Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja
Saved in:
Main Author: | Ódor Ágnes |
---|---|
Other Authors: | Balázsné Lendvai Marietta |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ügyfélmenedzsment közmenedzsment new public management ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat Magyary program - Magyary Zoltán Közigazgatás-fejlesztési Program kormányhivatal kormányablak közszektor - közszolgálat marketing-mix |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3380 |
Similar Items
Frontvonal audit a Mystery Shopping eszközével
: Belényesi Tamás
: Belényesi Tamás
Ügyfélmenedzsment a bankszférában
: Király Fanni
: Király Fanni
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Marketingszemlélet a közszférában
: Pető Tímea
: Pető Tímea
A frontvonal értéke a banki ügyfélkiszolgálásban, fókuszban a CIB Bank gyakorlata
: Molnár Zita
: Molnár Zita
Belső CSR a közszférában
: Szabó Noémi Júlia
: Szabó Noémi Júlia
Az ügyfélmenedzsment szerepe a Hevesi Sándor Színház gyakorlatában
: Balogh Adél
: Balogh Adél
Piackutatás és marketing a közszférában
: Kasnyik Cintia
: Kasnyik Cintia
Ügyfélmenedzsment és ügyfélkapcsolatok szerepe a Tízpróba Magyarország Kft. gyakorlatánál
: Házi Renáta
: Házi Renáta
A humánerőforrás-gazdálkodás sajátosságai a közszférában
: Komjáti Rita
: Komjáti Rita
Vezetési különbségek a verseny- és közszférában
: Rónai Rebeka
: Rónai Rebeka
Az ügyfélmenedzsment, humán erőforrások és szolgáltatásmenedzsment szerepe a számviteli szolgáltatásokban
: Dobos Kíra Cintia
: Dobos Kíra Cintia
A humán erőforrás-gazdálkodás sajátosságai a közszférában
: Menhard Zsófia
: Menhard Zsófia
Az emberi erőforrás menedzsment felelőssége a közszférában
: Boczkó Beáta Katalin
: Boczkó Beáta Katalin
A teljesítménymenedzsment vizsgálata a versenyszférában és a közszférában
: Kodela Gréta
: Kodela Gréta
Az érzékszervek szerepe a marketingben, avagy Ha az íze, hangja, illata olyan mint egy kacsáé, akkor az minden bizonnyal egy ...
: Tóbiás Rita
: Tóbiás Rita
Társadalmi felelősségvállalás összehasonlítása a közszférában és a privát szférában
: Bódis Anita Éva
: Bódis Anita Éva
A teljesítményértékelési rendszerek sajátosságainak bemutatása a közszférában és a versenyszférába
: Molnár Mercédesz Szilvia
: Molnár Mercédesz Szilvia
A toborzás és kiválasztás módszereinek összehasonlítása a verseny- és közszférában
: Fótos János
: Fótos János
Modernizáció és innováció a közszférában - 2014-2020 időszakban tett intézkedések
: Faragó István
: Faragó István
A Magyar Államkincstár tevékenységének átfogó vizsgálata, a közszférában foglalkoztatottak illetményszámfejtésének bemutatása
: Huber Dorina
: Huber Dorina
A közszférában alkalmazott teljesítményértékelő rendszer bemutatása Salgótarján Megyei Jogú Város Önkormányzatának példája alapján.
: Szombati Anett
: Szombati Anett
A közszférában dolgozó munkavállalók motiválása és ösztönzése, a béren kívüli és egyéb juttatásokra fókuszálva
: Kókai Krisztina
: Kókai Krisztina
Az emberi erőforrás menedzsment sajátosságai a közszférában. A vezetőkkel szemben támasztott követelmények. A teljesítmény, a minőségértékelés rendszer.
: Tóth Mariann
: Tóth Mariann
A felsőoktatási szolgáltatás konfliktushelyzeteinek feltérképezése Egy feltáró kutatás eredményei a frontvonal konfliktusokról
: Jäckel Katalin
Published: (2009)
: Jäckel Katalin
Published: (2009)
A válság hatása a tengeri konténeres árufuvarozásra
: Ódor Viktória
: Ódor Viktória
A hazai Michelin-csillagos éttermek vizsgálata a rugalmas ellenállási képesség tükrében
: Ódor Tímea
: Ódor Tímea
A vállalatok toborzási és kiválasztási folyamatainak vizsgálata a Budapest Bank Zrt. példáján keresztül
: Odor Judit
: Odor Judit
Lakossági hitelezés a fogyasztóvédelem tükrében
: Ódor Petra
: Ódor Petra
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin
: Ódor Benjámin
Az érzelmi intelligencia hatása a szervezeten belüli elégedettségre
: Ódor Judit
: Ódor Judit
A túlzott turizmus, és ennek hatásai az európai városokra
: Ódor Alexandra
: Ódor Alexandra
A White Hair Szalon produktivitása, tanulmányozása és tevékenységének bemutatása
: Ódor Orsolya
: Ódor Orsolya
A Hotel Római***értékesítési rendszerének hatékonysága, illetve annak fejlesztésére tett javaslatok és döntések
: Ódor Tünde
: Ódor Tünde
Az EDI technológia alkalmazása és felmerülő problémái fókuszban a Flextronics International Kft. beszerzési logisztikája
: Ódor Bettina
: Ódor Bettina
Similar Items
-
Frontvonal audit a Mystery Shopping eszközével
: Belényesi Tamás -
Ügyfélmenedzsment a bankszférában
: Király Fanni -
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória -
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra -
Marketingszemlélet a közszférában
: Pető Tímea