Médiapiaci konkurenciaharc Az RTL-Klub és a TV2 harca a nézőért
Saved in:
Main Author: | Pék Krisztián |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Médiapiac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/32872 |
Similar Items
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda
: Bárdy Orsolya Melinda
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Az RTL Klub értékének alakulása a magyar média környezetben
: Liszkai Katalin
: Liszkai Katalin
Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül
: Kiss Réka Eszter
: Kiss Réka Eszter
Képi és nyelvi metaforák a Duna Televízió és az RTL Klub esti híradóiban
: Bajusz Dániel
: Bajusz Dániel
Hogyan hatott a gazdasági válság a hazai televíziókra? Fókuszban az MTV és az RTL Klub
: Ujvári Máté
: Ujvári Máté
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
Reading between the lines TV2
: Koltai Andrea
: Koltai Andrea
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Trónok harca a Perzsa-öbölben
: Szilágyi Nelli
: Szilágyi Nelli
Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése
: Balassa Eszter
Published: (2014)
: Balassa Eszter
Published: (2014)
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
A MÁV Zrt. kommunikációja az utazóközönséggel – utastájékoztatási rendszerek elemzése, megítélése utas és munkavállaló szemszögéből
: Pék Bernadett
: Pék Bernadett
A magyar adórendszer illeszkedése az Európai Unió tagországainak adórendszeréhez
: Pék Milán
: Pék Milán
Intertextualitás a Charlie és a csokigyár című művekben
: Pék Barbara
: Pék Barbara
A Magyar Telekom Nyrt. munkavállalói jóllét programja és miként érzékelik ezt a munkavállalók
: Pék Bertold
: Pék Bertold
A HR Business partner modell bevezetésének folyamata és a bevezetés eredményességének vizsgálata egy gyógyszeripari nagyvállalatnál
: Pék Bence
: Pék Bence
A kereskedelmi televízió kettős terméke Hirdetés és műsorbrand a TV2-ben, a felzárkózás jegyében
: Bartha Krisztina
: Bartha Krisztina
A budapesti romkocsmák - miért látogatják ezeket a magyar, illetve a külföldi fiatalok?
: Pék Fanni
: Pék Fanni
Műanyagmentesség a vendéglátásban
: Pék Andrea
: Pék Andrea
Imo 2020 a gyakorlatban
: Pék Lilla
: Pék Lilla
A Trónok Harca hatása az Egyesült Királyság turizmusára
: Kosina Fanni Alexandra
: Kosina Fanni Alexandra
A Római Klub múltja, jelene és jövője
: Radó Katalin
: Radó Katalin
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
A pénzmosás A bankok harca a pénzmosás ellen
: Szabó Anna
: Szabó Anna
A kultúrák harca vagy együttműködése A multikulturalizmus vége?
: Barabás Mária Alexandra
: Barabás Mária Alexandra
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
Az adómorál és a gazdasági racionalitás harca az áfacsalások tükrében
: Radóczi Gvendolin
: Radóczi Gvendolin
Elektronikus zene profilú klub üzleti és marketing terve
: Zádori László
Published: (2014)
: Zádori László
Published: (2014)
A hidegháború utáni világrend. Az Egyesült Államok és Kína harca?
: Timár Bálint
: Timár Bálint
A Veszprém Röplabda Klub marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Takács Olivér
: Takács Olivér
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
A Johnnie Walker márkaépítése a Trónok Harca sorozaton keresztül
: Kőműves Balázs Károly
: Kőműves Balázs Károly
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor
: Dávid Gábor
Szakmai gyakorlatom a Zugló TV-nél
: Prokaj Ádám
: Prokaj Ádám
Csehország, Olaszország, Magyarország; három golf klub marketing tevékenységének az összehasonlítása
: Papp Zsófia
: Papp Zsófia
Egy új vállalatirányítási rendszer bevezetése a Magyar RTL Televízió Zrt.-hez
: Simonyi Babett
: Simonyi Babett
Similar Items
-
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor -
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda -
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea -
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra -
Az RTL Klub értékének alakulása a magyar média környezetben
: Liszkai Katalin