Egy magazin újjászületése Magyarországon A Men's Health magazin magyarországi relaunch kampányának elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Gergely Patrícia |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Reklámkampány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33479 |
Hasonló tételek
A Hook magazin Egy online magazin fogyasztói szokásainak elemzése
: Munkácsi Edit
: Munkácsi Edit
Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
: Pósafalvi Anett
: Pósafalvi Anett
A HOT! Magazin olvasóinak hirdetésekkel kapcsolatos attitűdjei
: Orosz Flóra
: Orosz Flóra
A Rockstar Magazin marketingkommunikációs elemzése és megfejtése avagy hogyan élheti reneszánszát egy nyomtatott magazin a digitális korban csupán marketingkommunikációs eszközei sikeres használatával
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
A hot! magazin jelenléte a Magyar nyomtatott sajtópiacon.
: Bezzeg Krisztina
: Bezzeg Krisztina
Az Uptostyle - online magazin & webshop - Showroom megalakulásának körülményei
: Berczeli Betty
: Berczeli Betty
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér
: Szabó Tamás Olivér
A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban
: Péter Dóra
: Péter Dóra
A bulvársajtó sajátosságainak bemutatása a HOT! Magazin elemzésén keresztül
: Mészáros Vivien
: Mészáros Vivien
Vedd magad komolyan! A Fütyülős újjászületése
: Benke Zsófia Genovéva
: Benke Zsófia Genovéva
Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei
: Horváth Kata Anna
: Horváth Kata Anna
A köztulajdon újjászületése az intézményi közgazdaságtan szemével
: Kelen András
Megjelent: (2016)
: Kelen András
Megjelent: (2016)
A Balaton újjászületése, avagy az üdülőkörzetekben rejlő potenciálok
: Ottava Tamás
: Ottava Tamás
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül
: Dévai Dóra
: Dévai Dóra
Versenyképesség-versenyelemzés a Magazine Hotel & Apartments vizsgálatában
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers
: Beke Benjamin
: Beke Benjamin
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia
: Maarouf Vivien Patrícia
A technológiai szektor aktuális helyzetének vizsgálata, továbbá ezen a területen tevékenykedő, sikeres trendszetterek személyiségének kutatása és összehasonlítása Elon Muskkal - adatbányászati, valamint gépi tanulásra épülő, nyelvelemző eszközök alkalmazásával, a Forbes magazin 2017-es „milliárdosok listája” illetve közösségi médiában elérhető bejegyezéseik alapján
: Veresegyházi Károly
: Veresegyházi Károly
Egy gyógyszercég edukáló kommunikációs kampányának bemutatása
: Takács Rebeka Kinga
: Takács Rebeka Kinga
Men, women and work model preferences
: Bui Bich Phuong
: Bui Bich Phuong
Business Plan of Silverline Cruises for 2022 - Forecast for the relaunch after COVID-19
: Bognár Tamás
: Bognár Tamás
Rendezvény elégedettségi vizsgálat egy nonprofit szervezet kampányának tükrében
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014)
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014)
Gendered Marketing How to Advertise Feminine Products to Men?
: Devecseri Fruzsina
: Devecseri Fruzsina
Bankkártya csalások Magyarországon
: Horváth Patrícia
: Horváth Patrícia
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine
: Feller Madeleine
About you online marketing kommunikációs kampányának elemzése
: Kniess Orsolya
: Kniess Orsolya
Egy gyógyszálloda komplex elemzése Danubius Health Spa Resort Sovata****
: Kerekes Orsolya Beáta
: Kerekes Orsolya Beáta
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
A kereskedelmi láncok társadalmi felelősségvállalása Magyarországon
: Németh Patrícia
Megjelent: (2016)
: Németh Patrícia
Megjelent: (2016)
A Magyar Turizmus Zrt. Torkos Csütörtök elnevezésű kampányának elemzése
: Vajkai Kriszta
: Vajkai Kriszta
Wine and health
: Horváth Vivien
: Horváth Vivien
Launching a Brand into a New Market On the example of Hungarian men’s suit brand
: Otgonbayar Telmuun
: Otgonbayar Telmuun
Az IKEA "Fenntarthatóbb Élet Otthon" kampányának vizsgálata
: Szabó Ákos
: Szabó Ákos
Health Tourism, West-Balaton Region, home of the health and wellness
: Tarsoly Nóra
: Tarsoly Nóra
ETCS Projekt Magyarországon
: Szabó Gergely
: Szabó Gergely
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
Alkalmazott politikai marketing - A 2019. évi önkormányzati választások budapesti kampányának elemzése
: Molnár Máté Zoltán
: Molnár Máté Zoltán
A Mathias Corvinus Collegium 2021-es felvételi kampányának elemzése marketingkommunikációs szempontból
: Velkei Zsuzsanna Dóra
: Velkei Zsuzsanna Dóra
The Development of Tourism in Azerbaijan Health and Wellness Tourism Health and Wellness Tourism in Azerbaijan
: Mursalli Shamsiyya
: Mursalli Shamsiyya
A szállodai animáció helyzete a vízparti üdülőszállodákban Magyarországon
: Kocsis Patrícia Lilla
: Kocsis Patrícia Lilla
Hasonló tételek
-
A Hook magazin Egy online magazin fogyasztói szokásainak elemzése
: Munkácsi Edit -
Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
: Pósafalvi Anett -
A HOT! Magazin olvasóinak hirdetésekkel kapcsolatos attitűdjei
: Orosz Flóra -
A Rockstar Magazin marketingkommunikációs elemzése és megfejtése avagy hogyan élheti reneszánszát egy nyomtatott magazin a digitális korban csupán marketingkommunikációs eszközei sikeres használatával
: Könnyű Flóra Zsuzsanna -
A hot! magazin jelenléte a Magyar nyomtatott sajtópiacon.
: Bezzeg Krisztina