Közvélemény és politikai befolyásolás különös tekintettel a 2002-es országgyűlési választásra a közvélemény-kutatások vonatkozásában
Elmentve itt :
Szerző: | Eschwig Hajts Erzsébet |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Politikai marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33952 |
Hasonló tételek
A közvélemény-kutatások hitelessége és manipulatív szerepe
: Hajdu Mária
: Hajdu Mária
A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény
: Gáspár Huba
: Gáspár Huba
A befolyásolás eszközei a kommunikációban
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit
: Felek Edit
A reklámiparban alkalmazott pszichológiai kutatások
: Hegedüs Bianka Júlia
: Hegedüs Bianka Júlia
A Z generáció utazási szokásai - fókuszban a külföldi és belföldi desztináció választásra
: Matuska Zsófia Mária
: Matuska Zsófia Mária
Befolyásolás a médiában- elektronikus média, reklámok, vírusmarketing, influencerek-
: Grúz Szandra
: Grúz Szandra
Sznobizmus, befolyásolás, életstílus, luxus - és a hozzájuk kapcsolódó jelenségek
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A marketingkommunikáció, valamint a befolyásolás és eladásösztönzés fogyasztókra kifejtett hatása
: Ozvald Anett
: Ozvald Anett
Könyvvizsgáló csalással összefüggő felelőssége, csalással kapcsolatos kutatások
: Hofferek Cintia
: Hofferek Cintia
Fogyasztói kutatások projektje a Tata Consultancy Servicesnél
: Szőcs Zoltán
: Szőcs Zoltán
A neuromarketing kutatások eredményeinek alkalmazása a médiatervezésben
: Dolhai Izabella
Megjelent: (2016)
: Dolhai Izabella
Megjelent: (2016)
A magyarországi sajtószabadság helyzetének alakulása a 2010-es országgyűlési választásoktól napjainkig
: Bokor Erika
: Bokor Erika
Cyberpolitika a 2010-es országgyűlési választások rivális pártjainak online marketingstratégiája Magyarországon
: Fehérvári Orsolya
: Fehérvári Orsolya
A GEM Projekt NES adatfelvételén alapuló kutatások tapasztalatai
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2021)
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2021)
A pénzügyi kultúra szerepe és a megértését megalapozó kutatások
: Tóth Arnold, et al.
Megjelent: (2023)
: Tóth Arnold, et al.
Megjelent: (2023)
Az egyszerűsített honosítási eljárás, szakpolitikai vonatkozásai és a 2014-es országgyűlési választások tükrében
: Dobre Dániel
: Dobre Dániel
Generációs különbségek és a digitális marketing előretörése a 2022-es országgyűlési választások nyomán
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
A befolyásolás pszichológiájának vizsgálata a The Coca-Cola Company kampányainak bemutatásán keresztül
: Ványi Enikő Marianna
: Ványi Enikő Marianna
Online szolgáltatások, kutatások kivitele a román piacra Esettanulmány: compari.ro árösszehasonlító oldal
: Leczfalvi Arianna-Renata
: Leczfalvi Arianna-Renata
Magyarország gazdaságpolitikája az 1994 és 2002 közötti időszakban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Az Agócsker 2002 Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Agócs Tamás
: Agócs Tamás
Teljesítményértékelés a közigazgatásban, a Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóságon végzett kutatások alapján
: Pozsonyi Katalin Ágnes
: Pozsonyi Katalin Ágnes
Afganisztán nemzetközi helyzetének és belpolitikájának elemzése 1990-2002 között
: Ács Olimpia Tímea
: Ács Olimpia Tímea
Franciaország kutatás-fejlesztési politikája a 2002-es kormányváltás után
: Nagy Katalin
: Nagy Katalin
A foglalkoztatásra és a munkanélküliségre ható gazdasági és társadalmi körülmények Nógrád megyében 2002-2007 között
: Dianné Kissimon Erzsébet
: Dianné Kissimon Erzsébet
Rendszerváltás utáni pénzmosás gazdasági hatásai, különös tekintettel az offshore vonatkozásában
: Hauk Nikolett
: Hauk Nikolett
Munkahelyi stressz és a munkahelyi stresszel kapcsolatos kutatások elemzése nemzetközi szinten és Magyarországon
: Farkas Zsuzsanna
: Farkas Zsuzsanna
A magyar kormányok gazdaságpolitikájának összehasonlító elemzése 2002 és 2020 között
: Gál Barna
: Gál Barna
A kínai "nyitás politika" különös tekintettel annak politikai hátterére és a bankrendszer reformjára
: Vértes Róbert
: Vértes Róbert
A magyar gazdaság ellenálló képességének alakulása 2002-től napjainkig
: Lakatos Zoltán
: Lakatos Zoltán
Generációváltás és utódlástervezés kihívásai a Pepetrans 2002 Kft. családi vállalkozás esetében
: Vojtekovszki-Szajcz Petra
: Vojtekovszki-Szajcz Petra
Kína növekvő gazdasági és politikai térnyerése, különös tekintettel a Kínai Selyemút egyes elemeire és hatásaira
: Temleitner Balázs
: Temleitner Balázs
Cyber Threat Intelligence rendszerek felépítése és felhasználása különös tekintettel a magyar kritikus infrastruktúra vonatkozásában
: Sas Péter
: Sas Péter
A spanyol pártrendszerben bekövetkezett változások a 2023. évi regionális és országgyűlési választások tükrében és a spanyol európai uniós elnökség prioritásai
: Domonkos Endre
Megjelent: (2024)
: Domonkos Endre
Megjelent: (2024)
Hulladékgazdálkodás a Dunakanyarban, különös tekintettel a csomagolási hulladékok kezelésére, hazánk európai uniós tagsága vonatkozásában
: Mikes Zsolt
: Mikes Zsolt
A globális monetáris politikai gyakorlat átalakulása és következményei a válság után, különös tekintettel a tőkepiacok forrásallokációjának hatékonyságára
: Horváth András
: Horváth András
A bankrendszer elemzése a szövetkezeti rendszer vonatkozásában, különös tekintettel a decentralizált és a centralizált modell összehasonlítására
: Mészáros Róbert Benedek
: Mészáros Róbert Benedek
A magyarországi orosznyelv-oktatás helyzete és perspektívái 2002-ben egy szakmai egyesületi kutatás tükrében
: Viczai Péter Tamás, et al.
Megjelent: (2003)
: Viczai Péter Tamás, et al.
Megjelent: (2003)
Törökország lehetőségei az EU-csatlakozásra az európai közvélemény hatása az esetleges török csatlakozásra avagy az EU hatékonyabb szerepvállalása
: Tőzsér Noémi
: Tőzsér Noémi
Hasonló tételek
-
A közvélemény-kutatások hitelessége és manipulatív szerepe
: Hajdu Mária -
A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény
: Gáspár Huba -
A befolyásolás eszközei a kommunikációban
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016) -
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit -
A reklámiparban alkalmazott pszichológiai kutatások
: Hegedüs Bianka Júlia