Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
Elmentve itt :
| Szerző: | Bajnai Klaudia Vivien |
|---|---|
| További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Reklámkutatás Médiakutatás Nemi szerepek |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33907 |
Hasonló tételek
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
A férfi és női sztereotípiák a médiafogyasztásban
: Helmich Krisztina
: Helmich Krisztina
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória
: Kalicz Viktória
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi
: Terenyi Noémi
Magyar női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát
: Náhóczki Donát
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina
: Durovics Edina
A magyarországi női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
Férfi női foglalkoztatásbeli különbségek A nemek aránya és a teljesítmény közötti összefüggés /
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
A nő nem férfi mégis vezető avagy Női „utazók” a férfiak világában
: Gébele Barbara
: Gébele Barbara
Női szerepek és szerepütközések
: Vincze Virág Rita
: Vincze Virág Rita
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Férfi és Női interjúalanyok eltérő kommunikációs gyakorlata, szelektált partizán interjúk alapján
: Tölgyessy Boglárka
: Tölgyessy Boglárka
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna
: Ádám Orsolya Julianna
Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői döntéshozatalra, női férfi vezetői kontextusban vizsgálva
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Média hatása a női szerepek kialakulásában
: Józó Szilvia
: Józó Szilvia
Női szerepek a gazdaságban régen és ma
: Kósa Réka
: Kósa Réka
Női vállalkozók személyiségfejlődése a társadalmi szerepek változásával
: Drávucz Beáta
: Drávucz Beáta
Médiaüzenetek képi és szociolingvisztikai elemzése. A nők kommunikációs képe a mai magyar női és férfi újságokban
: Klaáb Adrienn
: Klaáb Adrienn
A női és férfi kommunikáció összehasonlító elemzése Facebook és Instagram kommentek alapján a magyar szórakoztató műsorokról
: Kalmár Fruzsina
: Kalmár Fruzsina
Celebrity endorsement - hírességek szerepe a férfi szépségápolásban
: Albert Szilvia
: Albert Szilvia
A reklámnő, avagy a női nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Ráskai Dóra
: Ráskai Dóra
Hagyományos japán női szerepek alakulása a Z generáció elképzeléseinek tükrében
: Kötél Enikő Flóra
: Kötél Enikő Flóra
Kulturális sztereotípiák
: Hidasi Judit
Megjelent: (1996)
: Hidasi Judit
Megjelent: (1996)
A kisvállalkozások innovációs tevékenységének jelentősége napjainkban - Bútorgyártó vállalkozások innovációs tevékenységeinek bemutatásában
: Pető Tímea
: Pető Tímea
Összehasonlító módszerek alkalmazása a Kelet-Közép-európai térség gazdasági átalakulásának bemutatásában
: Marinovich Endre
Megjelent: (1996)
: Marinovich Endre
Megjelent: (1996)
Férfi(as)-e a jó női vezető? – a munkaerő-piaci szegregáció, a bérkülönbségek, és a korlátozott előmeneteli lehetőségek az identitás gazdaságtan tükrében
: Sebestyén Gabriella
: Sebestyén Gabriella
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
A klasszikus hercegnőktől a modern hősnőkig A női és férfi szerepek fejlődése a Disney-mesefilmekben
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Nemi szerepek a szervezetekben
: Gödöny Anna
: Gödöny Anna
Vezetői szerepek a gyakorlatban
: Hrobák László
: Hrobák László
Vezetői szerepek egy szervezetben
: Valacsai Ferenc
: Valacsai Ferenc
Mikor sikeres egy nő? A női karrierutak háttere
: Szakács Luca
: Szakács Luca
Generációs sztereotípiák a családi kommunikáció folyamatában
: Alimán Anna
: Alimán Anna
A vidéki szállodákban rejlő lehetőségek és a kommunikáció,etikett fontossága a Nádas Tó Park Hotel***superior bemutatásában
: Szenyán Claudia
: Szenyán Claudia
Fordított befektetői szerepek az életbiztosítási szektorban?
: Hornyák Levente
: Hornyák Levente
Piaci szerepek betöltése Budaörs kulturális életében
: Merényi Johanna Léna
: Merényi Johanna Léna
Hasonló tételek
-
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia -
A férfi és női sztereotípiák a médiafogyasztásban
: Helmich Krisztina -
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória -
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien -
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra