Közvélemény és politikai befolyásolás különös tekintettel a 2002-es országgyűlési választásra a közvélemény-kutatások vonatkozásában
Saved in:
| Main Author: | Eschwig Hajts Erzsébet |
|---|---|
| Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Politikai marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33952 |
Similar Items
A közvélemény-kutatások hitelessége és manipulatív szerepe
: Hajdu Mária
: Hajdu Mária
A klímaváltozás médiakommunikációja, mint a közvélemény formálásának eszköze
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény
: Gáspár Huba
: Gáspár Huba
Hogyan hat a média? A közvélemény és a szakértők válasza
: Hájik Vivien
: Hájik Vivien
Olimpia Magyarországon, Elemzés a gazdaság, az imázs és a közvélemény tükrében
: Tóth Máté
: Tóth Máté
A befolyásolás eszközei a kommunikációban
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016)
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit
: Felek Edit
Social engineering, avagy a pszichológiai befolyásolás
: Pernyész Gréta
: Pernyész Gréta
A reklámiparban alkalmazott pszichológiai kutatások
: Hegedüs Bianka Júlia
: Hegedüs Bianka Júlia
A Z generáció utazási szokásai - fókuszban a külföldi és belföldi desztináció választásra
: Matuska Zsófia Mária
: Matuska Zsófia Mária
Befolyásolás a médiában- elektronikus média, reklámok, vírusmarketing, influencerek-
: Grúz Szandra
: Grúz Szandra
Sznobizmus, befolyásolás, életstílus, luxus - és a hozzájuk kapcsolódó jelenségek
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A magyarországi sajtószabadság helyzetének alakulása a 2010-es országgyűlési választásoktól napjainkig
: Bokor Erika
: Bokor Erika
Cyberpolitika a 2010-es országgyűlési választások rivális pártjainak online marketingstratégiája Magyarországon
: Fehérvári Orsolya
: Fehérvári Orsolya
Könyvvizsgáló csalással összefüggő felelőssége, csalással kapcsolatos kutatások
: Hofferek Cintia
: Hofferek Cintia
Fogyasztói kutatások projektje a Tata Consultancy Servicesnél
: Szőcs Zoltán
: Szőcs Zoltán
A neuromarketing kutatások eredményeinek alkalmazása a médiatervezésben
: Dolhai Izabella
Published: (2016)
: Dolhai Izabella
Published: (2016)
Kérdőíves kutatások eredményeinek megjelenítése üzleti intelligencia segítségével
: Bódog Orsolya
: Bódog Orsolya
A marketingkommunikáció, valamint a befolyásolás és eladásösztönzés fogyasztókra kifejtett hatása
: Ozvald Anett
: Ozvald Anett
A pénzügyi kultúra szerepe és a megértését megalapozó kutatások
: Tóth Arnold, et al.
Published: (2023)
: Tóth Arnold, et al.
Published: (2023)
A GEM Projekt NES adatfelvételén alapuló kutatások tapasztalatai
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2021)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2021)
Az egyszerűsített honosítási eljárás, szakpolitikai vonatkozásai és a 2014-es országgyűlési választások tükrében
: Dobre Dániel
: Dobre Dániel
Generációs különbségek és a digitális marketing előretörése a 2022-es országgyűlési választások nyomán
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
A manipuláció és befolyásolás eszközei az influencermarketingben A negatív reklám ereje a Kendall Jenner és Pepsi – "Live For Now" reklámban
: Szécsényi Nóra
: Szécsényi Nóra
Online szolgáltatások, kutatások kivitele a román piacra Esettanulmány: compari.ro árösszehasonlító oldal
: Leczfalvi Arianna-Renata
: Leczfalvi Arianna-Renata
Magyarország gazdaságpolitikája az 1994 és 2002 közötti időszakban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Az Agócsker 2002 Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Agócs Tamás
: Agócs Tamás
A befolyásolás pszichológiájának vizsgálata a The Coca-Cola Company kampányainak bemutatásán keresztül
: Ványi Enikő Marianna
: Ványi Enikő Marianna
Teljesítményértékelés a közigazgatásban, a Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóságon végzett kutatások alapján
: Pozsonyi Katalin Ágnes
: Pozsonyi Katalin Ágnes
Afganisztán nemzetközi helyzetének és belpolitikájának elemzése 1990-2002 között
: Ács Olimpia Tímea
: Ács Olimpia Tímea
Franciaország kutatás-fejlesztési politikája a 2002-es kormányváltás után
: Nagy Katalin
: Nagy Katalin
Rendszerváltás utáni pénzmosás gazdasági hatásai, különös tekintettel az offshore vonatkozásában
: Hauk Nikolett
: Hauk Nikolett
A foglalkoztatásra és a munkanélküliségre ható gazdasági és társadalmi körülmények Nógrád megyében 2002-2007 között
: Dianné Kissimon Erzsébet
: Dianné Kissimon Erzsébet
A magyar kormányok gazdaságpolitikájának összehasonlító elemzése 2002 és 2020 között
: Gál Barna
: Gál Barna
A kínai "nyitás politika" különös tekintettel annak politikai hátterére és a bankrendszer reformjára
: Vértes Róbert
: Vértes Róbert
Munkahelyi stressz és a munkahelyi stresszel kapcsolatos kutatások elemzése nemzetközi szinten és Magyarországon
: Farkas Zsuzsanna
: Farkas Zsuzsanna
A magyar gazdaság ellenálló képességének alakulása 2002-től napjainkig
: Lakatos Zoltán
: Lakatos Zoltán
Generációváltás és utódlástervezés kihívásai a Pepetrans 2002 Kft. családi vállalkozás esetében
: Vojtekovszki-Szajcz Petra
: Vojtekovszki-Szajcz Petra
Kína növekvő gazdasági és politikai térnyerése, különös tekintettel a Kínai Selyemút egyes elemeire és hatásaira
: Temleitner Balázs
: Temleitner Balázs
Cyber Threat Intelligence rendszerek felépítése és felhasználása különös tekintettel a magyar kritikus infrastruktúra vonatkozásában
: Sas Péter
: Sas Péter
Similar Items
-
A közvélemény-kutatások hitelessége és manipulatív szerepe
: Hajdu Mária -
A klímaváltozás médiakommunikációja, mint a közvélemény formálásának eszköze
: Varga Bernadett -
A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény
: Gáspár Huba -
Hogyan hat a média? A közvélemény és a szakértők válasza
: Hájik Vivien -
Olimpia Magyarországon, Elemzés a gazdaság, az imázs és a közvélemény tükrében
: Tóth Máté