A budapesti Westend City Center és az Allee bevásárlóközpontok érdekgazdákkal folytatott kommunikációjának összehasonlító elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Garamvölgyi Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33480 |
Hasonló tételek
A fogyasztói magatartás vizsgálata a bevásárlóközpontok piacán, a Westend City Center előtt végzett kutatás tükrében
: Tatár Krisztina
: Tatár Krisztina
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Budapest Prága Bécs marketing-kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Párzsi Helén
: Párzsi Helén
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
Hazai piacvezető biztosító társaságok digitális kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Balog Dorottya
: Balog Dorottya
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
A WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. stratégiai szemléletű elemzése
: Seres Anita
: Seres Anita
A mesterséges intelligencia megjelenése a Westend ügyfélszolgálatán keresztül
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira
: Radnai Klára
: Radnai Klára
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
Az ügyfelekért és ügyfélélményért folytatott harc a bankvilágban
: Regős Csaba Gergő
: Regős Csaba Gergő
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A berendezési tárgyak cseréjének hatása az Erzsébet Hotel City Center üzemeltetésére
: Muszti Anett
: Muszti Anett
AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL
: Okner Tamás
: Okner Tamás
A bevásárlóközpontok működése és szerepe a kereskedelemben Magyarországon
: Fazekas József Gergő
: Fazekas József Gergő
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
Bevásárlóközpontok Magyarországon, Németországban és a nagyvilágban; Az átalakulás küszöbén
: Biri Bence
: Biri Bence
A hazai bevásárlóközpontok marketing eszközei és az élményalapú vásárlás
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Olaszország Líbiával folytatott kapcsolatainak változása a migrációs válság következtében
: Takács Lili
: Takács Lili
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
Budapesti és vidéki szállodák honlapjainak összehasonlító elemzése
: Hunyadi Zsófia
: Hunyadi Zsófia
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
A bevásárlóközpontok szerepe a kereskedelemben, különös tekintettel a magyarországi helyzetre
: Győri Andrea
: Győri Andrea
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
Az Accor hotelcsoport budapesti szállodáinak átfogó összehasonlító elemzése
: Nagy Judit
: Nagy Judit
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Hasonló tételek
-
A fogyasztói magatartás vizsgálata a bevásárlóközpontok piacán, a Westend City Center előtt végzett kutatás tükrében
: Tatár Krisztina -
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett -
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta -
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra -
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra