Vásárlói tájékoztatás az Auchan Magyarország Kft. gyakorlatában
Saved in:
Main Author: | Abdalla Younes |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Tudatos fogyasztás Fogyasztóvédelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33468 |
Similar Items
Esélyegyenlőség, egyenlő tájékoztatás Középpontban a látássérült emberek
: Vida Melinda
: Vida Melinda
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája
: Baracskai Bettina
: Baracskai Bettina
A kádár-kori sajtó és tájékoztatás
: Mandrusz Gábor
: Mandrusz Gábor
Az Auchan Magyarország Kft. működése, kereskedelmi gyakorlata
: Horváth Péter
: Horváth Péter
Auchan Magyarország Kft. áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: Horváth Nikolett
: Horváth Nikolett
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
Online élelmiszer-kereskedelem az Auchan Magyarország Kft.-nél
: Lipták Márton
: Lipták Márton
Az Egészség Univerzum kialakítása az Auchan Magyarország Kft-nél
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra
: Nánássy Flóra
Az Auchan Magyarország Kft. disztribúciós rendszerének és raktározási folyamatainak vizsgálata
: Légrádi Éva
: Légrádi Éva
Szállítmányozási és árufuvarozási feladatok elemzése az Auchan Magyarország Kft. vonatkozásában
: Dani Dorottya
: Dani Dorottya
Vásárlói döntések az elektronikus kereskedelem gyakorlatában
: Takács Eszter
: Takács Eszter
A hírek és a tájékoztatás függetlenségének a kérdései a mai hazai gyakorlatban
: Szalai Dóra
: Szalai Dóra
Az Auchan Magyarország Kft. környezetvédelmi intézkedései és fejlesztési lehetőségek a fenntartható jövőért
: Szendrey Eszter
: Szendrey Eszter
Marketingstratégia felépítése és bemutatása a válság idején az Auchan Magyarország Kft. példáján
: Kiszel-Karbunárin Alexandra
: Kiszel-Karbunárin Alexandra
A legjobb toborzás a megtartás - Az Auchan Magyarország Kft. toborzási és kiválasztási gyakorlata
: Dén Zoltán
: Dén Zoltán
A Harry Potter matrica alapú hűségprogram bemutatása az Auchan Retail Magyarország Kft.-nél
: Bokor Eszter
: Bokor Eszter
Különbségek az Auchan Magyarország Kft. és más kiskereskedelmi vállalatok online marketing-eszköz használatában
: Urbán István Sándor
: Urbán István Sándor
Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására
: Boller Eszter
: Boller Eszter
Az Auchan Magyarország Kft. foglalkoztatási gyakorlatának és sikerességének vizsgálata a megváltozott munkaképességű munkavállalókra vonatkozóan
: Kovács Patrícia
: Kovács Patrícia
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
Készlet- és raktároptimalizálás az Auchan Retail Magyarországnál
: Sándor Dávid Péter
: Sándor Dávid Péter
Online bevásárlás napjainkban – Az Auchan webáruházának elemzése
: Zsadányi Bence Zsolt
: Zsadányi Bence Zsolt
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
: Bartus Réka
: Bartus Réka
A székesfehérvári Auchan hipermarket értékesítésének elemzése
: Sipos László
: Sipos László
A kecskeméti Auchan HR tevékenységének elemző bemutatása
: Benedekné Móca Krisztina
: Benedekné Móca Krisztina
Magyarország és Ausztria élelmiszer-vásárlói magatartásának összehasonlítása
: Bakos Júlia Dorka
: Bakos Júlia Dorka
Az Auchan Magyarország solymári áruházának bazár szektorában a veszteségforrások feltárásának lehetséges módszerei, a játék osztályra fókuszálva
: Csóré József
: Csóré József
Process of supply management at Auchan Hungary-Validating the section of cream cheese
: Sántha Luca
: Sántha Luca
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
A Dobosi pincészet és az Auchan-retail ellátási láncainak a vizsgálata
: Krasznai Bálint Levente
: Krasznai Bálint Levente
Online vásárlói viselkedés
: Tabajdi Lajos
: Tabajdi Lajos
Vásárlói magatartás az autóipar piacán
: Keviczky Krisztina
: Keviczky Krisztina
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Értékteremtő folyamatok vizsgálata egy meghatározó kereskedelmi üzletlánc példáján keresztül- Auchan áruházak működési tapasztalatai
: Maczkó Katalin
: Maczkó Katalin
Comparative analysis of the SCM, assortment and pricing policy of Lidl and Auchan in Hungary and in Spain, and their impact on customer preferences
: Nagy Flóra
: Nagy Flóra
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
Similar Items
-
Esélyegyenlőség, egyenlő tájékoztatás Középpontban a látássérült emberek
: Vida Melinda -
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája
: Baracskai Bettina -
A kádár-kori sajtó és tájékoztatás
: Mandrusz Gábor -
Az Auchan Magyarország Kft. működése, kereskedelmi gyakorlata
: Horváth Péter -
Auchan Magyarország Kft. áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: Horváth Nikolett