Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
Elmentve itt :
| Szerző: | Marosi Balázs |
|---|---|
| További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Szponzorálás Sörpiac Marketingkommunikáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33887 |
Hasonló tételek
Az androgenitás, mint gender mainstreaming stratégia
: Farkas Zsófia
Megjelent: (2013)
: Farkas Zsófia
Megjelent: (2013)
Sörpiac újratöltve
: Molnár Csilla
: Molnár Csilla
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János
: Donyec István János
A magyarországi sörpiac helyzete a 2019-es koronavírus járványt követően
: Horkay László Márk
: Horkay László Márk
A magyarországi sörpiac, különösképpen a radler típusú söritalok helyzetének vizsgálata
: Horváth Ádám Tamás
: Horváth Ádám Tamás
Az Arany Ászok kommunikációs újrapozícionálása a magyarországi sörpiac kihívásainak figyelembevételével
: Lázár Orsolya Vivien
: Lázár Orsolya Vivien
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
A hazai kézműves sörpiac helyzetének vizsgálata
: Brückner Dániel
: Brückner Dániel
Hogyan tovább, avagy a családi vállalkozások legnagyobb kihívásai
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
A modern labdarúgás, avagy az egyik legnagyobb business
: Benedek Péter
: Benedek Péter
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
A nemzetközi sörpiac jellemzői - különös tekintettel Afrikára
: Szoboszlai Adél
: Szoboszlai Adél
A sörpiac sajátosságainak vizsgálata a fogyasztói szokások tükrében
: Bélteczky Bence
: Bélteczky Bence
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Arculatváltás jelentősége egy hazai BTL vállalat működési folyamatában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Cég beolvadás adózási szemszögből
: Balogh Blanka
: Balogh Blanka
Vezetői eredményesség humánpolitikai szemszögből
: Fontos Anikó
: Fontos Anikó
Munkaerő-kölcsönzés munkavállalói szemszögből
: Sutus Tamás
: Sutus Tamás
EKAER – avagy az elmúlt évtizedek legnagyobb kihívása az ellátási lánc szereplői számára
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
A nem tudás a legnagyobb kockázat
: Szabados Anna
: Szabados Anna
Kontrolling folyamatfejlesztés Magyarország legnagyobb ICT munkaadójánál
: Dobos Anett
: Dobos Anett
Egy nagyvárosi sportcsapat legnagyobb ellenfele a XXI. század.
: Dóczi Zsombor
: Dóczi Zsombor
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
Bűnügyi szemszögből a Sziget Fesztivál-avagy a „Z” generáció kapcsolata a fesztiválbűnözéssel
: Palkó Réka
: Palkó Réka
Létszámgazdálkodás egy multinacionális vállalat esetében, avagy hogyan zajlik hazánk legnagyobb ICT vállalatánál a létszámtervezés?
: Bolvári Ida
: Bolvári Ida
Marketingkommunikáció HR szolgáltatói szemszögből A WHC Kft példája
: Szijártó Ágnes
: Szijártó Ágnes
Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál
: Somi Alexandra
: Somi Alexandra
A magyar sörpiac helyzetének elemzése, fogyasztói szokások kutatása és piaci rések feltárása
: Tóth Kristóf
: Tóth Kristóf
Felelősségvállalás társadalmi szemszögből – a tudatos fogyasztó
: Takács Kinga Zsófia
: Takács Kinga Zsófia
A világ 10 legnagyobb gazdasága és az innováció
: Bulyáki Norbert
: Bulyáki Norbert
A magyar tőke mint legnagyobb külföldi beruházó Montenegróban
: Baranyai Zsolt
: Baranyai Zsolt
A minőségi import sörpiac fejlődése és kereskedelmének bemutatása a Liquid Gold Kft. gyakorlatában
: Tollas Csilla
: Tollas Csilla
Vecsés város településfejlesztési lehetőségeinek vizsgálata turisztikai szemszögből
: Leimeter Ivett
: Leimeter Ivett
A munkavállalókat fenyegető egyik legnagyobb veszély - A munkahelyi mobbing
: Mazur Timea
: Mazur Timea
Találkozás a legnagyobb keleti kultúrával, a kínai küldőpiac elemzése
: Széles Orsolya
: Széles Orsolya
Hasonló tételek
-
Az androgenitás, mint gender mainstreaming stratégia
: Farkas Zsófia
Megjelent: (2013) -
Sörpiac újratöltve
: Molnár Csilla -
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán -
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János -
A magyarországi sörpiac helyzete a 2019-es koronavírus járványt követően
: Horkay László Márk