Nivea hűségprogram 2002
Elmentve itt :
Szerző: | Felek Edit |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Direktmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/32883 |
Hasonló tételek
A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira
: Kiss Anna
: Kiss Anna
Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour
: Preisz Zsófia
: Preisz Zsófia
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine
: Feller Madeleine
Az Agócsker 2002 Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Agócs Tamás
: Agócs Tamás
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka
: Buzás Réka
Magyarország gazdaságpolitikája az 1994 és 2002 közötti időszakban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Bonduelle "A mi zöldségesünk" hűségprogram - Avagy a lojalitásprogramok hatékonysága zöldségkonzerv kategóriában
: Ihász Diána Dóra
: Ihász Diána Dóra
Afganisztán nemzetközi helyzetének és belpolitikájának elemzése 1990-2002 között
: Ács Olimpia Tímea
: Ács Olimpia Tímea
A magyar gazdaság ellenálló képességének alakulása 2002-től napjainkig
: Lakatos Zoltán
: Lakatos Zoltán
Franciaország kutatás-fejlesztési politikája a 2002-es kormányváltás után
: Nagy Katalin
: Nagy Katalin
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter
: Szántó Krisztina Eszter
A magyar kormányok gazdaságpolitikájának összehasonlító elemzése 2002 és 2020 között
: Gál Barna
: Gál Barna
A Harry Potter matrica alapú hűségprogram bemutatása az Auchan Retail Magyarország Kft.-nél
: Bokor Eszter
: Bokor Eszter
Generációváltás és utódlástervezés kihívásai a Pepetrans 2002 Kft. családi vállalkozás esetében
: Vojtekovszki-Szajcz Petra
: Vojtekovszki-Szajcz Petra
Az ingatlanfedezetes személyi hitelek elemzése a K&H Banknál a 2002-2007 közötti időszakban
: Orbán Andrea
: Orbán Andrea
A magyarországi orosznyelv-oktatás helyzete és perspektívái 2002-ben egy szakmai egyesületi kutatás tükrében
: Viczai Péter Tamás, et al.
Megjelent: (2003)
: Viczai Péter Tamás, et al.
Megjelent: (2003)
A modern szállodai hűségprogram megjelenése a kecskeméti szállodai környezetben, és annak bemutatása a Four Points by Sheraton hotelen keresztül
: Beke Kitti Beatrix
: Beke Kitti Beatrix
A felszámolási eljárás folyamata, számviteli feladatainak bemutatása a Bükk-Parkett 2002 Kft. „FA”-n keresztül
: Tóth Krisztián
: Tóth Krisztián
Közvélemény és politikai befolyásolás különös tekintettel a 2002-es országgyűlési választásra a közvélemény-kutatások vonatkozásában
: Eschwig Hajts Erzsébet
: Eschwig Hajts Erzsébet
A foglalkoztatásra és a munkanélküliségre ható gazdasági és társadalmi körülmények Nógrád megyében 2002-2007 között
: Dianné Kissimon Erzsébet
: Dianné Kissimon Erzsébet
A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között
: Csorba Márton
: Csorba Márton
A Mara Patika 2002 Gyógyszer kereskedelmi és Szolgáltató Bt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámolók alapján.
: Gabrieli Gábor
: Gabrieli Gábor
A Mara Patika 2002 Gyógyszer kereskedelmi és Szolgáltató Bt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámolók alapján.
: Gabrieli Gábor
: Gabrieli Gábor
Az Inter-Európa Bank Rt. 2002. évi marketingkommunikációs tevékenysége, külön tárgyalva a "vonal feletti" és a BTL eszközöket - valamint egy marketingkommunikációs folyamat bemutatása egy konkrét (fiktív) példán keresztül az IEB hitelkártya kommunikációja
: Olti Dávid
: Olti Dávid
Getting ready for the EU SMEs in the hungarian economy between 2002 and 2004
: Szalay Beáta
: Szalay Beáta
Lendületben a tandem Francia-német együttműködés az Európai Konventben az 1997-től 2002-ig tartó időszak véleménykülönbségeinek tükrében
: Imre Gabriella
Megjelent: (2004)
: Imre Gabriella
Megjelent: (2004)
A választók megnyerése Az érzelmi manipuláció aspektusából vizsgálva a 2002-es Medgyessy kampányon keresztül és a 18-24 éves korcsoport politikai attitűdje
: Takács Olivér
: Takács Olivér
Számviteli csalások - A könyvviteli szolgáltatók, mint kiemelt érintettek felelőssége
: Csernus Edit
: Csernus Edit
Magyar vállalatok nemzetköziesedése - a Waberer's International Nyrt. példája
: Guliga Edit
: Guliga Edit
Generációk marketingkommunikációs eszköz használata - Bízhatunk bennük vagy visszaélnek a helyzettel?!
: Kovács Edit
: Kovács Edit
Természetvédelemmel foglalkozó civil szervezetek finanszírozását segítő marketing tevékenységek Magyarországon, a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület példáján
: Szép Edit
: Szép Edit
A munkahelyi stressz és kezelése, módszerek, stratégiák egyéni és szervezeti szinten
: Györgydeák Edit
: Györgydeák Edit
A minőségi bonifikációban rejlő profitszerzési lehetőségek a Cargill Magyarország Zrt-nél
: Kocsis Edit
: Kocsis Edit
Tiszakécske idegenforgalmi fejlesztései
: Damásdi Edit
: Damásdi Edit
Új-Zéland a maorik földje, a kiwik országa
: Jánossy Edit
: Jánossy Edit
Celerus Bt arculatának bemutatása, elemzése
: Konkoly Edit
: Konkoly Edit
A fenntarthatóság kommunikációja
: Bódi Edit
: Bódi Edit
Zenei rendezvények szervezésének gyakorlata az ATADAN-GROUP Kft. példáján
: Falcinelli Edit
: Falcinelli Edit
Fogyasztói magatartás és generációs eltérések vizsgálata a házon kívüli étkezések kapcsán
: Hetzmann Edit
: Hetzmann Edit
Hasonló tételek
-
A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira
: Kiss Anna -
Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour
: Preisz Zsófia -
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine -
Az Agócsker 2002 Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Agócs Tamás -
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka