A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
Saved in:
Main Author: | Balla Dóra |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2014
|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33478 |
Similar Items
A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
A NOKIA sikereinek titka Fogyasztói igények és azok kielégítése a NOKIA innovációs törekvéseinek tükrében
: Gergely István
: Gergely István
Az európai pénzügyi felügyeleti rendszer konstrukciója és működése hatékony válasz válságos időkben?
: Kreisz Brigitta
Published: (2012)
: Kreisz Brigitta
Published: (2012)
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn
: Magyar Adrienn
A klímakatasztrófa paradoxonjai Magyarország aspektusából
: Berecz Nóra
: Berecz Nóra
Az okostelefon, mint gazdasági és technológiai szereplő
: Kolocsán Ádám
: Kolocsán Ádám
Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
A Nokia életútjának vizsgálata, a kezdetektől az újrakezdésig
: Rédai Krisztián Gyula
: Rédai Krisztián Gyula
Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
: Gergely Dávid
: Gergely Dávid
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra
: Kánya Dóra
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
Budapesti Fürdőkultúra imázsa vizsgálata egy adott célcsoport körében
: Márkus Lilla
: Márkus Lilla
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea
: Balázs Andrea
Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei
: Kövesdi Kitty
: Kövesdi Kitty
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Fiatal generációk a szépségtanácsadásban. Új célcsoport az AVON-nál
: Simon Ágnes
: Simon Ágnes
Söripari innováció a kézműves sörfőzdék és a sörgyárak aspektusából
: Bogatin Attila Bálint
: Bogatin Attila Bálint
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
A Robert Bosch Kft. versenyképességének vizsgálata a tudásmegosztás aspektusából
: Biró Bernadett
: Biró Bernadett
A Nokia Solutions and Networks társaságirányításának szabályozása a Sarbanes-Oxley törvény tükrében
: Lengyelová Enikő
: Lengyelová Enikő
Kisvállalati webáruház létrehozásának vizsgálata a RAKTECH Magyarország Kft. aspektusából
: Grajzel Ádám
: Grajzel Ádám
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra
: Nyikes Anna Dóra
A közép-kelet-európai régió helye és szerepe a Nokia globális értékláncában
: Babos Lilla
: Babos Lilla
Az IT munkavállalók motivációjának és elégedettségének vizsgálata a Nokia Solutions and Networks Kft.-nél
: Ipolyi Bettina
: Ipolyi Bettina
Internet- és okostelefon-függőség, nomophobia Lehet-e élni telefon és internet nélkül?
: Czunyi Réka, et al.
: Czunyi Réka, et al.
Köznevelés az SNI aspektusából a Szegedi SzC Krúdy tagintézményében
: Gergely Margit Erika
: Gergely Margit Erika
Tevékenység kiszervezés az ellátási lánc aspektusából – A bérmunkás beszerzés folyamata
: Török Ivett Dalma
: Török Ivett Dalma
A marketingkommunikáció eszközei az Alfréd Panzió gyakorlatában
: Balogh Tamás
: Balogh Tamás
Gyógyszerszállítás – mint veszélyesáru-logisztika – az Arimax Cargo Budapest Zrt. aspektusából
: Varga Péter
: Varga Péter
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
Projektfinanszírozás sajátosságai az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft.-nél a járműgyártás aspektusából
: Kun-Szabó Anikó
: Kun-Szabó Anikó
A roma lakosság mint speciális célcsoport integrációja a munkaerő-piacra (gyöngyösi kistérségben)
: Jelinek Zsófia Ilona
: Jelinek Zsófia Ilona
A marketingkommunikáció új eszközei és módszerei a hazai marketinggyakorlatban
: Nyilánszky Hedvig
: Nyilánszky Hedvig
A METRO Cash & Carry célcsoport menedzsmentje és az I love Pub program lehetőségei
: Kis Dávid Sándor
: Kis Dávid Sándor
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
Egy vállalat jelentős marketingkommunikációs eszközei a brand és imázsépítésében
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Similar Items
-
A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója
: Nagy Fruzsina -
A NOKIA sikereinek titka Fogyasztói igények és azok kielégítése a NOKIA innovációs törekvéseinek tükrében
: Gergely István -
Az európai pénzügyi felügyeleti rendszer konstrukciója és működése hatékony válasz válságos időkben?
: Kreisz Brigitta
Published: (2012) -
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn -
A klímakatasztrófa paradoxonjai Magyarország aspektusából
: Berecz Nóra