A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Herman Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Jäckel dr Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Power Plate Gyógyászati segédeszközök Wellness Környezetelemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/306 |
Hasonló tételek
A vendégösszetétel és a "plate waste" összefüggésének vizsgálata egy budapesti szálloda büféreggelijének példáján
: Nemes Petra
: Nemes Petra
A vendégösszetétel és a "plate waste" összefüggésének vizsgálata egy budapesti szálloda büféreggelijének példáján
: Nemes Petra
: Nemes Petra
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra
: Birkás Dóra
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
PowerBI bevezetése az Oney Magyarország Zrt.-nél
: Antal Áron
: Antal Áron
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
Magyarország első intelligens bevásárló mobil applikációjának, a ,,Cetli´´ marketingstratégiai tervének kialakítása
: Tóth Márta Vivien
: Tóth Márta Vivien
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
: Zsoldos Sára
: Zsoldos Sára
Soft power The existence of China in Africa
: Fakar Chakib
: Fakar Chakib
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell
: Pál Balázs Marcell
Egy egészségügyi fejlesztés marketingstratégiai koncepciójának kidolgozása
: Makra Mercédesz
: Makra Mercédesz
Kriptovaluták bemutatása és elemzése Power BI segítségével
: Hegedűs Róbert
: Hegedűs Róbert
GE Power beszerzésének folyamata
: Szemjanyinov Sándor
: Szemjanyinov Sándor
Corporate pricing power and inflation
: Ábel István, et al.
Megjelent: (2023)
: Ábel István, et al.
Megjelent: (2023)
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
A Közép-Magyarországi Régió KKV-inak marketingstratégiái
: Pintér Márk
: Pintér Márk
A General Electric veresegyházi Power egységének vállalatgazdasági elemzése
: Balázs Bence
: Balázs Bence
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
Russian Soft Power how does the Soft become Sharp?
: Pareishvili Otar
: Pareishvili Otar
Japán a "Soft Power" nagyhatalom
: Horváth Dominika Judit
: Horváth Dominika Judit
A Nestlé L'Atelier prémium táblás csokoládé márka tényfeltáró marketingstratégiai elemzése
: Vén Bianca
: Vén Bianca
Undiscovered India, power of nature-Ayurveda
: Csenkey Lilla
: Csenkey Lilla
A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái
: Hugyi Enikő
: Hugyi Enikő
Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A balatoni turizmus szezonalitásának kihívásai és marketingstratégiai megoldásai
: Müller Ádám
: Müller Ádám
Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára
: Pálinkás Péter
: Pálinkás Péter
Turkey’soft power tools From airlines to cultural centers
: Ciko Bunyamin
: Ciko Bunyamin
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
A Microsoft Power BI alkalmazási lehetőségei
: Hodos Vanda Réka
: Hodos Vanda Réka
Power BI Service bevezetése nagyvállalati környezetben
: Zsichla Brigitta
: Zsichla Brigitta
Power BI riportoptimalizálás Tabular Editor segítségével
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
NEUROMARKETING - The influencing power of visual effects in advertisements
: Nagy Eszter Lili
: Nagy Eszter Lili
International power relations of the United States and China
: Nagy Attila Marcell
: Nagy Attila Marcell
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái
: Nagy-Győr Péter
: Nagy-Győr Péter
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
Hasonló tételek
-
A vendégösszetétel és a "plate waste" összefüggésének vizsgálata egy budapesti szálloda büféreggelijének példáján
: Nemes Petra -
A vendégösszetétel és a "plate waste" összefüggésének vizsgálata egy budapesti szálloda büféreggelijének példáján
: Nemes Petra -
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn -
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra -
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra