A Pannon GSM imázsának felépítése az imázskommunikáció bemutatásán keresztül - a brandek szerepe e folyamatban
Elmentve itt :
Szerző: | Fehér Nóra |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/32882 |
Hasonló tételek
A Pannon GSM és a Westel sajtókapcsolatainak összehasonlítása
: Bennó Zsuzsa
: Bennó Zsuzsa
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
A high fashion brandek diszrupciója
: Furi Krisztina Brigitta
: Furi Krisztina Brigitta
A sportolók, mint brandek az online világban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Szentendre turisztikai imázsának vizsgálata
: Császár Bence
: Császár Bence
Zalaegerszeg turisztikai imázsának vizsgálata
: Németh Bianka
: Németh Bianka
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
Jelen vannak-e a vállalati értékek a kiválasztási folyamatban?
: Hegedűs Lilla
: Hegedűs Lilla
Olaszország és Róma imázsának összefüggései
: Rikker Dominika
: Rikker Dominika
TDM-szervezetek szerepe a desztinációk imázsának és arculatának kialakításában
: Pálfi Andrea, et al.
Megjelent: (2017)
: Pálfi Andrea, et al.
Megjelent: (2017)
"Minden jegy elkelt" Kulturális fejlesztések szerepe Veszprém imázsának alakításában
: Illés Zsófia
: Illés Zsófia
A fenntarthatóság szerepe a kozmetikum vásárlási döntési folyamatban
: Kiss Hanna
: Kiss Hanna
Demjéni Termál Völgy turisztikai imázsának vizsgálata
: Sándor Fanni
: Sándor Fanni
Harmónia folyamatban A fenntarthatóság és a környezeti ellenálló képesség feltárása
: Szécsi Enikő
: Szécsi Enikő
Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül
: Schmidt Berta
: Schmidt Berta
A világörökségi helyszíneink szerepe és jelentősége a főváros imázsának alakulásában
: Sándor Anna
: Sándor Anna
Szervezeti kommunikáció az onboarding folyamatban
: Kaszás Lilla Szilvia
: Kaszás Lilla Szilvia
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
Tanácsadás és történetmesélés a coaching folyamatban
: Kormos Katalin
: Kormos Katalin
Devizaárfolyam-kockázat kezelése a vállalkozási folyamatban
: Bátyi Levente
: Bátyi Levente
Az Egri Borvidék imázsának hatása Gál Tibor pincészetére
: Németh Petra Zsuzsanna
: Németh Petra Zsuzsanna
Munkaerőpiaci szolgáltatások a Pannon-Work Cégcsoportnál
: Szentes Cintia
: Szentes Cintia
Politikai kommunikáció - A politikusok imázsának kialakítása a közösségi médiában
: Tóth-Zsigmond Annamária
: Tóth-Zsigmond Annamária
Északnyugat-Dunántúl turisztikai imázsának és a régió versenyképességének alakulása
: Keszte Péter
: Keszte Péter
Budapest turisztikai imázsának, nemzetközi versenyképességének és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Fegyver Dorottya
: Fegyver Dorottya
Életmentő értékláncok egy kisvállalkozás bemutatásán keresztül.
: Kolossváry Márk
: Kolossváry Márk
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla
: Kun Lilla
Nyugat-Pannon Eurorégió tagországainak együttműködés, együttfejlődés vizsgálata
: Hábereiter Aliz
: Hábereiter Aliz
Veszélyes áru -hajtómű- fuvarozása a Pannon Air Cargo Kft.-n keresztül
: Tóth Bence
: Tóth Bence
Eredmények és problémák az ellátási folyamatban egy műszaki szakáruház-lánc példáján keresztül
: Vogel Fruzsina Eszter
: Vogel Fruzsina Eszter
Költségszámítás, önköltségszámítás a Gépsystem Kft. bemutatásán keresztül
: Rózsás Júlia
: Rózsás Júlia
Virtuális közösségek a Bulissimo Club bemutatásán keresztül
: Zeke Andrea
: Zeke Andrea
Magyarország borvidékei és borturizmusa - kiemelten a Pannon borrégió
: Németh Dániel
: Németh Dániel
Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
: Kutas Andrea Virág
: Kutas Andrea Virág
Coaching eszközök a női vállalkozás indítását, fejlesztését segítő folyamatban
: Balázsi - Lauró Natália
: Balázsi - Lauró Natália
Emberi erőforrás szerepe az értékteremtésben, az emberi erőforrás menedzsment megvalósulása az értékteremtő folyamatban.
: Klein Zsófia
: Klein Zsófia
A protokoll szerepe a konferenciaszervezésben a Közép-Európai Treasury konferencia bemutatásán keresztül
: Munkácsi Gabriella Kornélia
: Munkácsi Gabriella Kornélia
Adományozás a gasztronómiában a Mosoly Alapítvány bemutatásán keresztül
: Pap Adrienn
: Pap Adrienn
A kisvállalkozások társadalmi és gazdasági helyzete Magyarországon a Pannon-Nest Bt. példáján keresztül
: Molnár Attila
: Molnár Attila
A fuvarszámlák ellenőrzési folyamata és a folyamatban rejlő kockázatok elemzése
: Zakor Márk
: Zakor Márk
Hasonló tételek
-
A Pannon GSM és a Westel sajtókapcsolatainak összehasonlítása
: Bennó Zsuzsa -
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér -
A high fashion brandek diszrupciója
: Furi Krisztina Brigitta -
A sportolók, mint brandek az online világban
: Nagy Dániel -
Szentendre turisztikai imázsának vizsgálata
: Császár Bence