Ki tudják-e használni a magyar kozmetikusok a szépség- és egészségipar felívelő tendenciáját?
Elmentve itt :
Szerző: | Borsós Anikó |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Szolgáltatásmarketing Kozmetikai piac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30457 |
Hasonló tételek
Szépséges reklám azaz a női szépség és a reklámok szoros kapcsolata
: György Anita
: György Anita
A Call Centerek jövője, Meg tudják-e tartani a szerepüket a modern értékesítésben?
: Urbán Boglárka
: Urbán Boglárka
Valós Szépség Nők a szépségipari reklámokban
: Divós Lili
: Divós Lili
A szépség és a PR A szépségipar, a hírnév és a PR
: Seffer Judit
: Seffer Judit
(Ki)útkeresés a magyar egészségügyben - határok és lehetőségek
: Jóri Mónika
: Jóri Mónika
Mit olvasunk ki a mérleg adataiból?
: Deák Alexandra Ilona
: Deák Alexandra Ilona
A logisztikai infrastruktúra ki-, illetve átépítése Magyarországon
: Veres Dániel
: Veres Dániel
Menyasszonyi ruhavásárlás- Hogy szolgálják ki a fogyasztók igényeit?
: Lőrincz-Vincze Zsófia
: Lőrincz-Vincze Zsófia
Balatonmária szépség és egészségcentrum beruházási projektje a TERÁPIA-2008 Egészségügyi Szolgáltató Kft-nél
: Török Dancsó Ádám
: Török Dancsó Ádám
Ki bírja tovább? - Érzelmi intelligencia és kiégés a vendéglátásban
: Solymosi Nikolett
: Solymosi Nikolett
Ki nyeri a 2016-os franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságot?
: Jámbor Máté
: Jámbor Máté
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
Hogyan alakítható ki a márkahűség a NESCAFÉ® Dolce Gusto® részére
: Kiss Viola
: Kiss Viola
Ki és be-szállítási dokumentumok nyomonkövetése és nyilvántartása informatikai rendszerrel RBHH
: Fenyvesi Zsófia
: Fenyvesi Zsófia
Milyen online eszközök segítségével alakítható ki a Habgenerális autómosó marketingstratégiája?
: Klein Zsófia
: Klein Zsófia
Mit olvasunk ki a mérleg adataiból? A Chicken Gold 2012 Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az egyszerűsített éves beszámolók alapján /
: Deák Alexandra Ilona
: Deák Alexandra Ilona
Hogyan szolgálják ki a projektcsapatok az ügyfelek igényeit az építőipari projektek során
: Prédli Ágnes
: Prédli Ágnes
Hogyan használják ki a televízió csatornák az internet adta lehetőségeket a reklámozás területén?
: Simon Emese Dóra
Megjelent: (2014)
: Simon Emese Dóra
Megjelent: (2014)
Az Y generációs munkavállalók jellemzői és elvárásai Ki vagy és mit akarsz Y-generáció?
: Fábián Bence
: Fábián Bence
Mivé váltatok nők? Hova lettetek férfiak? Akkor most ki is hordja a nadrágot? Nemi diszkrimináció, betiltott és szexista reklámok
: Szilágyi Annamária
: Szilágyi Annamária
A szépség ára egy stagnáló piacon - A Henkel Magyarország Kft. kozmetikai termékeinek piaci alakulása egy nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc példáján keresztül
: Bernáth Kinga Éva
: Bernáth Kinga Éva
Hogyan emelkedjünk ki versenytársaink közül úgy, hogy közben tartsuk magunkat az építőipari piac elvárásaihoz?
: Kónya Evelin
: Kónya Evelin
Pénzszóró románok, gyökereket kereső magyarok - Ki a turista Székelyföldön? A beutazó idegenforgalom trendjének komplex elemzése
: Geréb Krisztina
: Geréb Krisztina
A Lauder - jelen, múlt és jövő, avagy hogy nő ki egy oktatási intézményből téren, időn és generációkon átívelő közösség
: Őri Anna Dina
: Őri Anna Dina
"Kihűlt-e a magyar konyha?"
: Filkorn Tibor Bence
: Filkorn Tibor Bence
"Ha nagy leszek szakács leszek", avagy ki és miért választja a vendéglátást és a szakács szakmát a XXI. században, a szakoktatás tükrében
: Keresztessy Zoltán
: Keresztessy Zoltán
Megéri-e a magyar futballba invesztálni?
: Kiss Réka
: Kiss Réka
E-Bizsu.hu Fogyasztói magatartás az elektronikus kereskedelemben a bizsu ékszerek piacára fókuszálva, valamint egy webáruház kialakításának feltételei és lehetőségei
: Steinhacker Anikó
: Steinhacker Anikó
Életképes-e az önálló Bosznia-Hercegovina?
: Dzsongova Zdravkova Anikó
: Dzsongova Zdravkova Anikó
A magyar e-lance szabadúszók motivációi és kihívásai
: Vajky Gergő László
: Vajky Gergő László
Az online marketing és a német, illetve magyar professzionális labdarúgás közötti kapcsolat
: Borsos Bálint Áron
: Borsos Bálint Áron
A Magyar Céginfo Kft szerepe az E-Kereskedelemben
: Nagy Nikolett Erika
: Nagy Nikolett Erika
Elégséges-e a mai magyar nyugdíjrendszer? Öngondoskodási lehetőségek
: Kovács József
: Kovács József
Magyar e-vásárlók külföldi és belföldi vásárlásainak összehasonlítása
: Berta Ádám
: Berta Ádám
A magyar e-kereskedelem és a tudatos bőrápolás kapcsolata
: Fekete Aliz
: Fekete Aliz
A magyar tejágazat múltja és jelene. Lesz-e holnap?
: Szabó Kata
: Szabó Kata
Van-e szerepe a migrációnak a magyar népesség fogyásában?
: Tamis Nedda Mercédesz
: Tamis Nedda Mercédesz
Az e-kereskedelem a magyar online vásárlási szokások tükrében
: Végh Zoltán
: Végh Zoltán
Egy magyar e-kereskedelmi vállalat esélyei a hazai piacon
: Borsi Dávid
Megjelent: (2013)
: Borsi Dávid
Megjelent: (2013)
A magyar luxus divatipar e-kereskedelmi és fenntarthatósági szempontok szerint
: Tóth Blanka
: Tóth Blanka
Hasonló tételek
-
Szépséges reklám azaz a női szépség és a reklámok szoros kapcsolata
: György Anita -
A Call Centerek jövője, Meg tudják-e tartani a szerepüket a modern értékesítésben?
: Urbán Boglárka -
Valós Szépség Nők a szépségipari reklámokban
: Divós Lili -
A szépség és a PR A szépségipar, a hírnév és a PR
: Seffer Judit -
(Ki)útkeresés a magyar egészségügyben - határok és lehetőségek
: Jóri Mónika