A Facebook mint marketingkommunikációs felület Az UNIQA Biztosító Zrt. esettanulmánya
Saved in:
Main Author: | Szőkéné Faragó Anikó |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2013
|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33939 |
Similar Items
Creaweb Online Rendeléskezelő felület, mint kommunikációs eszköz
: Toplak Tícia
: Toplak Tícia
Creaweb-Online Rendeléskezelő felület és az SAP, mint ERP rendszer kapcsolata
: Toplak Tícia
: Toplak Tícia
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
A fuvarszervezés hatékonyságának növelése online nyomon követő felület használatával
: Fülöp Anna
: Fülöp Anna
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk
: Döbrentey Kende Márk
Márkamenedzsment az UNIQA Biztosító Zrt.-nél
: Fehér Dominika
: Fehér Dominika
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
Valós idejű selejtköltség követő felület kialakítása és bevezetése I4.0-s megoldásokkal
: Czák-Kovács Krisztina
: Czák-Kovács Krisztina
Az UNIQA Biztosító Zrt. elemzése marketing szempontból
: Tősér Dorián
: Tősér Dorián
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
A Facebook tőzsdei bevezetése
: Szakács Norbert
: Szakács Norbert
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
A változókor történéseit, problémáit és ezek széleskörű megoldásait tartalmazó új online felület mentálhigiénés vonatkozásai
: Takáts Julianna Anna
: Takáts Julianna Anna
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
A Facebook tündöklése és "hanyatlása"
: Karmacsi Fanni
: Karmacsi Fanni
Tőkeköltség becslés a Facebook esetében
: Zsiros Tamás
: Zsiros Tamás
Az UNIQA Biztosító Zrt. a magyar unit linked piacon
: Izsák Gabriella
: Izsák Gabriella
Az életbiztosítások adójogi kérdései az UNIQA Biztosító Zrt. gyakorlatában
: Pallay Melinda Anna
: Pallay Melinda Anna
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
A Facebook és a Lovemarks kapcsolata
: Juhász Ágnes
: Juhász Ágnes
A Facebook hozzájárulása a rohingya népirtáshoz
: Balogh Dorisz
: Balogh Dorisz
Facebook csoportok jelentősége a közösségi médiában
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Szóbeszéd marketing üzenetek terjedése a Facebook-on
: Szilágyi Petra
Published: (2014)
: Szilágyi Petra
Published: (2014)
Facebook ország gyermekei Hogyan befolyásolja a közösségi háló az 5.-8. osztályos diákok fogyasztói magatartását?
: Baumgartner Júlia
: Baumgartner Júlia
Üzleti modellek a hálózati gazdaságban - A Facebook, mint e-business vállalkozás üzleti modelljének elemzése
: Tóth Zoltán
: Tóth Zoltán
Facebook tartalommarketing a személyes öngondoskodás nevű oldalon
: Kántor Orsolya
: Kántor Orsolya
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Marketingkommunikáció – mint az értékesítés alapja
: Deák Anni
: Deák Anni
Az UNIQA Biztosító Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése beszámolók alapján
: Kőrösi József
: Kőrösi József
A Facebook-jelenség hatása a fogyasztói identitás torzulására
: Gergály Katalin
Published: (2013)
: Gergály Katalin
Published: (2013)
A Facebook hálójában avagy Közösségi oldalon a cégem
: Hanyecz Noémi
: Hanyecz Noémi
Az UNIQA Biztosító Zrt. a magyar biztosítási piacon tevékenységének elemzése 2011-2013 között
: Szűcs Adrienn
: Szűcs Adrienn
Az OVB Vermögensberatung Kft. marketing tevékenységének vizsgálata a Facebook-on
: Csanádi Inez
: Csanádi Inez
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
A beszállítói partnerkapcsolat elemzése és fejlesztése egy Beszállítói Integrált Felület létrehozásával a Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft.-nél
: Pribojszki Zsófia
: Pribojszki Zsófia
Similar Items
-
Creaweb Online Rendeléskezelő felület, mint kommunikációs eszköz
: Toplak Tícia -
Creaweb-Online Rendeléskezelő felület és az SAP, mint ERP rendszer kapcsolata
: Toplak Tícia -
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám -
A fuvarszervezés hatékonyságának növelése online nyomon követő felület használatával
: Fülöp Anna -
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk