Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pichner Eszter
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:informatika
it.hu
kis- és középvállalkozás - KKV
közösségi média
marketing
márka
márkaépítés
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/30569

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg30569
005 20210921113012.0
008 210408suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pichner Eszter 
245 1 3 |a Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei  |c Pichner Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatomban az it.hu informatikai brand bevezetésével és az online térben való megjelenésének lehetőségeivel foglalkoztam. A dolgozatom első fele a szekunder kutatást tartalmazta, melyben kifejtettem a márka fogalmát, annak vállalati és fogyasztói előnyeit, valamint Aaker modelljén keresztül bemutattam a márkaértéket meghatározó tényezőket. Ezt követően a márkaépítés lépéseit, a stratégiáját, a jó márkanév kritériumait vettem sorra. Ezeknek a vizsgálatát azért tartottam indokoltnak, mert a dolgozat középpontjában álló márka, az it.hu még bevezetés előtt áll, így mindenképpen fontosnak tartottam, hogy rávilágítsak a szakirodalmi elvárásokra egy márka szempontjából. A szekunder kutatás másik felében a márka kommunikációjához elengedhetetlennek tartott online marketing eszközökkel foglalkoztam. Ebben a részben azokat a lehetőségeket vettem végig, amelyeket az általam vizsgált vállat, a Macrotel Kft, és ezzel együtt az it.hu szempontjából relevánsak tartottam. Ide soroltam a weboldalt, az e-mail marketinget, illetve a közösségi média marketinget. A közösségi média vizsgálata alkotta egyben a szekunder kutatásom másik fő részét, így ezen témakörön belül tisztáztam az alapfogalmakat, majd megvizsgáltam a közösségi média szerepét a világban és Magyarországon, hogy szélesebb nézőpontból is rálátást nyújtsak a témára. Majd részletesen vizsgáltam a social média vállalati előnyeit és kitértem a Facebook, a YouTube, az Instagram és a LinkedIn oldalak bemutatására, és az azokon javasolt marketingstratégiára. Végül röviden bemutattam a közösségi média hirdetéseket és a keresőmarketinget. A dolgozatom második felét a primer kutatásom tette ki, mely egy kvalitatív és egy kvantitatív kutatásból állt. A kvalitatív kutatásom egy mélyinterjún keresztül valósult meg, melyet a Macrotel Kft cégvezetőjével készítettem annak érdekében, hogy megismerjük a vállalatot, illetve annak céljait az it.hu brand bevezetésével. A kvantitatív kutatás egy online kérdőíves megkérdezés keretei között zajlott, melyben a vizsgált vállalat célközönségének márkázással és social media használattal, és az it.hu arculati terveivel kapcsolatos véleményére voltam kíváncsi. 
695 |a informatika 
695 |a it.hu 
695 |a kis- és középvállalkozás - KKV 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a online marketing 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/30569/1/Pichner%20Eszter%202020%20Szakdolgozat%20Az%20it.hu%20brand%20bevezet%C3%A9se%20%C3%A9s%20az%20online%20t%C3%A9rben%20val%C3%B3%20megjelen%C3%A9s%C3%A9nek%20lehet%C5%91s%C3%A9gei.pdf  |z Dokumentum-elérés