Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Gábor |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Médiapiac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33888 |
Hasonló tételek
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda
: Bárdy Orsolya Melinda
Közszolgálati televíziózás az Egyesült Királyságban és Magyarországon
: Szabó Laura Ildikó
: Szabó Laura Ildikó
Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése
: Balassa Eszter
Megjelent: (2014)
: Balassa Eszter
Megjelent: (2014)
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül
: Kiss Réka Eszter
: Kiss Réka Eszter
Az RTL Klub értékének alakulása a magyar média környezetben
: Liszkai Katalin
: Liszkai Katalin
Képi és nyelvi metaforák a Duna Televízió és az RTL Klub esti híradóiban
: Bajusz Dániel
: Bajusz Dániel
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
Médiapiaci konkurenciaharc Az RTL-Klub és a TV2 harca a nézőért
: Pék Krisztián
: Pék Krisztián
Employer branding – a Z generáció megszerzéséért és megtartásáért
: Csuti Blanka
: Csuti Blanka
A kereskedelmi és közszolgálati média összehasonlító elemzése
: Czédula Eszter
: Czédula Eszter
Híradók a közszolgálati és a kereskedelmi csatornákon
: Vorindán Annamária
: Vorindán Annamária
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
A kereskedelmi televíziózás és a műsorok evolúciója kezdetektől a jelenig és a jövő kihívásai
: Jávori Gergő
: Jávori Gergő
A közszolgálati és kereskedelmi médiumok műsorstruktúrájának összehasonlító elemzése
: Pap Judit
: Pap Judit
Trónok harca a Perzsa-öbölben
: Szilágyi Nelli
: Szilágyi Nelli
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
A digitális televíziózás fejlődése és helyzete Magyarországon és Európában
: Varga Csaba
: Varga Csaba
Önkormányzatok közszolgálati továbbképzése
: Farkas Henrietta
: Farkas Henrietta
A televíziózás jövőjének lehetséges forgatókönyvei
: Mikes Anita Lilla
: Mikes Anita Lilla
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
A kultúrák harca vagy együttműködése A multikulturalizmus vége?
: Barabás Mária Alexandra
: Barabás Mária Alexandra
A televíziózás relevanciájának vizsgálata a streaming szolgáltatások világában
: Kiss-Gremsperger Dániel
: Kiss-Gremsperger Dániel
Romák a közszolgálati médiában
: Pál Loretta
: Pál Loretta
A portugál közszolgálati televízió
: Dobos Eszter
: Dobos Eszter
A televíziózás hatása az óvodáskorú gyermekekre
: Cseke Dorina
: Cseke Dorina
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor
: Dávid Gábor
A Római Klub múltja, jelene és jövője
: Radó Katalin
: Radó Katalin
A 2012-es évértékelő beszédek közszolgálati és kereskedelmi híradókban való feldolgozása
: Bősze Boglárka
: Bősze Boglárka
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
A külpolitikai műsorszámok és a külpolitikai újságírás a magyarországi közszolgálati és kereskedelmi televíziócsatornák műsorstruktúrájában
: Konsiczky Zoltán Gábor
: Konsiczky Zoltán Gábor
A Sportriporteri attitűd változása a televíziózás korában
: Szűcs Levente Ákos
: Szűcs Levente Ákos
A Trónok Harca hatása az Egyesült Királyság turizmusára
: Kosina Fanni Alexandra
: Kosina Fanni Alexandra
Elektronikus zene profilú klub üzleti és marketing terve
: Zádori László
Megjelent: (2014)
: Zádori László
Megjelent: (2014)
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
A Veszprém Röplabda Klub marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Takács Olivér
: Takács Olivér
Szükség van-e közszolgálati médiára avagy A közszolgálati média fogalma, kialakulása és története Nagy-Britanniában, valamint a közszolgálati média kritikája és az Egyesült Államokbeli modell
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
A digitalizációs médiaforradalom kérdései a digitális televíziózás mentén
: Tóth Róbert Ákos
: Tóth Róbert Ákos
A közszolgálati híradók szerkesztési módjának változása
: Vorigin Dóra
: Vorigin Dóra
Hasonló tételek
-
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda -
Közszolgálati televíziózás az Egyesült Királyságban és Magyarországon
: Szabó Laura Ildikó -
Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése
: Balassa Eszter
Megjelent: (2014) -
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra -
Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül
: Kiss Réka Eszter