A BTH Fitting Kft. pénzügyi helyzetének elemzése a felvásárlás és a keleti piacra lépés következtében
Elmentve itt :
Szerző: | Kerékgyártó Csaba |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Pénzügyi helyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33502 |
Hasonló tételek
A CNI Kft. stratégiai elemzése a nemzetközi piacra lépés szempontjából
: Kovács Tibor
: Kovács Tibor
A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai
: Szalai Márk Viktor
: Szalai Márk Viktor
Indiai piacra lépés és outsourcing az Entry-India segítségével
: Andó Csenge
: Andó Csenge
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla
: Sasvári Csilla
A külpiacra lépés formái
: Reszegi Csaba Miklós
: Reszegi Csaba Miklós
A free4you piacra lépés lehetőségeinek és korlátainak való bemutatása
: Varga Viktória Katalin
: Varga Viktória Katalin
Magyar kis,- és középvállalkozások nemzetköziesedése, külföldi piacra lépés egy vállalat példáján
: Szekeres Dóra
: Szekeres Dóra
Nemzetközi (új) piacra lépés lehetőségei és korlátai egy földgáz-kereskedelmi vállalkozás esetében
: Vascsák Csenge
: Vascsák Csenge
Kis lépés az EU-nak, nagy lépés a vállalatoknak ISO 27001-től a GDPR megfelelésig
: Cselő Richárd
: Cselő Richárd
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A Budapesti Fővárosi Önkormányzat tulajdonában működő BTH - Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. gazdálkodásának bemutatsása és jövőképe
: Fazekas Dorothy
: Fazekas Dorothy
A MOL - INA felvásárlás elemzése, jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak módszertani vizsgálata
: Bakura István
: Bakura István
A magyar borpiacra lépés lehetősége napjainkban
: Molnár Blanka
: Molnár Blanka
Sulinet, egy lépés Magyarország informatikai fejlődéséhez
: Hosszú Zsófia
: Hosszú Zsófia
Vállalatértékelés, vállalatértékelési modellek és azok alkalmazása, felvásárlás és egyesülés
: Lakner Beatrix
: Lakner Beatrix
Vállalatértékelés - vállalatértékelési modellek és azok alkalmazása, felvásárlás és egyesülés
: Teklovics Péter
: Teklovics Péter
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina
: Tóth Edina
VÁLLALATÉRTÉKELÉS, VÁLLALATÉRTÉKELÉSI MODELLEK ALKALMAZÁSA, FELVÁSÁRLÁS ÉS EGYESÜLÉS – ZWACK UNICUM NYRT.
: Vörös Gábor András
: Vörös Gábor András
Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén
: Kónya Dávid
: Kónya Dávid
A fitness szektor tárháza, vagyis a sportszolgáltatások piacképességének elemzése
: Pallagi Renáta
: Pallagi Renáta
A felvásárlás, mint sajátos finanszírozási módszer bemutatása a Front-Dent Kft. példáján keresztül
: Boncz Barbara
: Boncz Barbara
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Nguyet Phung Linh
Megjelent: (2024)
: Nguyet Phung Linh
Megjelent: (2024)
"Thrifted fit-check" Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - A preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
A keleti hullám, azaz a keleti popkultúra térhódítása, illetve a vonatkozó igényeket kiszolgáló rendezvények elemzése
: Tóth Benedek
: Tóth Benedek
A Dynamics CRM bevezetése a FITS Magyarország Kft. részére
: Rácz Annamária
: Rácz Annamária
Fitness terem beléptető és tagnyilvántartó rendszer bemutatása
: Ábrahám Péter
: Ábrahám Péter
Customer satisfaction survey in the Oriental Spa and Fitness Centre
: Hajnal Csilla
: Hajnal Csilla
Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
: Kutas Andrea Virág
: Kutas Andrea Virág
Cora Magyarországon, azaz mi vezetett a kivonuláshoz és mi történt a felvásárlás után
: Mezősi Rita
Megjelent: (2013)
: Mezősi Rita
Megjelent: (2013)
A digitalizáció térnyerése az építőiparban - A metaverzum a következő lépés
: Vereb Vivien
: Vereb Vivien
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin
: Tarcsai Martin
A Wellness és Fitness előnyei a Danubius Hotel Heliaban
: Drótos Lilla Anna
: Drótos Lilla Anna
Kereskedőházak = Magyar út, keleti nyitás
: Fábián József Tonuzóba
: Fábián József Tonuzóba
Találkozás a legnagyobb keleti kultúrával, a kínai küldőpiac elemzése
: Széles Orsolya
: Széles Orsolya
Pénzügyi vállalkozások hitelezési kockázatkezelési gyakorlata a gazdasági válság következtében
: Tamás Mária
: Tamás Mária
Pénzügyi vállalkozások hitelezési kockázatkezelési gyakorlata a gazdasági válság következtében
: Tamás Mária
: Tamás Mária
Keleti szőnyegek vásárlási szokásainak a vizsgálat
: Akram Soreia
: Akram Soreia
Etnocentrizmus nyomai a távol-keleti országnevekben
: Osváth Gábor
Megjelent: (2008)
: Osváth Gábor
Megjelent: (2008)
A közel-keleti befolyás a mai labdarúgásban
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
Hasonló tételek
-
A CNI Kft. stratégiai elemzése a nemzetközi piacra lépés szempontjából
: Kovács Tibor -
A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai
: Szalai Márk Viktor -
Indiai piacra lépés és outsourcing az Entry-India segítségével
: Andó Csenge -
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla -
A külpiacra lépés formái
: Reszegi Csaba Miklós