Az Antenna Hungária Zrt. elemzése, avagy Digitális műsorszolgáltatást minden háztartásnak
Saved in:
Main Author: | Érsek-Csanádi Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33484 |
Similar Items
A marketingszervezet szerepe, tevékenysége az Antenna Hungária Zrt-nél, kifejezetten a mindigTV szolgáltatás kapcsán
: Peiszerné Gidai Anett
: Peiszerné Gidai Anett
Szolgáltatás értékesítés B2B területen, az Antenna Hungária nagyvállalat gyakorlatának bemutatásán keresztül
: Resch Marcell Ádám
: Resch Marcell Ádám
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Frizura minden áron?
: Horváth Anna Zsófia
: Horváth Anna Zsófia
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata
: Bende Kata
Mixin - Egy kattintással minden!
: Kiss Luca Blanka
: Kiss Luca Blanka
Buli minden áron, avagy a buliturizmus és annak hatásai Budapsten
: Lévai Tamara
: Lévai Tamara
Egy város minden útjának bejárása
: Cseresnyés Attila
: Cseresnyés Attila
Minden, amit a közraktározásról tudni érdemes
: Jakab Ramóna
: Jakab Ramóna
Konferenciaszervezés minden évben új csapattal az AIESEC-nél
: Makovics Roxána Gyöngyi
: Makovics Roxána Gyöngyi
Minden feladat fontos, de "a legkisebb is számít"!
: Gyöngyösi Réka
: Gyöngyösi Réka
Kultúrdiplomáciai kapcsolatok Kína és Magyarország között a 21. században
: Érsek-Csanádi Alexandra
: Érsek-Csanádi Alexandra
Allianz Hungária Zrt. marketing elemzése
: Ambrózi Donát
: Ambrózi Donát
Egy minden mentes kínálatot biztosító vendéglátóhely fenntarthatósági törekvései.
: Kiss Daniella
: Kiss Daniella
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
"Minden jegy elkelt" Kulturális fejlesztések szerepe Veszprém imázsának alakításában
: Illés Zsófia
: Illés Zsófia
Az Ulcisia Castra projekt - hogy a jövőben minden út Szentendrére vezessen
: Gyalog Rita
: Gyalog Rita
Az érzékszervek szerepe a marketingben, avagy Ha az íze, hangja, illata olyan mint egy kacsáé, akkor az minden bizonnyal egy ...
: Tóbiás Rita
: Tóbiás Rita
A dohányzási szokások vizsgálata és szerepe a minden napi életben
: Harangozó Vivien Gabriella
: Harangozó Vivien Gabriella
Minden ami workflow, az eXtension tool bevezetése a DT ICSS-nél
: Tóth Sándor
: Tóth Sándor
"Minden jó, ha a vége Flow!"-Avagy az értékesítői teljesítmény és a Flow kapcsolata a Duna House Holding Kft.-nél
: Ráczkevi Zsuzsa
: Ráczkevi Zsuzsa
Minden, ami sajt! Avagy a sajtok általános jellemzése és a hazai kézműves sajtok jelentősége a gasztronómiai rendezvényeken és vendéglátásban.
: Farkas Luca
: Farkas Luca
Minden, ami a márka körül forog. Brand aktiváció a magyar csapágypiacon
: Szabados Anna
: Szabados Anna
Szervezetfejlesztés az Eni Hungaria Zrt.-nél
: Molnár Tímea
: Molnár Tímea
Nagykereskedelmi tevékenység az Agip Hungária Zrt. gyakorlatában
: Lesták Bernadett
: Lesták Bernadett
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel
: Péter-Klicsu Erzsébet
: Péter-Klicsu Erzsébet
A LeasePlan Hungária Zrt marketingtevékenysége
: Sipos Bernadett
: Sipos Bernadett
A vasérc fuvarozásának elemzése a Rail Cargo Hungaria Zrt. esetén
: Balázs Róbert
: Balázs Róbert
A FrieslandCampina Hungária Zrt. üzleti modelljének bemutatása és elemzése
: Szakál Zsolt
: Szakál Zsolt
„Régen minden jobb volt” – valóban vissza kellene fordítani a jelenséget vagy szükségszerű a változás?
: Farkas-Kazy Réka Ildikó
: Farkas-Kazy Réka Ildikó
A külföldi tőkeáramlás hatásainak vizsgálata - az Audi Hungaria Zrt. beszámolójának elemzése alapján
: Kardos Kinga Viktória
: Kardos Kinga Viktória
Az egységköltség-számítás elemzése/felülvizsgálata és gyakorlati működése az Audi Hungaria Zrt-nél
: Kökény Vivien
: Kökény Vivien
Internet rádiózás a digitális világban, avagy zene kattintásra...
: Gergics Dániel
: Gergics Dániel
Az Audi Hungária Zrt. stratégiai elemzése a covid-19-es világjárvány hatásaira vizsgálva
: Nyers Franciska
: Nyers Franciska
Digitális bevándorlók és digitális bennszülöttek, avagy van-e lehetőség a generációk közötti különbségek áthidalására az oktatásban
: Nagyné Tövisháti Gyöngyi
: Nagyné Tövisháti Gyöngyi
Rail Cargo Hungaria Zrt. gáz-elegy továbbításának elemzése, költséghatékonysági és környezetvédelmi szempontból
: Lesznóczki Dávid
: Lesznóczki Dávid
Beruházások a Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt.-nél
: Pálczás Kinga
: Pálczás Kinga
A Papyrus Hungária Zrt. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Komáromi Brigitta
: Komáromi Brigitta
Similar Items
-
A marketingszervezet szerepe, tevékenysége az Antenna Hungária Zrt-nél, kifejezetten a mindigTV szolgáltatás kapcsán
: Peiszerné Gidai Anett -
Szolgáltatás értékesítés B2B területen, az Antenna Hungária nagyvállalat gyakorlatának bemutatásán keresztül
: Resch Marcell Ádám -
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla -
Frizura minden áron?
: Horváth Anna Zsófia -
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata