Az Inter-Európa Bank Rt. 2002. évi marketingkommunikációs tevékenysége, külön tárgyalva a "vonal feletti" és a BTL eszközöket - valamint egy marketingkommunikációs folyamat bemutatása egy konkrét (fiktív) példán keresztül az IEB hitelkártya kommunikációja
Saved in:
Main Author: | Olti Dávid |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/32876 |
Similar Items
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Az EGIS Gyógyszergyár Rt. marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Volk Balázs
: Volk Balázs
A FürgeAgár elnevezésű fiktív vállalkozás bemutatása és marketingkommunikációs lehetőségei digitális felületeken
: Segunda-Manuel Manuela
: Segunda-Manuel Manuela
Budapest lehetőségei az ezer fő feletti rendezvények befogadására
: Szó Bálint
: Szó Bálint
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit
: Felek Edit
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
A Malév Rt. 2001-es marketingkommunikációs tevékenysége, különös tekintettel a bázisév kampányainak médiaelemzésére
: Pataki Andrea
: Pataki Andrea
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
Tárolási megoldások egy híradás-technikai eszközöket gyártó vállalatnál
: Farkas Eszter
: Farkas Eszter
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
A borturizmus és az egészségturizmus kapcsolata, együtt vagy külön
: Benkő Dalma
: Benkő Dalma
Induló fiktív mozi üzleti terve
: Vezsenyi Ádám
: Vezsenyi Ádám
50 éves kor feletti vezetők karrierváltás támogatása business coachinggal. Összehasonlító elemzés.
: Ameyné Viola Beatrix
: Ameyné Viola Beatrix
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
A jelzáloghitelezésben rejlő kockázatok, különs tekintettel a gazdasági válság hatásaira
: Oláh Bálint Csaba
: Oláh Bálint Csaba
Az értékesítést befolyásoló tényezők vizsgálata egy munkavédelmi eszközöket forgalmazó cégnél
: Bús Klaudia
: Bús Klaudia
A fiktív kiskereskedelmi kft beszámolójának könyvvizsgálata
: Szabó Bálint
: Szabó Bálint
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes
: Paku Dénes
Az Agócsker 2002 Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Agócs Tamás
: Agócs Tamás
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Jakubek Dániel
: Jakubek Dániel
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Kralj Alex
: Kralj Alex
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: György Ivett
: György Ivett
Marketingkommunikáció szingliknek
: Kis Katalin
: Kis Katalin
"Bababarát" marketingkommunikáció
: Schellenberger Edit
: Schellenberger Edit
Egy fiktív budapesti újhullámos cukrászda marketing terve
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
Fiktív budapesti, ázsiai témájú szálloda megvalósíthatósági tanulmányterve
: Balogh Barnabás
: Balogh Barnabás
Marketingkommunikáció Social media marketing
: Dankó Barbara
: Dankó Barbara
A Magyarországon élő roma közösség integrációja a munkaerőpiacra – külön kitekintéssel Mány településre
: Kürti Sára
: Kürti Sára
Arculatváltás jelentősége egy hazai BTL vállalat működési folyamatában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Magyarország gazdaságpolitikája az 1994 és 2002 közötti időszakban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Információvédelem, információbiztonság bankok nemzetközi és hazai gyakorlatában, külön tekintettel, az ezekkel történő visszaélésekre
: Budai Dávid András
: Budai Dávid András
A protokoll sajátosságai az Európai Unió tagállamaiban, külön kiemelve Magyarországot, Németországot és Franciaországot
: Csík Martin
: Csík Martin
Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában
: Ládi Judit
: Ládi Judit
Marketingkommunikáció életkezdő szingliknek
: Oláh Petra
: Oláh Petra
Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból
: Kovács Sára
: Kovács Sára
Similar Items
-
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter -
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao -
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna -
Az EGIS Gyógyszergyár Rt. marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Volk Balázs -
A FürgeAgár elnevezésű fiktív vállalkozás bemutatása és marketingkommunikációs lehetőségei digitális felületeken
: Segunda-Manuel Manuela