A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
Saved in:
Main Author: | Berecz Annamária |
---|---|
Other Authors: | Hlédik Dr. Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Image Hervis Piackutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/336 |
Similar Items
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
A 20 és 35 év közötti fiatalok megtakarítási hajlandósága hazánkban 2017 és 2022 között
: Treplán Liza
: Treplán Liza
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit
: Ládi Judit
A Hervis marketingstratégiája és a fogyasztók véleményének vizsgálata
: Dobozi Kinga
: Dobozi Kinga
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin
: Mészáros Martin
A Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft. vizsgálata, fókuszban a fogyasztói szokások
: Farkas Laura
: Farkas Laura
A Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft. cégfilozófiájának elemző bemutatása
: Hajdinák Anna
: Hajdinák Anna
A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái
: Nagy-Győr Péter
: Nagy-Győr Péter
A Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft. tevékenységének és vásárlói szokásainak a vizsgálata
: Farkas Laura
: Farkas Laura
Lengyelország és Európa - 25 év politikai, gazdasági és kulturális változásai
: Fodor-Mózes Barbara
: Fodor-Mózes Barbara
Elvárások alakulása a televíziókkal szemben különös tekintettel a 20 és 40 év közötti korosztályra
: Osikóczki Anett
: Osikóczki Anett
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
A 18-25 év közötti egyetemi és főiskolai hallgatók vásárlási szokásainak vizsgálata a feladat- és élményorientált vásárlás, az impulzusvásárlás és az árérzékenység szemszögéből
: Rusnáková Barbara
: Rusnáková Barbara
A Bauder Kft. fogyasztói megítélésének vizsgálata piackutatással
: Dálnoki Barbara
: Dálnoki Barbara
RFID technológia megítélésének vizsgálata a kórházi textillogisztikában
: Urbán Krisztián
: Urbán Krisztián
Borfogyasztási szokások vizsgálata a mai fiatalok körében
: Kiss Afrodité
: Kiss Afrodité
Az elektronikus kereskedelem megítélésének változása az egyes generációk körében a világjárvány tükrében
: Zsidákovits Fatime
: Zsidákovits Fatime
Örökbefogadási trendek az elmúlt 25 évből
: Szűcs Natália
: Szűcs Natália
Durex termékek vásárlási szokásai és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Kemény Bianka
: Kemény Bianka
Alkalmazott teljesítményértékelési rendszer megítélésének vizsgálata egy bank működésében
: Káposzta Tamara
: Káposzta Tamara
Kreatív turizmus a fiatalok körében
: Jámbor Nikoletta
: Jámbor Nikoletta
Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata
: Tarpataki Zita
: Tarpataki Zita
A korrupció megítélésének generációs különbségei Magyarországon
: Dávid Márk
: Dávid Márk
A korrupció gazdasági-társadalmi hatásainak, illetve magyarországi megítélésének vizsgálata
: Kámán Olivér
: Kámán Olivér
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
Similar Items
-
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita -
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér -
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka -
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines -
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca