Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
Elmentve itt :
Szerző: | Takács Tibor Nimród |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingmenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33539 |
Hasonló tételek
Globális és lokális márkák vizsgálata a Balanced Scorecard által a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Végh Kitti
: Végh Kitti
Mentorálás multinacionális vállalati környezetben
: Füle Zsófia
: Füle Zsófia
Folyamatoptimalizálás egy multinacionális vállalati környezetben
: Dósa Viktória
: Dósa Viktória
Adatvizualizációs rendszer bevezetése multinacionális vállalati környezetben
: Molnár Gergely József
: Molnár Gergely József
A vállalati tervezés folyamata, módszertana multinacionális vállalati környezetben
: Rosta Szilvia
: Rosta Szilvia
Vállalati felelősségvállalás és munkavállalói elkötelezettség multinacionális környezetben
: Balogh Ágnes
: Balogh Ágnes
Generációk konfliktusai és megoldásai multinacionális vállalati környezetben
: Fatalin Julianna Virág
: Fatalin Julianna Virág
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás
: Czombos Barnabás
Adatvizualizációs megoldások vizsgálata és összehasonlítása multinacionális vállalati környezetben
: Kertész Kristóf
: Kertész Kristóf
Civil társadalom - lokális közösségek kommunikációs stratégiái
: Cziráki Gabriella
: Cziráki Gabriella
Vállalati társadalmi felelősségvállalás és annak beszerzési aspektusai multinacionális környezetben
: Csorba Mónika
: Csorba Mónika
Nemzetközi beszerzés-irányítási folyamatok és megoldások multinacionális vállalati környezetben
: Sztrakay Gábor
: Sztrakay Gábor
A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában
: Tóth Relinda
: Tóth Relinda
Gondoskodó elbocsátás multinacionális környezetben
: Bordács Adrienn
: Bordács Adrienn
SAP Migráció Multinacionális Környezetben
: Balogh Róbert
: Balogh Róbert
Adatbiztonság automatizáció multinacionális környezetben
: Szalai Dorottya
: Szalai Dorottya
Globális kultúrák és lokális stratégiák a HR szerepe a vegyesvállalati kultúrák kezelésében
: Garai Melinda
: Garai Melinda
Szállítói kapcsolatok kezelése integrált vállalatirányítási rendszer segítségével multinacionális vállalati környezetben
: Cserna Zsolt
: Cserna Zsolt
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A lokális média helyzete Esztergom és Dorog kistérségben
: Jászberényi Marcell
: Jászberényi Marcell
Az esztergomi lokális média és kultúra jelenlegi helyzete
: Páldi Zoltán
Megjelent: (2007)
: Páldi Zoltán
Megjelent: (2007)
A Krisztus - katonaság fennmaradásának és lokális szerepének vizsgálata
: Dalanics Anna
: Dalanics Anna
Cider márkák kommunikációja Magyarországon
: Barta Diána
: Barta Diána
Ruházati márkák a metaverzumban
: Kunvári Miklós
: Kunvári Miklós
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
A helyi valuta szerepe a lokális gazdaságfejlesztésben A soproni kékfrank
: Boda Ádám
Megjelent: (2013)
: Boda Ádám
Megjelent: (2013)
Az újraszervezés aktualitása multinacionális környezetben.
: Kovács Áron Kristóf
: Kovács Áron Kristóf
Termeléstámogató webalkalmazás fejlesztése multinacionális környezetben
: Biszak Nándor
: Biszak Nándor
Fenntarthatóság a vállalati gyakorlatban, fenntartható márkák; Greenwashing a fast fashion világában
: Ágoston Tímea
: Ágoston Tímea
“Think global, act local”, avagy a stratégiai menedzsment globális, lokális és glokális kihívásai a Knauf Építőipari Kft.-nél
: Hencsel Veronika
: Hencsel Veronika
Híres márkák és a sport
: Szabó Rita
: Szabó Rita
A munkahelyi adatvédelem sajátosságai multinacionális környezetben
: Karvaly Anikó
: Karvaly Anikó
Vezetői információ szolgáltatás fejlesztése multinacionális környezetben
: Galacsik László
: Galacsik László
Egy vállalatirányítási rendszer bevezetése multinacionális környezetben
: Horváth Lídia
: Horváth Lídia
Teljesítményértékelés egy kereskedelmi vállalatnál multinacionális környezetben
: Bakos Bianka Paulina
: Bakos Bianka Paulina
Hasonló tételek
-
Globális és lokális márkák vizsgálata a Balanced Scorecard által a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Végh Kitti -
Mentorálás multinacionális vállalati környezetben
: Füle Zsófia -
Folyamatoptimalizálás egy multinacionális vállalati környezetben
: Dósa Viktória -
Adatvizualizációs rendszer bevezetése multinacionális vállalati környezetben
: Molnár Gergely József -
A vállalati tervezés folyamata, módszertana multinacionális vállalati környezetben
: Rosta Szilvia