női szerepvállalás vidéken a 21. században
: Balogh Mónika Éva
Megjelent: (2007)
: Balogh Mónika Éva
Megjelent: (2007)
Bonduelle "A mi zöldségesünk" hűségprogram - Avagy a lojalitásprogramok hatékonysága zöldségkonzerv kategóriában
: Ihász Diána Dóra
: Ihász Diána Dóra
A korlátolt felelősségű társaságok jövője- avagy mi lesz veletek kft.-ék?
: Szanati Eszter
: Szanati Eszter
Marketing az építőiparban - Avagy mi teszi hatékonnyá az ágazat vállalatainak kommunikációját
: Gyöngyösi Klaudia
: Gyöngyösi Klaudia
Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?
: Horváth Csilla
: Horváth Csilla
Hasonló tételek
-
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél -
Vékony klienses alkalmazásfejlesztés, frontend keretrendszerek
: Tóth Péter -
A fogyasztók márkaválasztási szokásainak vizsgálata a Pritt és a Schwarzkopf márkák összehasonlításán keresztül
: Ökrös Kinga -
Hogyan befolyásolja a média jelenléte a fiatal generáció társadalomba való beilleszkedését, értékrendjének kialakulását
: Pál-Botházy Emese Kinga
Megjelent: (2007) -
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia