Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Oláh Róbert
Other Authors: Nincs adat Nincs adat
Format: Thesis
Kulcsszavak:B2B
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/33859

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg33859
005 20220628094047.0
008 210526suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Oláh Róbert 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül  |c Oláh Róbert  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a B2B 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/33859/1/DB_2599_Q25ORO%20-%20Ol%C3%A1h%20R%C3%B3bert.pdf  |z Dokumentum-elérés