"Mégis kopik az Opel?" avagy A márka újrapozícionálása
Elmentve itt :
Szerző: | Németh Gábor |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Kulcsszavak: | Márkanév Márkamenedzsment Újrapozícionálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30478 |
Hasonló tételek
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy
: Takács Anna
: Takács Anna
Ugyanott, de mégis máshol
: Vargáné Molnár Éva
: Vargáné Molnár Éva
A lóversenyzés újrapozícionálása
: Váradi Regina
: Váradi Regina
Egy konktrét kisvállalkozás újrapozícionálása
: Korcsek Polla Rebeka
: Korcsek Polla Rebeka
Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája
: Almási Gergő
: Almási Gergő
Az Opel Magyarország marketingtevékenységének elemzése
: Plander Benedek
: Plander Benedek
A Heineken Radler kategóriájának újrapozícionálása
: Halaska Betty
: Halaska Betty
Az Opel Magyarország online marketingtevékenységének vizsgálata
: Móré Bella Liza
: Móré Bella Liza
Csomagok hálójában, logisztika nélkül nem megy Az e-kereskedelem a futárszolgálatok szemszögéből
: Bokor Barbara
: Bokor Barbara
Egy régi termék újrapozicionálása a piacon
: Sarkadi Dorottya
: Sarkadi Dorottya
A nő nem férfi mégis vezető avagy Női „utazók” a férfiak világában
: Gébele Barbara
: Gébele Barbara
A Fővárosi színházak újrapozicionálása a turizmus szolgálatában
: Gőgh Brigitta
: Gőgh Brigitta
A Csabai Kolbászfesztivál újrapozícionálása és jövőbeni stratégiája
: Kolossváry Lilla
: Kolossváry Lilla
Budavári palotakoncertek avagy a magyar operett közönségének számottevő bővítése, valamint az operett műfajának újrapozícionálása
: Lőrincz Zsuzsanna Gabriella
: Lőrincz Zsuzsanna Gabriella
Opel marketingstratégiájának bemutatása, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Plander Benedek
: Plander Benedek
A valóságshow valósága A „Való Világ” című valóságshow befogadás vizsgálata, avagy senki sem nézi, mégis mindenki ismeri
: Víg Bianka
: Víg Bianka
A Volkswagen és az Opel reklámtevékenysége a magyar piacon
: Könczey Yvett
: Könczey Yvett
Az Arany Ászok kommunikációs újrapozícionálása a magyarországi sörpiac kihívásainak figyelembevételével
: Lázár Orsolya Vivien
: Lázár Orsolya Vivien
A Heineken által forgalmazott radlerek újrapozícionálása és piaci helyzete
: Halaska Betty
: Halaska Betty
A Szegedi Ifjúsági Napok fejlesztési lehetőségei és lehetséges újrapozicionálása
: Annus Dóra
: Annus Dóra
A Vénusz sütőolaj újrapozícionálása. Javaslat a Vénusz sütőolaj marketing stratégiájára
: Arányi Emese
: Arányi Emese
Nem a címke teszi a bort! Vagy mégis? A borcímke vásárlást befolyásoló hatása
: Riez Viktória
: Riez Viktória
A tárgyi eszköz gazdálkodás vizsgálata az Opel Szentgotthárd Kft. példáján keresztül
: Szatmári Dalma
: Szatmári Dalma
Marketing kommunikáció a személygépkocsi piacán, az Opel Di-Fer gyakorlata alapján
: German Karolina
: German Karolina
Az Opel gyárak alkatrész ellátása 3PL és 4PL szempontból
: Gyalókai Norbert Péter
: Gyalókai Norbert Péter
A logisztikai folyamatok hatékonysági vizsgálata - Gyakorlati megközelítés az Opel Szentgotthárd Kft. esetében
: Báger Bertalan
: Báger Bertalan
Szentgotthárd város és az Opel Szentgotthárd Kft. demográfiai jellemzőinek vizsgálata. Fókuszban a munkaerőpiac.
: Bornemissza Adrienn
: Bornemissza Adrienn
A gépjárműipar átalakulása, valamint az Opel Szentgotthárd Autóipari Kft. vagyoni-, pénügyi- és jövedelmi elemzése
: Farkas Dóra Renáta
: Farkas Dóra Renáta
A számviteli törvény és az adótörvény kapcsolata, hatása és ellentmondásai az Opel Szentgotthárd Kft. esetében
: Soós Réka Regina
: Soós Réka Regina
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
Supercharge - Márka vagy ígéret?
: Rabóczki Gábor
: Rabóczki Gábor
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Az Áderor márka tervezése
: Heltai Tamás
: Heltai Tamás
A Mango márka és célcsoportjának vásárlási szokásai Magyarországon
: Németh Lilla
: Németh Lilla
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Primer kutatás alapján a Porsche, Audi, Skoda márka megszemélyesítése
: Németh Bernadett
: Németh Bernadett
A felelős márka kétarcúsága
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál
: Jantyik Orsolya Lidia
: Jantyik Orsolya Lidia
Hasonló tételek
-
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva -
Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy
: Takács Anna -
Ugyanott, de mégis máshol
: Vargáné Molnár Éva -
A lóversenyzés újrapozícionálása
: Váradi Regina -
Egy konktrét kisvállalkozás újrapozícionálása
: Korcsek Polla Rebeka