Keszthely turisztikai brand-jének revitalizációja
Saved in:
Main Author: | Kovács Szabolcs Pál |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Keszthely Brand Imázs Újrapozícionálás Városmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3090 |
Similar Items
Keszthely város és térségének turisztikai vonzereje és kínálata
: Pitzer Dominika Anna
: Pitzer Dominika Anna
New development possibilities in Keszthely
: Horváth Anett
: Horváth Anett
Az agilis módszerek egy multinacionális vállalat SSC-jének IT részlegén
: Dér Balázs
: Dér Balázs
Keszthely városfejlődésének bemutatása a VÜZ Kft. projektjein keresztül 2018
: Fehér Laura Nóra
: Fehér Laura Nóra
Keszthely város fejlesztési lehetőségeinek értékelése, különös tekintettel a marketing és kommunikációs eszközök szerepére
: Szekeres Éva
Published: (2014)
: Szekeres Éva
Published: (2014)
A Nyíregyházi Állatpark, mint turisztikai brand
: Gajdos Eszter
: Gajdos Eszter
Defining personal brand, personal branding and personal brand equity
: Szántó Péter, et al.
Published: (2023)
: Szántó Péter, et al.
Published: (2023)
Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities
: Kancsus Hanna
: Kancsus Hanna
The Branding efforts and Brand Image of Budapest and Prague A Comparison
: Nagy Dániel Oszkár
: Nagy Dániel Oszkár
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
Employer branding
: Ráduly Mónika
: Ráduly Mónika
Mattering brands
: Takács Eliána Gréta
: Takács Eliána Gréta
Employer branding to reach generation Y hype or the future of HR?
: Kovács Fruzsina
Published: (2013)
: Kovács Fruzsina
Published: (2013)
The art of branding an explorative pilot study into aspects of branding utilized by artisan entrepreneurs
: Chandler Nick
Published: (2024)
: Chandler Nick
Published: (2024)
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
City branding The comparison of Vienna and Budapest /
: Balogh Antónia Ilona
: Balogh Antónia Ilona
Employer Branding The Case of BT (British Telecommunications)
: Karl Bianka Letícia
: Karl Bianka Letícia
Hays Hungary marketingeszközeinek és employer branding tevékenységének bemutatása
: Kovács Dalma
: Kovács Dalma
Employer branding a pandémia kapcsán tapasztalt kihívások
: Fehér Andrea
: Fehér Andrea
Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies
: Óvári Ádám
: Óvári Ádám
Celebrity endorsement as a tool for enhancing brand awareness, brand image and purchase intention
: Mocanu Iulia
: Mocanu Iulia
Launching a Brand into a New Market On the example of Hungarian men’s suit brand
: Otgonbayar Telmuun
: Otgonbayar Telmuun
Employer Branding a gépgyártásban
: Radics Anna Veronika
: Radics Anna Veronika
Brand management a gyakorlatban
: Cziklin Veronika
: Cziklin Veronika
Munkáltatói márkaépítés (Employer Branding)
: Windberg Theresia
: Windberg Theresia
Brand jelentősége a szállodaiparban
: Szabó Petra Anikó
: Szabó Petra Anikó
Brand loyalty in the case of Samsung
: Hankovszki Tamás Áron
: Hankovszki Tamás Áron
A munkáltatói márkaépítés hitelessége, különös tekintettel egy független employer branding szolgáltató példáján keresztül
: Siménfalvy Csongor Szabolcs
: Siménfalvy Csongor Szabolcs
Brand loyalty magic Inside Disney’s customer experience
: Pham Duong Hong Anh
: Pham Duong Hong Anh
Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand
: Nguyen Thao Trang
: Nguyen Thao Trang
The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers
: Tóth Kata Krisztina
: Tóth Kata Krisztina
Repositioning of Sió brand – how can a domestic brand be successful against international competitors
: Varga Petra
: Varga Petra
Cultural differences in brand image perception Luxury brands in Hungary,France and the United States
: Kraszkó Döníz
: Kraszkó Döníz
Employer Branding jelentősége a munkaerő vonzásában és megtartásában
: Gál-Kovács Dr Regina
: Gál-Kovács Dr Regina
Brand as an additional value Selling luxury to high value clients /
: Szirtes Zsófia
: Szirtes Zsófia
Brand awareness through social media and influencer marketing - Case study Kincsem Hungary
: Kovács Anna
: Kovács Anna
Branding in the academic and business world Future challenges
: Szegedi Krisztina
Published: (2024)
: Szegedi Krisztina
Published: (2024)
Vas megye turisztikai kínálata
: Kovács Zsolt
: Kovács Zsolt
Mallorca turisztikai kínálatának vizsgálata
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Similar Items
-
Keszthely város és térségének turisztikai vonzereje és kínálata
: Pitzer Dominika Anna -
New development possibilities in Keszthely
: Horváth Anett -
Az agilis módszerek egy multinacionális vállalat SSC-jének IT részlegén
: Dér Balázs -
Keszthely városfejlődésének bemutatása a VÜZ Kft. projektjein keresztül 2018
: Fehér Laura Nóra -
Keszthely város fejlesztési lehetőségeinek értékelése, különös tekintettel a marketing és kommunikációs eszközök szerepére
: Szekeres Éva
Published: (2014)