A METRO Cash & Carry célcsoport menedzsmentje és az I love Pub program lehetőségei
Saved in:
Main Author: | Kis Dávid Sándor |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Célcsoport |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33934 |
Similar Items
The institution of the loss-carry forwards
: Baranyai Dénes
: Baranyai Dénes
CASH FLOW TERVEZÉS A METRO KERESKEDELMI KFT-NÉL
: Ködmön András Gábor
: Ködmön András Gábor
A hazai K+F+I projektek menedzsmentje
: Luteránus Éva
: Luteránus Éva
A Gyűrű Pub tevékenységének elemzése
: Kiss András
: Kiss András
A We Love Kreatív Kft. online marketing tevékenysége
: Petri Csenge
: Petri Csenge
Egy képzeletbeli vállalkozás, egy Beerpong Pub marketingstratégiájának bemutatása
: Dorner Bálint
: Dorner Bálint
RENDEZVÉNYSZERVEZÉS JELENTŐSÉGE A CACTUS JUICE GASTRO PUB MŰKÖDÉSÉBEN
: Schaller Zsófia
: Schaller Zsófia
Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Cadran Pub & Pizzéria kínálatának elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Halász Andrea
: Halász Andrea
A Sugár Bowling & Pub által ellátott feladatok bemutatása, elemzése
: Varga Franciska
: Varga Franciska
A raktározás optimalizálási lehetőségei a METRO Kereskedelmi Kft. esetében
: Tóth Henriett
: Tóth Henriett
Budapesti Fürdőkultúra imázsa vizsgálata egy adott célcsoport körében
: Márkus Lilla
: Márkus Lilla
Fiatal generációk a szépségtanácsadásban. Új célcsoport az AVON-nál
: Simon Ágnes
: Simon Ágnes
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
Engage your Deeply Committed Employees to Drive Corporate Sustainability from the Inside -The "Responsible Leadership Program" at Metro Ag
: Damme Silvia, et al.
Published: (2020)
: Damme Silvia, et al.
Published: (2020)
Egy kisvállalkozás hatása az üzleti turizmusra a We Love Kreatív Kft. példáján keresztül
: Varjasi Martina Mirtill
: Varjasi Martina Mirtill
Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Az „extrém” sörök helyzete a hazai kisüzemi piacon egy budapesti pub példáján keresztül
: Giczi Laura
: Giczi Laura
A Beach Büfé és a Waffle & Love vendéglátó egységek kínálatának elemzése és összehasonlítása
: Lehőcz Roland
: Lehőcz Roland
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
A DBR Metró projekt és kommunikációja
: Simig Csaba
: Simig Csaba
Élelmiszerbiztonság a Metro Kereskedelmi Kft. áruházaiban
: Bozsányi Gabriella
: Bozsányi Gabriella
Egy lehetséges Cash flow kimutatás modell az Államháztartási számvitelről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet szemléletmódjában
: Lukács László István
Published: (2024)
: Lukács László István
Published: (2024)
A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése
: Budai Bálint
: Budai Bálint
4-es metró gazdasági hatása a háztartásokra
: Sári Csaba
: Sári Csaba
Minőségirányítás az általános iskolában. A Comenius 2000 program I. intézményi szintjének alkalmazása és az ISO 9001 2000 minőségirányítási rendszer lehetőségei
: Táborfi Anikó
: Táborfi Anikó
Szervezeti innováció menedzsmentje
: Palásti-Gallai Renáta
: Palásti-Gallai Renáta
A Cash Pool, mint likviditáskezelési eszköz, a Cash Pooling szerepe a vállalati életben
: Kruppa Dávid
: Kruppa Dávid
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
A roma lakosság mint speciális célcsoport integrációja a munkaerő-piacra (gyöngyösi kistérségben)
: Jelinek Zsófia Ilona
: Jelinek Zsófia Ilona
A Metro Kerekedelmi Kft. Back To School promóciójának elemzése
: Nyitrai Boglárka
: Nyitrai Boglárka
Issues and Perspectives on the Water Crisis of Metro Manila Cities, Philippines
: Rocina Jose Aims R.
Published: (2023)
: Rocina Jose Aims R.
Published: (2023)
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára
: Micserics Anna Mária
: Micserics Anna Mária
Vállalati cash menedzsment
: Hajdu Tímea
: Hajdu Tímea
Tungsram ellátási láncának menedzsmentje
: Egri Péter
: Egri Péter
Similar Items
-
The institution of the loss-carry forwards
: Baranyai Dénes -
CASH FLOW TERVEZÉS A METRO KERESKEDELMI KFT-NÉL
: Ködmön András Gábor -
A hazai K+F+I projektek menedzsmentje
: Luteránus Éva -
A Gyűrű Pub tevékenységének elemzése
: Kiss András -
A We Love Kreatív Kft. online marketing tevékenysége
: Petri Csenge