Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
Saved in:
Main Author: | Imre Eszter |
---|---|
Other Authors: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Kulcsszavak: | Projektmunka Panaszszituáció Panaszkezelés Sofitel Budapest szálloda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3178 |
Similar Items
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő
: Madarász Gergő
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
Beszerzés és logisztika a Sofitel szállodában
: Blázek Tamara
: Blázek Tamara
Panaszszituáció kezelése a gyorsétterem láncoknál
: Balogh Gábor
: Balogh Gábor
Panaszszituáció kezelése a Gellért Hotelben
: Antalka Szilvia
: Antalka Szilvia
Panaszszituáció kezelése az Aquaworld Élményfürdőben
: Szegvári Patrícia
: Szegvári Patrícia
Motivációs tényezők elemző vizsgálata a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Barta Zsófia
: Barta Zsófia
Panaszszituáció kezelése a Mezzo Music Étteremben
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Panaszszituáció kezelése a Gettó Gulyás étteremben
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben
: Kátai Richárd
: Kátai Richárd
Az élelmiszer-hulladék gazdálkodás bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Kabai Fruzsina
: Kabai Fruzsina
Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben
: Tóth Fanni
: Tóth Fanni
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
F&B által ellátott feladatok részletes bemutatása és elemzése a Sofitel szállodában
: Kristó Frigyes
: Kristó Frigyes
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka
: Buzás Réka
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
Panaszszituáció kezelés a Dudok Rendezvényházban
: Bodnár Zsófia
: Bodnár Zsófia
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
Panaszszituáció kezelésének vizsgálata a Vapiano étteremben
: Nagyházi Beáta
: Nagyházi Beáta
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid
: Szegezdi Márton Dávid
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
The importance of trainings in hotel industry Experience gained at Sofitel Budapest Chain Bridge
: Murányi Kitti
: Murányi Kitti
Szállodai tevékenységek - vendégtípusok és vendégpanaszok kezelése az Aranyhomok Szállodában
: Fekete Brigitta
: Fekete Brigitta
A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Neumark Eszter
: Neumark Eszter
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
A Sofitel Budapest Chain Bridge beszerzési folyamatainak megtervezése és kivitelezésének feladatai
: Medve Dániel
: Medve Dániel
Sofitel Luxury Hotel Budapest étlap, itallap elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában
: Matzner Adrienn
: Matzner Adrienn
Az esküvőszervezés sajátosságai a Hilton Budapest szállodában
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
Housekeeping tevékenységek elemzése a Corinthia Budapest Szállodában
: Vitéz Lili
: Vitéz Lili
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
Zöldülő turisztikai kínálat - Szállodai környezettudatosság és energiatakarékosság a Sofitel Budapest Chain Bridge-ben
: Burai Tímea Zsuzsa
: Burai Tímea Zsuzsa
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Housekeeping tevékenység bemutatása a Budapest Castle Hill szállodában
: Podobni Jázmin
: Podobni Jázmin
Similar Items
-
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella -
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó -
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő -
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor -
Beszerzés és logisztika a Sofitel szállodában
: Blázek Tamara