A fogyasztók által generált marketing tendenciái, szerepe a vállalati marketing stratégia-alkotásban
Elmentve itt :
Szerző: | Scheiner Zoltán |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Primer kutatás Esettanulmány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33389 |
Hasonló tételek
Logisztikai folyamatok optimalizálása Power BI által generált adatelemzéssel
: Tihor Anita
: Tihor Anita
Ételallergiák és -érzékenységek által generált problémák megoldásai a kávézási kultúra területén
: Vásárhelyi Hunor Csaba
: Vásárhelyi Hunor Csaba
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Front Office tevékenység általános elemzése és a koronavírus-járvány által generált változások vizsgálata
: Kertész-Bói Szabina Kíra
: Kertész-Bói Szabina Kíra
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
A KÉPZÉSFEJLESZTÉS SZEREPE A VÁLLALATI STRATÉGIA MEGVALÓSÍTÁSÁBAN
: Nagy András
: Nagy András
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
Vállalati stratégia a kereskedelemben
: Fekete Noémi
: Fekete Noémi
Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Burján Kira Beatrix
: Burján Kira Beatrix
Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban
: Zaleczky István Dániel
: Zaleczky István Dániel
Innovációs marketing - A színek és a fogyasztók
: Likker Fruzsina
: Likker Fruzsina
A vegán fogyasztók élelmiszervásárlási magatartásának marketing aspektusai
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
Mérlegen a stratégia, A stratégiaalkotás szerepe a Design Terminál által mentorált vállalkozások működésében
: Fehérvári Orsolya
: Fehérvári Orsolya
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
A fogyasztói magatartás új tendenciái Élelmiszerfogyasztói magatartástrendek
: Bagdi Tamás
: Bagdi Tamás
Minőségmenedzsment fejlesztése, mint vállalati stratégia
: Krausz Antal
: Krausz Antal
A magyarországi margarinforgalom és -fogyasztás tendenciái
: Aradi Krisztina
: Aradi Krisztina
A Push marketing stratégia megvalósulása a Sony-nál
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Az Iszlám Állam kialakulása és tendenciái
: Besszer Adél
: Besszer Adél
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
A belső ellenőrzés változásának tendenciái az igazságszolgáltatásban
: Varga Barbara
: Varga Barbara
A magyarországi külföldi közvetlentőke-befektetések új tendenciái
: Gyuris Ervin
: Gyuris Ervin
Online marketing stratégia javaslat a Szafi Products Kft.-nek
: Horváth Evelin
: Horváth Evelin
A környezettudatos fogyasztók elvárásai és a szállodaipari marketing kapcsolata
: Szőllősi Kíra
: Szőllősi Kíra
Kazahsztán turizmusának aktuális fejlődési tendenciái és célterületei
: Korotina Yelena
: Korotina Yelena
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
A fenntarthatóság, mint a vállalati stratégia eleme
: Varga Ágota
: Varga Ágota
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
Marketing és kommunikációs stratégia bemutatása egy hazai kisvállalkozás példájában
: Pethő Bence
: Pethő Bence
A francia működő-tőke befektetések magyarországi tendenciái A magyarországi francia működő-tőke befektetések tendenciái a Geodis Calberson Hungaria Kft. példáján keresztül
: Kapás Hedvig Ottilia
: Kapás Hedvig Ottilia
Online marketing stratégia alkotás a gyakorlatban – A Sound Work Kft. új marketing stratégiájának megalkotása
: Medgyesi Tamás Krisztián
: Medgyesi Tamás Krisztián
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
Femvertising – A feminista marketing stratégia hatása a magyar női fogyasztókra
: Farkas Brigitta
: Farkas Brigitta
A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
: Csomor Flóra
: Csomor Flóra
A magyarországi lovas turizmus tendenciái és fejlesztési lehetőségei
: Ferenczi Flóra Beáta
: Ferenczi Flóra Beáta
Vállalati stratégia és egyéni teljesítményértékelés összekapcsolásának lehetőségei
: Frankó Anikó
: Frankó Anikó
Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata
: Gombkötő Regina
: Gombkötő Regina
Az Invia utazásközvetítő iroda működése, marketingtevékenysége, fejlődési tendenciái.
: Papp Tamara
: Papp Tamara
Az ösztönzés új tendenciái - a cafeteria rendszer szerepe és működése a vállalkozások életében
: Mészáros Szilvia
: Mészáros Szilvia
Hasonló tételek
-
Logisztikai folyamatok optimalizálása Power BI által generált adatelemzéssel
: Tihor Anita -
Ételallergiák és -érzékenységek által generált problémák megoldásai a kávézási kultúra területén
: Vásárhelyi Hunor Csaba -
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna -
Front Office tevékenység általános elemzése és a koronavírus-járvány által generált változások vizsgálata
: Kertész-Bói Szabina Kíra -
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta