A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
Elmentve itt :
| Szerző: | Papp Zsuzsanna Zsófia |
|---|---|
| További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Borpiac Bormarketing Magyarország |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30458 |
Hasonló tételek
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás
: Jaszenák Tamás
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
: Csomor Flóra
: Csomor Flóra
Az alkoholmentes és csökkentett alkoholtartalmú borok fogyasztói megítélése és jövőképe
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban
: Deák Dr. Liliána
: Deák Dr. Liliána
Az egri borok megjelenése a nemzetközi piacon
: Birinyi Eszter
: Birinyi Eszter
A toszkán borok megítélése és a régió borturizmusának ismertsége a magyarok körében
: Pesti Botond
: Pesti Botond
A borkultúra és a bormarketing kapcsolata
: Varga László Bence
: Varga László Bence
A magyar borok jelene és jövője
: Kecskés Szabolcs
: Kecskés Szabolcs
Nagy borok, kis cégér avagy a magyar borok helyzete a világban és itthon
: Gombás Szilvia
: Gombás Szilvia
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina
: Czipe Edina
A Tokaji borok imázsa napjainkban a vélemények tükrében
: Buzai Éva
Megjelent: (2013)
: Buzai Éva
Megjelent: (2013)
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
A magyar borok exportja és külföldi márkaismertsége
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
A Tokaji borok felhasználása a magyar gasztronómiában
: Dániel Dóra
: Dániel Dóra
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A magyar borok belső piaci helyzete és kilátásai
: Kelenföldi Vanda
: Kelenföldi Vanda
A magyar borgasztronómia fejlődése, borok és ételek harmóniája.
: Ács Krisztián
: Ács Krisztián
Borok jelentősége a gasztronómiában
: Erdős Bence
: Erdős Bence
A Tokaji borok felhasználásának elemzése a magyar gasztronómiában
: Pálfalvi Brigitta
: Pálfalvi Brigitta
A bormarketing és fogyasztói szokások szekszárdi és francia példákkal
: Bartha Viktória
: Bartha Viktória
A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére
: Medve Enikő
: Medve Enikő
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
A borok megjelenése a Kékes étterem itallapján, pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Bakos Bence
: Bakos Bence
A borok megjelenése Fricska Gastropub itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Chrenkó Noémi
: Chrenkó Noémi
A borok megjelenése KIOSK Budapest itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Bende Kristóf
: Bende Kristóf
A bormarketing hatása a borfogyasztásra az Észak-magyarországi régióban
: Kós Gertrud
: Kós Gertrud
A borok megjelenése az És Bisztró itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása.
: Tóth József
: Tóth József
A BOROK MEGJELENÉSE A GELLÉRT SÖRÖZŐ ITALLAPJÁN, A PINCÉSZETEK BEMUTATÁSA, BOROK ÉS ÉTELEK PÁROSÍTÁSA
: Butnaru Sabina Bianca
: Butnaru Sabina Bianca
A borok megjelenése a Danubius Hotel Gellért itallapján, valamint a borok és ételek párosítása
: Veres Vivien
: Veres Vivien
A borok megjelenése a Platán Étterem kínálatában, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Kiss Renáta Petra
: Kiss Renáta Petra
A borok megjelenése a Bistro Fine itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Földes Anna
: Földes Anna
A borok megjelenése a Budakert Vendéglő itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Vári Vivien Vanessza
: Vári Vivien Vanessza
Hasonló tételek
-
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla -
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás -
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella -
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina -
A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
: Csomor Flóra