Danone HCS csoport - nemzeti, szervezeti kultúrák és találkozásuk
Elmentve itt :
Szerző: | Szerencsi Borbála |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vállalati kultúra |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33383 |
Hasonló tételek
A Danone szervezeti átalakulásao 2013-2017
: Szerencsi Borbála
: Szerencsi Borbála
Kultúraközi kommunikáció - Nemzeti és szervezeti kultúrák, interkulturális menedzsment aspektusok
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
Nemzeti és szervezeti kultúrák összehasonlítása Spanyolország, India és Egyiptom között
: Ágoston Hajnalka
: Ágoston Hajnalka
Nemzeti kultúrák megjelenése a szállodai szolgáltatásokban
: Császi Gréta
: Császi Gréta
Szervezeti kultúrák bemutatása, hatásai a vállalatokra
: Ébel Péter Norbert
: Ébel Péter Norbert
Nemzeti és szervezeti kultúrák kölcsönhatása egy japán, egy olasz és egy amerikai cég magyarországi leányvállalatainál
: Ráduj Szonja
: Ráduj Szonja
A nemzeti és a szervezeti kultúrák kapcsolata, valamint az érzelmi és kulturális intelligencia befolyása napjainkban
: Fazekas Viktória
Megjelent: (2014)
: Fazekas Viktória
Megjelent: (2014)
A dél-koreai és angol nemzeti kultúrák hatása magyar leányvállalatok szervezeti kultúrájára konkrét példákon keresztül
: Velkei Martin
: Velkei Martin
A szervezeti struktúra hatása a vállalati stratégia megvalósulására, és a Danone szervezeti felépítésének leírása
: Kovács Anna Zsófia
: Kovács Anna Zsófia
A nemzeti- és szervezeti kultúrák közti különbségek, valamint a kulturális intelligencia ismeretének jelentősége a vezetői gyakorlatban
: Pencz Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
: Pencz Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
Menedzsment stílusok és szervezeti kultúrák egy nemzetközi vállalatnál
: Kiss Attila
: Kiss Attila
A nemzeti és szervezeti kultúrák összefüggéseinek bemutatása egy osztrák, egy magyar és egy román cég példáján keresztül
: Kárpáti Rita
: Kárpáti Rita
Szervezeti kultúrák vizsgálata egy japán és egy német példán keresztül
: Romhányi Barbara
: Romhányi Barbara
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton
: Csizmadia Márton
A Danone Magyarország Kft. ellátási lánc folyamatai
: Román Luca Orsolya
: Román Luca Orsolya
A látássérültek munkaerő-piaci helyzete. Befogadó munkahelyek és szervezeti kultúrák jellemzői.
: Farkas Bence
: Farkas Bence
A Danone Kft. működésének elemzése vezetői számvitel szempontjából
: Nemes Dávid
: Nemes Dávid
Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül
: Várhelyi Petra
: Várhelyi Petra
Globális kultúrák és lokális stratégiák a HR szerepe a vegyesvállalati kultúrák kezelésében
: Garai Melinda
: Garai Melinda
Teljesítménymérés a Danone Magyarország Kft. belső ellátási láncán belül
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
Nemzeti Kulturális Alap és a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő szervezeti kommunikációjának elemzése
: Babinka Lilla
: Babinka Lilla
Kultúrák találkozása - interkulturális érzékenység Magyarországon
: Taigiszer Mónika
: Taigiszer Mónika
Kultúrák együttélése az Asia Centerben
: Hortobágyi Adrienn
: Hortobágyi Adrienn
Kultúrák közti különbségek Vallás, individualizmus, kollektivizmus, sztereotípiák és nemi szerepek
: Hagyák Dorisz Patricia
: Hagyák Dorisz Patricia
A Hotel Nemzeti szervezeti kultúrájának és sikerességének elemei
: Földi Fanni
: Földi Fanni
A kultúrák harca vagy együttműködése A multikulturalizmus vége?
: Barabás Mária Alexandra
: Barabás Mária Alexandra
Customer Collaboration Management - A Danone Kft. és kereskedelmi partnerei közt megvalósuló együttműködés vizsgálata
: Apró Annamária
: Apró Annamária
A scrum csapat és a különböző vállalati kultúrák
: Kaszti Róbert
: Kaszti Róbert
Kultúrák és szubkultúrák hatása a fogyasztói magatartásra napjainkban
: Nagy-Takács Vivien
: Nagy-Takács Vivien
Eltérő szervezeti kultúrák összeolvadása és annak hatásai a Randstad Hungary Kft-nél és a ProfiPower Kft.-nél
: Erős Ferenc
: Erős Ferenc
e-CRM rendszerek használatának lehetőségei az FMCG-szektorban a DanOn Program tapasztalatai alapján
: Fűzfa Péter
: Fűzfa Péter
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Kommunikáció kultúrák között (magyar vs. német nyelvű országok)
: Keresztes Noémi Csilla
: Keresztes Noémi Csilla
Az „egészséges design" avagy Joghurtos pohár, mint kommunikációs eszköz - a Danone joghurtok példáján keresztül
: Bágyi Anikó
: Bágyi Anikó
MOL CSOPORT VÁLLALATÉRTÉKELÉSE
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
Kultúrák közötti eltérések Spanyolország és Magyarország viszonylatában Félreértések, konfliktushelyzetek és problémák az üzleti életben
: Kázsmér Fanni
: Kázsmér Fanni
A kiwi konyha - Különböző kultúrák hatása Új-Zéland gasztronómiájára
: Szabó Barbara Kitti
: Szabó Barbara Kitti
Nemzeti olajvállalat a nemzetközivé válás útján Stratégia és szervezeti struktúra összefüggése a MOL-csoport Kutatás-Termelés szegmensében
: Hummel Alexandra
: Hummel Alexandra
Coaching kultúrák között Az interkulturális coaching szerepe, működése és eszköztára
: Bánki Máté Tibor
: Bánki Máté Tibor
Vezetési stílusok a kultúrák tükrében Döntésközpontú vezetési stílusok a magyar és német kultúra tükrében a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. kecskeméti gyárában
: Bánát Anita
Megjelent: (2014)
: Bánát Anita
Megjelent: (2014)
Hasonló tételek
-
A Danone szervezeti átalakulásao 2013-2017
: Szerencsi Borbála -
Kultúraközi kommunikáció - Nemzeti és szervezeti kultúrák, interkulturális menedzsment aspektusok
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001) -
Nemzeti és szervezeti kultúrák összehasonlítása Spanyolország, India és Egyiptom között
: Ágoston Hajnalka -
Nemzeti kultúrák megjelenése a szállodai szolgáltatásokban
: Császi Gréta -
Szervezeti kultúrák bemutatása, hatásai a vállalatokra
: Ébel Péter Norbert