30 fő - 300 termék - 3000m2 egyszobás manufaktúrától a tömegtermelésig
Elmentve itt :
| Szerző: | Leyer Dániel |
|---|---|
| További közreműködők: | Márkus Mónika |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | manufaktúra gyártás - ipari termelés tömegtermelés - tömeggyártás marketing-mix marketingkommunkáció SWOT-analízis |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3173 |
Hasonló tételek
A Transport 3000 Hungary Kft. Milkrun hálózatának elemzése költségvonzat tekintetében
: Verebes Richárd József
: Verebes Richárd József
Kína gazdasága és a különleges gazdasági övezetek szerepe az elmúlt 30 évben30 évben
: Lencsés Ádám
: Lencsés Ádám
Kapocsösszekeveredési vevői probléma kiküszöbölése az EBS 2 termék kapcsán.
: Tomkó Szabolcs
: Tomkó Szabolcs
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara
: Hegedős Kiara
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
Motiváció 3.0 - A pedagógusi életpálya és a motiváció
: Gedei-Hajas Borbála
: Gedei-Hajas Borbála
A 30 év alatti vállalkozó fiatalok lehetőségeinek vizsgálata és elemzése
: Giesz Bence Gábor
: Giesz Bence Gábor
Súrlódáscsökkentő adalék (Drag Reduction Agent) használatának gazdaságossági vizsgálata a MOL Nyrt Logisztika Százhalombatta-Szajol-Tiszaújváros közötti 12”-os (DN300) termékszállító távvezeték
: Szabó Attila
: Szabó Attila
A vendéglátás fő folyamatainak vizsgálata a Bellozzoban
: Tóth Sándor Dávid
: Tóth Sándor Dávid
A vendéglátás fő folyamatai a Benczúr Hotelben
: Dobrozemszky Gábor
: Dobrozemszky Gábor
A légitársaság választás fő szempontjai a diszkont és hagyományos modellek összehasonlítása
: Németh Anna
: Németh Anna
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
A vendéglátás fő folyamatainak bemutatása a Budakert vendéglőben.
: Mészáros Tamás
: Mészáros Tamás
Magyarország fő vallásturisztikai helyszínei a Z generáció szemszögéből
: Salgói Panna Réka
: Salgói Panna Réka
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
Budapest lehetőségei az ezer fő feletti rendezvények befogadására
: Szó Bálint
: Szó Bálint
Az Al Rabló étterem fő vendéglátó folyamatainak bemutatása
: Tőkei Bence
: Tőkei Bence
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
M-learning alapú vállalatirányítási segédanyag
: Füzes Viktória
: Füzes Viktória
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
General Electric magyarországi tevékenysége és a fő üzletága a repülőgépgyártás /
: Sinkovicz István
: Sinkovicz István
Az egészségtudatosság, az egészséges életmód szerepe, mértéke a 18-30 évesek fogyasztói magatartásában
: Nguyen Thi Mini
: Nguyen Thi Mini
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Szőlőfürt étteremben
: Kun Zoltán
: Kun Zoltán
A Budapesti Értéktőzsde bemutatása és négy fő részvényének elemzése
: Szamkó András
: Szamkó András
Az OECD-országok külkereskedelmének fő vonásai a hetvenes években
: Losoncz Miklós
Megjelent: (1983)
: Losoncz Miklós
Megjelent: (1983)
Marketingstratégia kialakítása és digitális termék bevezetése a B2B felnőttképzési piacon a Juventus Language Group példáján
: Jászberényi-Király Dóra
: Jászberényi-Király Dóra
Egy vidéki közétkeztető nehézségei a 37/2014. (IV. 30.) EMMI rendelet előírásainak megvalósítása során
: Székely-Keresztes Klaudia
: Székely-Keresztes Klaudia
Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben
: Simoncsik Alexandra
: Simoncsik Alexandra
Vásárlók és vásárlások az M-kereskedelemben
: Kalamár Mátyás
: Kalamár Mátyás
Fő folyamatok elemzése a vendéglátásban valamint a Székely Tanya csárdában
: Bohus Júlia
: Bohus Júlia
A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása a Rozmaring Kertvendéglőben
: Maczák Zsuzsanna Réka
: Maczák Zsuzsanna Réka
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
A fiatalok megtakarítási szokásai és pénzügyi tudatossága-Milyen pénzügyi döntéseket hoznak a 18-30 évesek?
: Török Hanna Krisztina
: Török Hanna Krisztina
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka
: Rózsa Rebeka
Investigating social media influence during Covid19 on the spending habits of fashion products by young generations (18-30)
: Borbély Alíz
: Borbély Alíz
Társadalmi felelősségvállalás a hazai mKKV szektorban
: Szeghő Bettina
: Szeghő Bettina
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
Hasonló tételek
-
A Transport 3000 Hungary Kft. Milkrun hálózatának elemzése költségvonzat tekintetében
: Verebes Richárd József -
Kína gazdasága és a különleges gazdasági övezetek szerepe az elmúlt 30 évben30 évben
: Lencsés Ádám -
Kapocsösszekeveredési vevői probléma kiküszöbölése az EBS 2 termék kapcsán.
: Tomkó Szabolcs -
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara -
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes