Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Gerő Virág |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Sörpiac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33880 |
Hasonló tételek
A Heineken Radler kategóriájának újrapozícionálása
: Halaska Betty
: Halaska Betty
Marketingkommunikációs stratégia fejlesztése egy tréningekkel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég esetében
: Csonka Zsanett
: Csonka Zsanett
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
A Heineken által forgalmazott radlerek újrapozícionálása és piaci helyzete
: Halaska Betty
: Halaska Betty
Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
: Tamás Ildikó
: Tamás Ildikó
A disztribúció kiszervezésének kockázata a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. gyakorlatában
: Böszörményi Benjamin
: Böszörményi Benjamin
A Heineken márka bemutatása és a márkakép rendezvényeken való megjelenítése
: Márkus Kata Zsófia
Megjelent: (2009)
: Márkus Kata Zsófia
Megjelent: (2009)
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf
: Bertalan Kristóf
Kereskedelmi stratégia vagy stratégiai kereskedelem? Az Andesi Közösség és az Európai Unió kapcsolatai a társulási megállapodás megkötésének küszöbén
: Gerő Katalin
: Gerő Katalin
A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül
: Szolnoki Alexandra
: Szolnoki Alexandra
Az etnocentrizmus hatása a hazai söripari vállalatok, elsősorban a Heineken Hungária Zrt. marketingstratégiájára
: Bán Norbert
: Bán Norbert
A marketingkommunikáció sajátosságainak vizsgálata a Sziget és az EFOTT fesztivál esetében
: Száz Erika Virág
: Száz Erika Virág
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében
: Agárdi Nikoletta
: Agárdi Nikoletta
A marketingkommunikációs tevékenység szerepének vizsgálata az Oriflame Magyarország esetében
: Schlakker Evelin
: Schlakker Evelin
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
Marketingkommunikációs stratégia a virtuális vállalkozás világában influencer, illetve fogyasztói szemszögből a közösségi média kapcsán
: Nagy-Hadházi Dorottya
: Nagy-Hadházi Dorottya
Tartalommarketing. Tartalommarketing stratégia
: Resetár Margaréta
: Resetár Margaréta
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
A keleti kulturális örökségektől való szimbolikus elhatárolódás, mint kommunikációs stratégia egy budapesti vízipipa bár esetében.
: Kárpáty Natália Kinga
: Kárpáty Natália Kinga
How could a Western European country marketing communication strategy be implemented for an Eastern European country like Hungary, for example, in the case of Heineken Hungary PLC?
: Eszéki Lili Lilla
: Eszéki Lili Lilla
Marketingkommunikációs eszközök és azok hatása a magyarországi streaming szolgáltatók esetében
: Sebők Imre
: Sebők Imre
Vállalati stratégia a kereskedelemben
: Fekete Noémi
: Fekete Noémi
Humánerőforrás gazdálkodás tervezése, elemzése és értékelése, valamint a humán stratégia kialakítása az ADA Nova Kft. esetében
: Kiss Péter
: Kiss Péter
Eltérő szegmentumok, eltérő stratégia
: Göndör Dóra
: Göndör Dóra
Befektetői stratégia, befektetési tudatosság
: Várhalmos Nikolett
: Várhalmos Nikolett
Online devizakereskedelem. Stratégia-optimalizálás.
: Héjja Ádám
: Héjja Ádám
Szomszédságpolitika és külgazdasági stratégia
: Majoros Pál
Megjelent: (2010)
: Majoros Pál
Megjelent: (2010)
Szomszédságpolitika és külgazdasági stratégia
: Majoros Pál
Megjelent: (2011)
: Majoros Pál
Megjelent: (2011)
Innovációs stratégia Kulcs a jövőhöz "Egy állami cég innovációs stratégiájának kialakítása”
: Lászlóné Harangozó Bettina
: Lászlóné Harangozó Bettina
Meggyőzési stratégia tárgyalási keretek között
: Deme Boglárka Ilona
: Deme Boglárka Ilona
Hasonló tételek
-
A Heineken Radler kategóriájának újrapozícionálása
: Halaska Betty -
Marketingkommunikációs stratégia fejlesztése egy tréningekkel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég esetében
: Csonka Zsanett -
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter -
A Heineken által forgalmazott radlerek újrapozícionálása és piaci helyzete
: Halaska Betty -
Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
: Tamás Ildikó