A trade marketing szerepe az OTC gyógyszerek piacán a Sanofi példáján keresztül bemutatva
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Trade marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33544 |
Hasonló tételek
A Sanofi Zrt. független patikáknak nyújtott kereskedelmi akcióinak stratégiája az OTC termékek piacán
: Csobot Lujza
: Csobot Lujza
An exploratory study on the impact of Covid-19 on the OTC branch of Sanofi on the Hungarian market
: Mátis Kata
: Mátis Kata
A gyógyszerek forgalomba hozatalának sajátos szabályai az Európai Unió belső piacán
: Szabadszállási Gábor
Megjelent: (2012)
: Szabadszállási Gábor
Megjelent: (2012)
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
Trade marketing a műszaki cikkek piacán
: Lukács Gergely Tamás
: Lukács Gergely Tamás
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
A gyógyszeripari marketing különös tekintettel az OTC termékek piacára
: Benda Vivien
: Benda Vivien
A projektmenedzsment szerepe és kihívásai gyógyszerek életciklus menedzsmentjében
: Király Rita
: Király Rita
Jellegzetességek a vény nélkül kapható gyógyszerek marketing aktivitásai vonatkozásában
: Orgován Éva
: Orgován Éva
A hűtést igénylő gyógyszerek légi fuvarozása
: Dosztán Roland
: Dosztán Roland
A gyógyszerek szabad mozgása az Európai Unióban
: Beider Csaba
: Beider Csaba
Antidepresszáns gyógyszerek fogyasztásának vizsgálata BI rendszerek segítségével
: Nordovits Gréta
: Nordovits Gréta
Szállítmányozás a Sanofi Zrt.-nél
: Franczik Petra
: Franczik Petra
Gyógyszerek disztribúciója különös tekintettel a raktáron belüli folyamatokra
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
Patikaláncok fejlődési útjának elemzése a Sanofi Zrt. - n keresztül
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda
: Ferencz Melinda
A központi értékpapír-klíring kockázatkezelő hatékonysága a szervezett és az OTC piacokon
: Horváth Noémi
Megjelent: (2013)
: Horváth Noémi
Megjelent: (2013)
A Sanofi gyógyszeripari vállalat társadalmi felelősségvállalása hazánkban
: Márton Claudia
: Márton Claudia
Supply Chain a Sanofi-Aventis Zrt.-nél
: Békés Márta
: Békés Márta
A trade marketing szerepe a magyar sörpiacon
: Palicz Fanni
: Palicz Fanni
IInnovatív, illetve hagyományos marketingkommunikációs eszközök és hatékonyságuk elemzése a Sanofi csoportnál
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Az OTC gyógyszerpiac, különös tekintettel a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók piacára, fókuszban az Algopyrin
: Losonczi Emese
: Losonczi Emese
A folyamhajózás idegenforgalmi szerepe a Viking River Cruises példáján keresztül bemutatva
: Bozsik Beatrix
: Bozsik Beatrix
A hatékony szervezeti kommunikáció, a Kiving Kft. példáján keresztül bemutatva
: Bakk Zsófia
: Bakk Zsófia
A szervezeti kommunikáció kihívásai a Sanofi-Aventis Zrt. esetén
: Soós Petra
: Soós Petra
Marketing megoldások a B2B piacon - Az Eaton példáján keresztül bemutatva
: Somogyi Barbara
: Somogyi Barbara
Ausztrália szolgáltatásinnovációja a turizmus példáján keresztül bemutatva
: Seprényi Dóra
: Seprényi Dóra
Flottamenedzsment szállítói kapcsolatának elemzése a Sanofi-Aventis Zrt.-nél
: Takács Viktor
: Takács Viktor
Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac
: Fövenyi Edit Zita
: Fövenyi Edit Zita
Az atipikus foglalkoztatás bevezetése a Sanofi-Aventis/Chinoin Zrt. esetében
: Fehér Laura Barbara
: Fehér Laura Barbara
Fenntartható fejlődés és vállalati fenntarthatóság a Bosch példáján keresztül bemutatva
: Geszti Zsófia Anna
: Geszti Zsófia Anna
Fogyasztóvédelem a légiközlekedésben (a panaszkezelés szerepe konkrét eseten keresztül bemutatva)
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Hormonális fogamzásgátlók piaci bevezetésének marketing kihívásai az Egis Gyógyszergyár Zrt. példáján keresztül bemutatva
: Vaszi Emőke
: Vaszi Emőke
Kisvállalkozások működése a BPWS Kft. példáján bemutatva
: Munk Zsófia
: Munk Zsófia
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
A fogyasztói értékmenedzsment szerepe a komplex turisztikai termék kialakításában Balatongyörök példáján keresztül bemutatva
: Sándor Anikó
: Sándor Anikó
A közösségi média szerepe a zenés, táncos rendezvények piacán, a WORLD IS MINE eseményeinek példáján keresztül
: Polányi Tekla
: Polányi Tekla
A jazz szerepe az étterem kiválasztásában a Ladó Café étterem példáján keresztül bemutatva (esettanulmány)
: Lóth Viktória
: Lóth Viktória
Könyvelési feladatok automatizálása – A General Electric Cash accounting automatizálás példáján keresztül bemutatva
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
A Sanofi-Aventis Zrt./Chinoin Zrt. szállítóértékelésének bemutatása és fejlesztési javaslatai
: Bíró Luca
: Bíró Luca
Hasonló tételek
-
A Sanofi Zrt. független patikáknak nyújtott kereskedelmi akcióinak stratégiája az OTC termékek piacán
: Csobot Lujza -
An exploratory study on the impact of Covid-19 on the OTC branch of Sanofi on the Hungarian market
: Mátis Kata -
A gyógyszerek forgalomba hozatalának sajátos szabályai az Európai Unió belső piacán
: Szabadszállási Gábor
Megjelent: (2012) -
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma -
Trade marketing a műszaki cikkek piacán
: Lukács Gergely Tamás