A vásárlásösztönzés szerepe a szépségiparban
Elmentve itt :
Szerző: | Szecskó Evelin |
---|---|
További közreműködők: |
Kopcsay Dr. László
Lengyel Dániel |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás kupon szépségipar törzsvásárlói program vásárlásösztönzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30568 |
Hasonló tételek
Bolti vásárlásösztönzés jégkrém kategóriában
: Blesz Viktória
: Blesz Viktória
Fenntarthatóság a szépségiparban
: Slezák Kitti Judit
: Slezák Kitti Judit
Akciózás és vásárlásösztönzés avagy mitől sikeresek a Glamour napok
: Pataky Viktória
: Pataky Viktória
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Vásárlásösztönzés módszereinek és technikáinak hatása a vásárlói magatartásra a fast fashion területén
: Nagy Brigitta Imola
: Nagy Brigitta Imola
Influencer marketing megjelenése a divat- és szépségiparban
: Huri Bianka Alexandra
: Huri Bianka Alexandra
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
Az influencerek világa és Z generációs megítélésük a szépségiparban
: László Fanni
: László Fanni
A fogyasztói magatartás elemző értékelése és a vásárlásösztönzés módszerei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Győrffy Kitti
: Győrffy Kitti
Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a szépségiparban
: Vojtkó Vanda
: Vojtkó Vanda
A koronavírus járvány és a válság hatása a szépségiparban tevékenykedő kis- és középvállalkozásokra
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
A szépségiparban jelenlévő hajkozmetikai termékeket forgalmazó multinacionális cégek helyzete és viselkedése a hazai piacon
: Kákonyi Anna
: Kákonyi Anna
Az Ipar 4.0 megjelenése a KKV-knál
: Szecskő Roland
: Szecskő Roland
A Szélerőmű Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolói alapján
: Szecskó Ildikó
: Szecskó Ildikó
A vállalati továbbképzésekkel kapcsolatos munkavállalói attitűd és motivációs tényezők vizsgálata hazai viszonylatban
: Szecskő Ivett Pálma
: Szecskő Ivett Pálma
Margarin fogyasztási szokások vizsgálata
: Szecskó Bernadett Rita
: Szecskó Bernadett Rita
Üdítőital fogyasztási szokások vizsgálata
: Szecskó Bernadett Rita
: Szecskó Bernadett Rita
Celldömölk szerepe a turizmusban
: Horváth Evelin
: Horváth Evelin
A charter- és a fapados járatok szerepe a szervezett utazásoknál
: Misti Evelin
: Misti Evelin
„Állás vagy munka?” – A motiváció szerepe a gazdasági szervezetek szempontjából
: Ferenczi Evelin
: Ferenczi Evelin
A béren kívüli juttatások és az otthoni munkavégzés szerepe a munkaerő toborzás és megtartásban
: Kuszinger Evelin
: Kuszinger Evelin
Főállású anyaság, mint munka és a szerep társadalmi megítélése
: Tóth Evelin Timea
: Tóth Evelin Timea
Bér és béren kívüli juttatások elemzése, szerepe az érdekeltségi rendszer kialakításában
: Pardi Petra Evelin
: Pardi Petra Evelin
A karrier szerepe
: Bozsoki Vivien
: Bozsoki Vivien
Kriptovaluták szerepe
: Flach Barnabás
: Flach Barnabás
Zenészek szerepe a vendéglátásban
: Herczog Richárd
: Herczog Richárd
A turizmus szerepe Japánban
: Demarcsek Éva
: Demarcsek Éva
Szponzoráció szerepe a kézilabdában
: Desztics Petra
: Desztics Petra
Hasonló tételek
-
Bolti vásárlásösztönzés jégkrém kategóriában
: Blesz Viktória -
Fenntarthatóság a szépségiparban
: Slezák Kitti Judit -
Akciózás és vásárlásösztönzés avagy mitől sikeresek a Glamour napok
: Pataky Viktória -
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen -
Vásárlásösztönzés módszereinek és technikáinak hatása a vásárlói magatartásra a fast fashion területén
: Nagy Brigitta Imola