A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
Elmentve itt :
Szerző: | Länger Jelena |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Stratégiai döntések |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/32875 |
Hasonló tételek
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi
: Sidló Noémi
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula
: Hüvös Gabriella Mandula
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina
: Zagyi Fanni Fruzsina
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében
: Kovács Balázs Ignác
: Kovács Balázs Ignác
A kisvállalkozások finanszírozásának döntés-előkészítése az MKB Bank Zrt-nél
: Nagy Lúcia
: Nagy Lúcia
Facility management feladat kihelyezés (outsourcing) stratégiai előkészítése, megvalósítása egy vállalkozás gyakorlatában
: Oláh Béla
: Oláh Béla
Beruházási és stratégiai terv előkészítése a Corwell Holding részére
: Tóth Krisztián
: Tóth Krisztián
Toborzástól a döntés folyamatáig
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
Stratégiai versenyhelyzet elemzése a hazai állatgyógyszer piacon
: Váradi Éva
: Váradi Éva
Make or buy döntés elemzése egy konkrét példán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
From Posts to Purchases The Effect of L'Oréal's Social Media Marketing on Consumer Behaviour
: Tasnádi Lili Eszter
: Tasnádi Lili Eszter
Keresztértékesítés hatása a vásárlói döntés során egy töltőállomáson keresztül
: Gaál Virág Fanni
: Gaál Virág Fanni
Egy megvalósult beruházás vizsgálata, a döntés előkészítési munka színvonalának értékelése
: Oláh Viktória
: Oláh Viktória
Egy megvalósult beruházás vizsgálata, a döntés előkészítési munka színvonalának értékelése
: Varga Gábor
: Varga Gábor
Döntés előkészítő tanulmány dísznövény kereskedelmi egység létesítésére
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe
: Gellért Barbara
: Gellért Barbara
Don't worry, Be successful - Hogyan tehet eredményesebbé egy vállalatot a BI modul?
: Pataki Evelin
: Pataki Evelin
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
A MOL Rt. külpiaci stratégiája a román piacon Piaci rések keresése az élesedő versenyben, avagy harc a bevásárló tudatáért
: Piskorski Viola
: Piskorski Viola
Ingatlan adásvétel döntés előkészítésének vizsgálata egy budapesti irodaház megvételének példáján keresztül
: Csiernik Ibolya
: Csiernik Ibolya
A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon
: Alattyányi Zsombor
: Alattyányi Zsombor
Effet de l'immigration sur l'économie européenne
: Lőcsei Viktória
: Lőcsei Viktória
Esettanulmány, értékesítés előkészítése
: Czifrik Katalin
: Czifrik Katalin
Hitelkockázati döntéshozatal előkészítése
: Gerlai Anna
: Gerlai Anna
Dönts okosan! - A fogyasztó árészlelésének pszichológia háttere és elméletei
: Párzsi Helén
: Párzsi Helén
A közösségi média befolyásoló ereje az étteremválasztási döntés meghozatalában
: Paulus Adrienn
: Paulus Adrienn
Hasonló tételek
-
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi -
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019) -
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő -
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula -
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)