Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balassa Eszter
További közreműködők: Nincs adat Nincs adat
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Megjelent: 2014
Kulcsszavak:Kereskedelmi televízió
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/33454

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg33454
005 20210512063023.0
008 210512s2014 hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balassa Eszter 
245 1 0 |a Kereskedelmi televíziózás Magyarországon  |b A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése  |c Balassa Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2014 
695 |a Kereskedelmi televízió 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/33454/1/DB_2644_Balassa%20Eszter%20C599M7.pdf  |z Dokumentum-elérés