Új szereplő a magyar sörpiacon - a Borsodi Super Dry bevezetése
Saved in:
Main Author: | Szabó Virág |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Piaci bevezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33538 |
Similar Items
Az ízesített sörök bevezetése és a hazai sörpiacon betöltött szerepe
: Szabó Dalma
: Szabó Dalma
A trade marketing szerepe a magyar sörpiacon
: Palicz Fanni
: Palicz Fanni
Environmental sustainability of irrigated agriculture in dry areas Case study Afghanistan,
: Huseynov Ragif Tofig, et al.
Published: (2018)
: Huseynov Ragif Tofig, et al.
Published: (2018)
A teljesítmény mérése az Arrow Super Kft-nél
: Szarvas Nikolett
: Szarvas Nikolett
Amerikai Futball (NFL) és Super Bowl Marketing és kommunikáció a sportvilágban
: Szücs Kristóf
: Szücs Kristóf
The Potential Of Super App Services In Vietnam's Digital Economy Exploring Grab's Dynamic Features As Drivers Of Customer Usage And Satisfaction
: Trinh Quynh Chau
: Trinh Quynh Chau
A Borsodi Sörgyár kiskereskedelmi értékesítési rendszerének elemzése
: Straub Tímea Szandra
: Straub Tímea Szandra
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
Egy termék útja a Borsodi Műhely Kft.-nél
: Major Mercédesz
: Major Mercédesz
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett
: Csicsely Zsanett
Precízen, tisztességesen, becsülettel, avagy fokozatváltásban a Borsodi Műhely
: Németh Krisztina, et al.
Published: (2024)
: Németh Krisztina, et al.
Published: (2024)
A Borsodi Műhely Kft. fejlődéstörténete, marketingstratégiája, és arculati megújulása
: Péter Júlia
Published: (2013)
: Péter Júlia
Published: (2013)
Várkonyi étterem itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Gruda Miklós
: Gruda Miklós
Az okostelefon, mint gazdasági és technológiai szereplő
: Kolocsán Ádám
: Kolocsán Ádám
A Borsodi Sörgyár Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése
: Boros Bettina
: Boros Bettina
Fenntarthatósági stratégia értelmezése és kommunikációja a Borsodi Sörgyár Kft-nél
: Gyurica Ildikó
: Gyurica Ildikó
A Borsodi Sörgyár szponzorációs marketingtevékenységének hatása a márka megítélésre a magyar Z generáció körében
: Takács Réka Kamilla
: Takács Réka Kamilla
A magyar söripar helyzetének alakulása az elmúlt néhány évben, különös tekintettel a Borsodi sörgyárra
: Cseh Balázs Bence
: Cseh Balázs Bence
Fenntartható kereskedelmi vállalatok - A Borsodi Sörgyár Kft. környezetmenedzsmentje és CSR tevékenysége
: Sziklai Fanni
: Sziklai Fanni
Velence Resort & Spa itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Takács Péter
: Takács Péter
Az UNESCO listán szereplő magyarországi helyszínek turisztikai kínálata
: Kereszturi Laura
: Kereszturi Laura
A hazai divatiparban szereplő kereskedők jelenlegi helyzete és lehetőségei
: Cinder Kristóf
: Cinder Kristóf
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Új Termék Bevezetése a Magyar Kozmetikai Iparban
: Gaál Patrik
: Gaál Patrik
Az Old Erica étterem itallapján szereplő sörök értékesítésének elemzése
: Plaszkó Zsanett
: Plaszkó Zsanett
Hotel Veritas KFT. Budapest itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Fodor Balázs
: Fodor Balázs
Jamie Oliver’s Italian Restaurant itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Cseh Blanka
: Cseh Blanka
Super taxes introduced in Hungary and taxes levied on the bank sector in the European Union after the 2008 financial crises (2010-2013)
: Németh Áron
: Németh Áron
Új SCM modul bevezetése a Magyar Telekom raktárában
: Takács Sándor
: Takács Sándor
Az új ŠKODA Superb bevezetése a magyar autópiacra
: Lenge Éva
: Lenge Éva
Új termék bevezetése Seat Arona /
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
A Kossuth Múzeumhajó és Vén Hajó Étterem, mint turisztikai piaci szereplő
: Tóth-Korsós Benedek
Published: (2018)
: Tóth-Korsós Benedek
Published: (2018)
A kontrollingrendszer kialakításának és működtetésének sajátos vonásai egy költségvetési szereplő gyakorlatában
: Benkó Rita
: Benkó Rita
Új ERP rendszer bevezetése
: Czobák János
: Czobák János
Új raktárirányítási rendszer bevezetése
: Szeles Tímea Dominika
: Szeles Tímea Dominika
Új termék bevezetése a divatpiacra
: Ott Gábor
: Ott Gábor
Új szolgáltatások bevezetése a festékforgalmazásban
: Rozsovits Ildikó
: Rozsovits Ildikó
Új vállalatirányítási rendszer bevezetése egy informatikai vállalatnál
: Szabó-Gerván Hedvig
: Szabó-Gerván Hedvig
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása a magyar építőiparban szereplő kis- és középvállalkozások életében
: Székely Szilárd
: Székely Szilárd
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Similar Items
-
Az ízesített sörök bevezetése és a hazai sörpiacon betöltött szerepe
: Szabó Dalma -
A trade marketing szerepe a magyar sörpiacon
: Palicz Fanni -
Environmental sustainability of irrigated agriculture in dry areas Case study Afghanistan,
: Huseynov Ragif Tofig, et al.
Published: (2018) -
A teljesítmény mérése az Arrow Super Kft-nél
: Szarvas Nikolett -
Amerikai Futball (NFL) és Super Bowl Marketing és kommunikáció a sportvilágban
: Szücs Kristóf