A Flex-fitnesz stratégiájának kialakítása
Saved in:
Main Author: | Lakatos Zsuzsanna |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Stratégiamenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33509 |
Similar Items
A fitnesz turizmusra gyakorolt hatása, avagy a fitnesz, mint turisztikai termék
: Pusztaiová Jennifer
: Pusztaiová Jennifer
Szolgáltatásmarketing a fitnesz iparágban
: Székely Gerda
: Székely Gerda
A FLEX Kft. logisztikai rendszere
: Kámán Norman
: Kámán Norman
Logisztikai szolgáltatások társvállalatoknak a Flex-en belül
: Kaisz Dominik
: Kaisz Dominik
A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
A vállalat informatikai stratégiájának kialakítása
: Puskás Zoltán
: Puskás Zoltán
Sportrendezvények turisztikai hatásai Budapesten Fitnesz rendezvények alapján
: Zsigmond Regina
: Zsigmond Regina
21. század raktározási technológiája a Flex-en keresztül
: Bácsay Márk
: Bácsay Márk
Média és Kommunikáció a Flex92 Kft életében
: Molnár Gergely
: Molnár Gergely
Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Fornádi Krisztina
: Fornádi Krisztina
A Flex vállalat és a budapesti telephelyének logisztikai működése
: Menich Donát
: Menich Donát
Tevékenységalapú költségfelosztás és menedzsment megvalósítása a Flex multinacionális vállalatnál
: Váthy Zoltán
: Váthy Zoltán
Programozás C# nyelven – Fitnesz bérlet és fogyasztás nyilvántartó rendszer
: Somogyi Gábor
: Somogyi Gábor
Egy vállalat stratégiájának kialakítása és gyakorlati megvalósítása
: Földi Kristóf
: Földi Kristóf
ICON termeléstámogató szoftver fejlesztésének bevezetése a Flex Tipper Tie gyáregységben
: Dervalics István
: Dervalics István
Kiskereskedelmi egység vállalati stratégiájának a kialakítása és szerkesztése
: Örkényi Károly
: Örkényi Károly
Kiszállítási folyamat bemutatása, a Flex International Kft. egy adott projektje alapján
: Vass Dániel Csaba
: Vass Dániel Csaba
Egy fitnesz szolgáltató tevékenységet végző vállalkozás ügyfélnyilvántartási és teremhasználati rendszerének létrehozása
: Csizmazia Csaba
: Csizmazia Csaba
Fitnesz iparág változásai a Covid 19 hatására Mezei Eszter Fitness bemutatásán keresztül
: Dóri-Nagy Dorottya
: Dóri-Nagy Dorottya
A VirtECS termelésütemezési szoftver, a Flex zalaegerszegi „A” telephelyére való bevezetésének szükségessége
: Toplak András
: Toplak András
A teljesítménymenedzsment támogatása és a célkongruencia elérése mérőszámok segítségével a Flex zalaegerszegi üzemében
: Kránicz Mirjam Anna
: Kránicz Mirjam Anna
Az Office s.r.o. családi vállalkozás vállalati stratégiájának kialakítása
: Palásti Enikő
: Palásti Enikő
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Sportmarketing a magyar közösségi média térben - Egészséges életmódot hirdető fitnesz mikro-influencerek Magyarországon
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
Flex zalaegerszegi gyáregység pénzügyi szervezetének változásai és pénzügyi controlling szerepének erősödése az évek során
: Schifter Judit Eszter
: Schifter Judit Eszter
Egy borászati vállalkozás marketing stratégiájának kialakítása, a Dömsödi Borászati Kft. példáján keresztül
: Kassai Dóra Margit
: Kassai Dóra Margit
A vállalkozás humán stratégiájának kialakítása, az emberi erőforrásokkal való gazdálkodás színvonalának értékelése
: Hodászi Zsolt
: Hodászi Zsolt
Influenszermarketing és az egészséges életmód – avagy befolyásolják-e a fiatalok döntéseit a fitnesz-influenszerek és szponzoraik
: Németh Kinga
: Németh Kinga
A Kis Világunk nevű, saját e-commerce vállalkozás üzleti és marketing stratégiájának kialakítása
: Dolgos Zoltán
: Dolgos Zoltán
A KKV szektor vállalkozói stratégiájának áttekintése, a „Körtevirág” Családi Bölcsőde (mint családi kisvállalkozás) stratégiájának kialakítása, az alapításra és a működtetésre vonatkozó elképzelések
: Imhoff Anette
: Imhoff Anette
A Manhattan Akadémia Kft. humán stratégiájának kialakítása, az emberi erőforrásokkal való gazdálkodás színvonalának értékelése
: Lukács Bálint
: Lukács Bálint
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
Egy induló marketing tanácsadó vállalkozás - a BEWOLF Kft. marketing stratégiájának kialakítása a kkv szektor elemzésével
: Farkas Tímea Klára
Published: (2014)
: Farkas Tímea Klára
Published: (2014)
Tököl településmarketing stratégiájának bemutatása
: Malaczkó Erika
: Malaczkó Erika
Gyöngyöspata településmarketing stratégiájának bemutatása
: Keskeny Dorina
: Keskeny Dorina
Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Fodor Ágnes Evelin
: Fodor Ágnes Evelin
Rákosmente településmarketing stratégiájának bemutatása
: Nagy Csilla Erzsébet
: Nagy Csilla Erzsébet
Zalaegerszeg városmarketing stratégiájának bemutatása
: Varga Nikolett Veronika
: Varga Nikolett Veronika
Monok településmarketing stratégiájának bemutatása
: Bakos Vivien Ilona
: Bakos Vivien Ilona
Csopak Településmarketing Stratégiájának Bemutatása
: Bükki Norbert
: Bükki Norbert
Similar Items
-
A fitnesz turizmusra gyakorolt hatása, avagy a fitnesz, mint turisztikai termék
: Pusztaiová Jennifer -
Szolgáltatásmarketing a fitnesz iparágban
: Székely Gerda -
A FLEX Kft. logisztikai rendszere
: Kámán Norman -
Logisztikai szolgáltatások társvállalatoknak a Flex-en belül
: Kaisz Dominik -
A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora