Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Balassa Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Kereskedelmi televízió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33454 |
Hasonló tételek
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
A kereskedelmi televíziózás és a műsorok evolúciója kezdetektől a jelenig és a jövő kihívásai
: Jávori Gergő
: Jávori Gergő
Közszolgálati televíziózás az Egyesült Királyságban és Magyarországon
: Szabó Laura Ildikó
: Szabó Laura Ildikó
A televíziózás jövőjének lehetséges forgatókönyvei
: Mikes Anita Lilla
: Mikes Anita Lilla
A digitális televíziózás fejlődése és helyzete Magyarországon és Európában
: Varga Csaba
: Varga Csaba
A televíziózás hatása az óvodáskorú gyermekekre
: Cseke Dorina
: Cseke Dorina
A Sportriporteri attitűd változása a televíziózás korában
: Szűcs Levente Ákos
: Szűcs Levente Ákos
A digitalizációs médiaforradalom kérdései a digitális televíziózás mentén
: Tóth Róbert Ákos
: Tóth Róbert Ákos
A televíziózás relevanciájának vizsgálata a streaming szolgáltatások világában
: Kiss-Gremsperger Dániel
: Kiss-Gremsperger Dániel
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
A televíziózás átalakulása az idők során, különös tekintettel a valóságshow-műsorokra
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
A kereskedelmi televízió kettős terméke Hirdetés és műsorbrand a TV2-ben, a felzárkózás jegyében
: Bartha Krisztina
: Bartha Krisztina
A lean menedzsment és különböző eszközeinek bevezetése, valamint működése a Kingspan Kereskedelmi Kft. gyakorlatában
: Balassa Dorottya
: Balassa Dorottya
„HÁT, AKKOR ÍGY KELL ÉLNÜNK” - A médiahasználat szociális reprezentációinak vizsgálata a magyar televíziózás történetében
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
Kereskedelmi bankok szabályozása Magyarországon
: Viszlai Barbara
: Viszlai Barbara
Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése
: Vizi János Gábor
: Vizi János Gábor
Kereskedelmi láncok sajátmárkás termékstratégiájának elemzése Magyarországon
: Büki Lívia
Megjelent: (2013)
: Büki Lívia
Megjelent: (2013)
Kereskedelmi bankok piaci helyzete Magyarországon
: Pénzes Dávid Viktor
: Pénzes Dávid Viktor
E-kereskedelmi vállalkozás elindítása Magyarországon
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
Kereskedelmi bankok piaci helyzete Magyarországon
: Pénzes Dávid Viktor
: Pénzes Dávid Viktor
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
Gyermekcipők jellemzője és kereskedelmi vonatkozásai Magyarországon
: Vitálos Barbara
: Vitálos Barbara
Egy B2B kereskedelmi és szolgáltató vállalat online marketing stratégiájának tervezése és alkalmazása
: Zeller Bálint
: Zeller Bálint
A kereskedelmi bankok piaci helyzete Magyarországon
: Habi Károly
: Habi Károly
A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon
: Uhrin Ágnes
: Uhrin Ágnes
A kereskedelmi bankok piaci helyzete Magyarországon
: Rohrbacher Judit
: Rohrbacher Judit
A kereskedelmi láncok társadalmi felelősségvállalása Magyarországon
: Németh Patrícia
Megjelent: (2016)
: Németh Patrícia
Megjelent: (2016)
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
Reading between the lines TV2
: Koltai Andrea
: Koltai Andrea
Kereskedelmi márkás sörök fogyasztási szokásai Magyarországon
: Losonczi Ádám
: Losonczi Ádám
Egy túlkínálati piacon működő kereskedelmi vállalkozás marketing stratégiájának elemzése
: Erdélyi Petra
: Erdélyi Petra
A Globatel Kft. kereskedelmi és marketing stratégiájának értékelése
: Szebehelyi Róbert
: Szebehelyi Róbert
A Magyarországon működő bilaterális Kereskedelmi Kamarák rendezvényszervező tevékenysége Esettanulmány a Magyarországi Olasz Kereskedelmi Kamarában
: Sajgó Brigitta
Megjelent: (2012)
: Sajgó Brigitta
Megjelent: (2012)
Kereskedelmi bankok piaci helyzete és társadalmi felelősségvállalásuk Magyarországon
: Farkas Zoltán
: Farkas Zoltán
A kereskedelmi és közszolgálati média összehasonlító elemzése
: Czédula Eszter
: Czédula Eszter
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
A V-Union Kft kereskedelmi tevékenységének elemzése
: Horváth Eszter
: Horváth Eszter
Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
A Tízpróba Magyarország Kft. kereskedelmi kommunikációs stratégiájának elemzése, értékelése, adaptálása a gazdasági környezet változásához 2015-re
: Poller Bence
: Poller Bence
A kereskedelmi bankok és a Revolut marketingstratégiájának összehasonlítása Magyarországon
: Timmermann Nadin
: Timmermann Nadin
Hasonló tételek
-
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor -
A kereskedelmi televíziózás és a műsorok evolúciója kezdetektől a jelenig és a jövő kihívásai
: Jávori Gergő -
Közszolgálati televíziózás az Egyesült Királyságban és Magyarországon
: Szabó Laura Ildikó -
A televíziózás jövőjének lehetséges forgatókönyvei
: Mikes Anita Lilla -
A digitális televíziózás fejlődése és helyzete Magyarországon és Európában
: Varga Csaba