Egy kedvezménykártya bevezetésének kommunikációs stratégiája A Fővárosi Vízművek Zrt. vízplusz kártyaprogramjának helye a fővárosi közműszolgáltatók kedvezményrendszerei közt
Saved in:
Main Author: | Bacsó Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kommunikációs stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33425 |
Similar Items
Teljesítményértékelés gyakorlata a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán
: Holmi Laura
: Holmi Laura
A Fővárosi Vízművek Zrt. költség- és eredményalakulásának elemzése és értékelése
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
A Fővárosi Vízművek Zrt. IT architektúrájának bemutatása és a fejlesztési lehetőségek elemzése
: Valkai Zsolt
: Valkai Zsolt
Víztermelési létesítmények üzemfenntartási- és beruházási munkáinak tervezése a Fővárosi Vízművek Zrt-nél
: Szilas Gábor
: Szilas Gábor
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland
: Ecker Roland
A Topjoy online kommunikációs stratégiája
: Csatlós Rita
: Csatlós Rita
AppStyle Technology kommunikációs stratégiája
: Szász Levente
: Szász Levente
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
A Fővárosi Vízművek Zrt. tárgyi eszköz állományára vonatkozóan alkalmazott értékelési elvek vizsgálata a számviteli törvény tükrében
: Szűcs Márta
: Szűcs Márta
Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Egyesületének kommunikációs stratégiája
: Zsolnai Melinda
Published: (2007)
: Zsolnai Melinda
Published: (2007)
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
: Bóday Kamilla Dóra
: Bóday Kamilla Dóra
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
Az Európai Unió Bizottságának kommunikációs stratégiája magyarországi kitekintéssel
: Medve Tímea
: Medve Tímea
A vevőállomány alakulása, kintlévőségek, követeléskezelés és a behajtás gyakorlata a Fővárosi Vízművek Zártkörűen Működő Részvénytársaság esetében
: Makranczi Eszter
: Makranczi Eszter
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
A Fővárosi Vízművek Zrt. „Két víztisztító mű (Labugama és Kalatuwawa) rekonstrukciós munkálatainak elvégzése Srí Lankán” tárgyú projektjének bemutatása és elemzése
: Mindák Eszter
: Mindák Eszter
Egy vállalkozás kiválásának stratégiája
: Pál Krisztián János
: Pál Krisztián János
A gyerekkel.com weboldal applikációjának piaci bevezetése és kommunikációs stratégiája
: Bodnár Vivien Vanda
: Bodnár Vivien Vanda
Az egészségpénztár CRM stratégiája
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
Kormányzati kommunikáció Magyarországon (1990-2005) és az euró bevezetésének feltételei
: Varga Csaba
: Varga Csaba
A belső kontrollrendszer megvalósulása egy fővárosi kerületi önkormányzat gyakorlatában
: Tóth Edina
: Tóth Edina
A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája
: Bokor Orsolya
: Bokor Orsolya
Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája
: Molnár Virág
: Molnár Virág
Egy magyar startup inbound stratégiája
: Sas Alíz
: Sas Alíz
Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája
: Oláh Dorina
: Oláh Dorina
Terézváros – Az eredményes városmárkázás alapjai egy fővárosi kerület alapján
: Gergely Kristóf
: Gergely Kristóf
Az elektronikus aláírás, mint informatikai szolgáltatás piacra történő bevezetésének marketing stratégiája a MÁV Informatika Kft.-nél
: Kövesdiné Lőrincz Erika
: Kövesdiné Lőrincz Erika
Projektek a Fővárosi Állat- és Növénykertben
: Maczákné Chikán Dóra Éva
: Maczákné Chikán Dóra Éva
A Fövárosi Gázművek vállalatirányítási rendszerének vizsgálata
: Kárpáti Márton
: Kárpáti Márton
A fővárosi és megyei kormányhivatalok gazdálkodása
: Esztergályos Dóra
: Esztergályos Dóra
A Somlói borvidék turizmusának fejlesztési stratégiája
: Kutas Alexandra
: Kutas Alexandra
Egy új szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Timpfel Tímea
: Timpfel Tímea
Egy építőipari KKV bevezetésének marketingkommunikációja
: Brindzik Milán
: Brindzik Milán
A városfejlesztés és a turizmus szempontjai egy fővárosi kerület példáján
: Bierbaum Erika
Published: (2006)
: Bierbaum Erika
Published: (2006)
Bemutatása egy fővárosi gyógy és vidéki wellness szállodakomplexumnak a szolgáltatáskínálatával
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
A kiégés (burnout) szindróma kialakulásának megelőzése egy fővárosi önkormányzat szakirodájában
: Bakos Cecilia Gyöngyvirág
: Bakos Cecilia Gyöngyvirág
A helyi önkormányzat költségvetésének bemutatása egy fővárosi önkormányzat költségvetésén keresztül
: Ferenczi Beáta
: Ferenczi Beáta
Új termék piaci marketingje, A Mucius Scaevola Kft. design termékeinek kommunikációs stratégiája
: Pap Rita
: Pap Rita
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
Egy ingatlan befektető vállalkozás stratégiája Magyarországon
: Erdélyi Péter
: Erdélyi Péter
Similar Items
-
Teljesítményértékelés gyakorlata a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán
: Holmi Laura -
A Fővárosi Vízművek Zrt. költség- és eredményalakulásának elemzése és értékelése
: Kovács Dávid -
A Fővárosi Vízművek Zrt. IT architektúrájának bemutatása és a fejlesztési lehetőségek elemzése
: Valkai Zsolt -
Víztermelési létesítmények üzemfenntartási- és beruházási munkáinak tervezése a Fővárosi Vízművek Zrt-nél
: Szilas Gábor -
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland