Konverzió- és kosárérték növelés a Praktiker Webshop esetében
Saved in:
Main Author: | Erdei Miklós |
---|---|
Other Authors: | Eszes Dr. István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | konverzió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33946 |
Similar Items
A Praktiker webshop működésének bemutatása. Az internetes marketing eszközök elemzése.
: Zsalakó Zsolt
: Zsalakó Zsolt
A webshop és a marketing kapcsolata a Praktiker Magyarország példája alapján
: Csernyus Dorottya
: Csernyus Dorottya
A konverzió optimalizálás a digitális marketing világában
: Nyerges Márk
: Nyerges Márk
A Praktiker külső környezetének elemzése
: Schirok Martin Róbert
: Schirok Martin Róbert
Hatékonyság növelés lehetőségei a szervizes munkatársak képzésében
: Rácz Ariella Sára
: Rácz Ariella Sára
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Using Novel Digital Payment Methods towards the Cashless Society
: Hajdú Dominik
: Hajdú Dominik
A Praktiker marketing stratégiája és a beszerzés
: Ubornyák Zsuzsanna
: Ubornyák Zsuzsanna
Webshop indítás lépései egy konkrét webshop példáján keresztül
: Varga Balázs
: Varga Balázs
A margin növelés pénzügyi lehetőségei egy online kereskedelmi vállalatnál
: Mihalicz Katalin
: Mihalicz Katalin
Hatékonyság növelés a GlaxoSmithKline Kft. ellátási láncában
: Budai Gréta
: Budai Gréta
A study into the tourism of Hungary and the hostel industry since the novel coronavirus pandemic
: Demjén Dóra Paula
: Demjén Dóra Paula
Exploratory study on Praktiker’s marketing strategy, and the effect of COVID-19
: Haigli Árpád
: Haigli Árpád
Egy webshop forgalmának növelése folyamatoptimalizálással Hogyan hat vissza a folyamatoptimalizálás az értékesítés volumenére?
: Szautner Máté Miklós
: Szautner Máté Miklós
Webshop fejlesztése idősebb korosztálynak
: Tarjáni Dominik
: Tarjáni Dominik
A Praktiker piaci helyzetének elemzése a fogyasztói szokások tükrében
: Schirok Martin Róbert
: Schirok Martin Róbert
Increased value of online shopping and novel e-commerce trends in developed and developing countries
: Alili Faig
: Alili Faig
The examination of the process and benefits of implementation of novel technologies in warehouses, case of Diplomat Georgia corp.
: Pavliashvili Aleksander
: Pavliashvili Aleksander
Keresőmarketing, a Zwack webshop tükrében
: Marczer Anna
: Marczer Anna
Launching and operating a webshop in Hungary
: Pallai Dániel
: Pallai Dániel
Praktiker Építési- és Barkácspiacok Magyarország Kft. E-diszpo projektjének bemutatása
: Csörgi Szilvia
: Csörgi Szilvia
Modern Webshop fejlesztés MERN stackkel
: Téringer Alex
: Téringer Alex
Pénzügyi tervezés, adótervezés Webshop vállalkozásoknál
: Mészáros Csaba
: Mészáros Csaba
Webshop folyamatok egy kereskedelmi cégnél
: Filipánics András
: Filipánics András
Törzsvásárlói rendszerek bemutatása a barkácsszektorban, a Praktiker Magyarország Kft. esettanulmányon keresztül
: Tállai Dorottya
Published: (2013)
: Tállai Dorottya
Published: (2013)
Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
: Pósafalvi Anett
: Pósafalvi Anett
Praktiker kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján.
: Józsa Adél
: Józsa Adél
Startup webshop bevezetése, a közösségi médiába marketingkommunikációval
: Ferenci Noel
: Ferenci Noel
Egy induló Webshop marketingkommunikációs lehetőségei 2021-ben
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
Az Ital Magyarország Kft. webshop indítási projektje
: Timbókovics Péter Kristóf
: Timbókovics Péter Kristóf
Die Errichtung eines Webshops und seine Markteinführung
: Csábi Anett
: Csábi Anett
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
A munkáltatói márkaépítés (employer branding) a gyakorlatban a Praktiker Magyarország Kft. példája alapján
: Csernyus Dorottya Réka
: Csernyus Dorottya Réka
A Praktiker mint márka. Mit várnak el ma a fogyasztók egy márkától? Mennyire elkötelezettek ma érzelmileg a Praktiker felé a vevői? Milyen irányban, és hogyan kell a vállalatnak a márkát irányítani?
: Bakó Simon
: Bakó Simon
Az Uptostyle - online magazin & webshop - Showroom megalakulásának körülményei
: Berczeli Betty
: Berczeli Betty
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
A Pro Video webshop marketingtevékenységének elemzése és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Jakubek Zsanett
: Jakubek Zsanett
Az E-kereskedelem alakulása és a Webshop logisztika Kft. bemutatása
: Bereczki Bence
: Bereczki Bence
Az online kereskedelem alakulása és egy webshop sikertényezőinek a titka
: Vas Izsák
: Vas Izsák
„Mindenre van kész ötlete?!" avagy A Praktiker lehetséges marketing tevékenysége az üzleti atmoszféra javítása érdekében
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
Similar Items
-
A Praktiker webshop működésének bemutatása. Az internetes marketing eszközök elemzése.
: Zsalakó Zsolt -
A webshop és a marketing kapcsolata a Praktiker Magyarország példája alapján
: Csernyus Dorottya -
A konverzió optimalizálás a digitális marketing világában
: Nyerges Márk -
A Praktiker külső környezetének elemzése
: Schirok Martin Róbert -
Hatékonyság növelés lehetőségei a szervizes munkatársak képzésében
: Rácz Ariella Sára