Az androgenitás, mint gender mainstreaming stratégia
Saved in:
Main Author: | Farkas Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2013
|
Kulcsszavak: | Nemi szerepek Androgenitás Gender |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30422 |
Similar Items
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János
: Donyec István János
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
Gender As Marketing
: Boka Fruzsina
: Boka Fruzsina
Gender és humor
: Hidasi Judit
Published: (2013)
: Hidasi Judit
Published: (2013)
The Impact of Gender Inequality in Advertisements
: Komáromy Luca
: Komáromy Luca
Gender marketing a gyerekjáték piacon
: Sztolár Miklós
: Sztolár Miklós
Gender Equality in digitalization and Computer Use
: Mustapha Malek Ben
Published: (2023)
: Mustapha Malek Ben
Published: (2023)
Masters Degree in Gender and Development (Ucm)
: Boyano Jesús
Published: (2020)
: Boyano Jesús
Published: (2020)
Bridging the Gender Gap Mitigating the Impacts of Climate Change on Women in MENA
: Naoum, Rawia Fuad
Published: (2024)
: Naoum, Rawia Fuad
Published: (2024)
Turizmus, mint fejlesztési stratégia Esztergom és vonzáskörzetében
: Veres Barbara Zsófia
: Veres Barbara Zsófia
Gender Inequality in India Role of Sustainable Development Goals on the Status of Women in India
: Sharma Ishita
: Sharma Ishita
Minőségmenedzsment fejlesztése, mint vállalati stratégia
: Krausz Antal
: Krausz Antal
A média, mint gender tükör, avagy A nő újraértelmezése a 21. században
: Vári Melinda Lilla
: Vári Melinda Lilla
A közösségi médiumok gender központú elemzése
: Nyolczas Vivien
: Nyolczas Vivien
Gender Equality in and through Social Entrepreneurship in Ghana
: Rexford, Amankwah Ebenezer
Published: (2023)
: Rexford, Amankwah Ebenezer
Published: (2023)
Exploring gender diversity in key account management A comparative global perspective on gender-specific roles and competencies for customer success
: Niersbach, Barbara, et al.
Published: (2024)
: Niersbach, Barbara, et al.
Published: (2024)
Breaking through the glass ceiling by implementing gender quotas
: Németh Katalin
Published: (2023)
: Németh Katalin
Published: (2023)
Gender inequality in Yemen and its impact on economic growth
: Al-askari Fayrouz Ahmed Saleh
: Al-askari Fayrouz Ahmed Saleh
Gendered Marketing How to Advertise Feminine Products to Men?
: Devecseri Fruzsina
: Devecseri Fruzsina
The effects of gender stereotypes on women’s workplace progression in Hungary
: Janka Éva Stefánia
: Janka Éva Stefánia
A fenntarthatóság, mint a vállalati stratégia eleme
: Varga Ágota
: Varga Ágota
Historical Review of Gender Equality and Women Empowerment in the European Union
: Lasancz Eszter
: Lasancz Eszter
The effects of the changing economic and social environment on gender issues in Japan
: Bárány Beáta
: Bárány Beáta
Turizmus, mint fejlesztési stratégia Sátoraljaújhely és Hegyköz tájegységében
: Kiss Rebeka Beáta
: Kiss Rebeka Beáta
A gender szerepe a családi vállalkozások vezetőinek társadalmi felelősségvállalásában
: Molnár Laura
: Molnár Laura
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
What is the nexus between hospitality industry, sexism, and gender discrimination in India?
: Kaur Kirandeep
: Kaur Kirandeep
Reklámok gender központú elemzése a kereskedelmi csatornákon 2000-2014-ig
: Tapolcsányi Réka
: Tapolcsányi Réka
A gender és munkaerőpiac kapcsolata, A betölthetetlen vágy a pszichoanalízisben
: Kiss Judit
: Kiss Judit
Changes in consumer behaviour towards hotel products and services, focusing on gender trends
: Czifra Eszter
: Czifra Eszter
A turizmus, mint fejlesztési stratégia Gyula város példáján keresztül bemutatva
: Nyeste Anita
: Nyeste Anita
Tartalommarketing. Tartalommarketing stratégia
: Resetár Margaréta
: Resetár Margaréta
Social and Cultural Aspects in Taiwan’s Economic Development with Special Focus on the Education System and Gender Equality
: Hidasi Judit
Published: (2022)
: Hidasi Judit
Published: (2022)
Femvertising – A feminista marketing stratégia hatása a magyar női fogyasztókra
: Farkas Brigitta
: Farkas Brigitta
Eltérő szegmentumok, eltérő stratégia
: Göndör Dóra
: Göndör Dóra
Befektetői stratégia, befektetési tudatosság
: Várhalmos Nikolett
: Várhalmos Nikolett
Similar Items
-
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János -
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs -
Gender As Marketing
: Boka Fruzsina -
Gender és humor
: Hidasi Judit
Published: (2013) -
The Impact of Gender Inequality in Advertisements
: Komáromy Luca