A Facebook hálójában avagy Közösségi oldalon a cégem
Elmentve itt :
Szerző: | Hanyecz Noémi |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Közösségi média Online kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33968 |
Hasonló tételek
Facebook tartalommarketing a személyes öngondoskodás nevű oldalon
: Kántor Orsolya
: Kántor Orsolya
Blogok a PR hálójában
: Csirke Anna
: Csirke Anna
Az online marketing hálójában
: Marcsek Nikolett
: Marcsek Nikolett
Hitelintézet a SharePoint hálójában
: Nagy Krisztina Mária
: Nagy Krisztina Mária
Online marketing a hokameraberles.hu oldalon keresztül
: Keszthelyi Dorina
: Keszthelyi Dorina
Az IT szakemberek toborzásának kihívásai az ügynökségi oldalon
: Tarr Patrícia Ibolya
: Tarr Patrícia Ibolya
Facebook csoportok jelentősége a közösségi médiában
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Csomagok hálójában, logisztika nélkül nem megy Az e-kereskedelem a futárszolgálatok szemszögéből
: Bokor Barbara
: Bokor Barbara
Mechanikus beszállítófejlesztés a hatvani Boschnál logisztika-beszerzés oldalon
: Wágner Dorina
: Wágner Dorina
EDI kapcsolat kialakítása vevői oldalon a Flextronics International Kft.-nél
: Kerkai Szilárd
: Kerkai Szilárd
A közösségi média hatása a Facebook generáció munkavállalási szokásair
: Del Medico Rossinelli Renáta
: Del Medico Rossinelli Renáta
A hagyományok hálójában, avagy az innováció élvonalában? A Sport szelet márka újraértékelése és pozicionálása a mai fogyasztói társadalomban.
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
Az esküvőszervezők iránti kereslet változásai, és ezek hatása a kínálati oldalon
: Matyi Anita
: Matyi Anita
Hibás teljesítések eladói és vevői oldalon FCA és CIP klauzula esetén
: Kotogány Anett
: Kotogány Anett
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
A Facebook tőzsdei bevezetése
: Szakács Norbert
: Szakács Norbert
A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei
: Kara Kitti
: Kara Kitti
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
Facebook ország gyermekei Hogyan befolyásolja a közösségi háló az 5.-8. osztályos diákok fogyasztói magatartását?
: Baumgartner Júlia
: Baumgartner Júlia
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
A Facebook tündöklése és "hanyatlása"
: Karmacsi Fanni
: Karmacsi Fanni
Tőkeköltség becslés a Facebook esetében
: Zsiros Tamás
: Zsiros Tamás
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
Az internet média szektor és a pénzügyi világ kapcsolata, avagy A Facebook aranykorszaka
: Fodor Péter
Megjelent: (2014)
: Fodor Péter
Megjelent: (2014)
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
A Facebook és a Lovemarks kapcsolata
: Juhász Ágnes
: Juhász Ágnes
A Facebook hozzájárulása a rohingya népirtáshoz
: Balogh Dorisz
: Balogh Dorisz
Szóbeszéd marketing üzenetek terjedése a Facebook-on
: Szilágyi Petra
Megjelent: (2014)
: Szilágyi Petra
Megjelent: (2014)
Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Szabó Noémi
: Szabó Noémi
A Facebook mint marketingkommunikációs felület Az UNIQA Biztosító Zrt. esettanulmánya
: Szőkéné Faragó Anikó
Megjelent: (2013)
: Szőkéné Faragó Anikó
Megjelent: (2013)
A Facebook-jelenség hatása a fogyasztói identitás torzulására
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
Tőzsdei bevezetés a Facebook és a LinkedIn példáján keresztül
: Kozák Dániel
: Kozák Dániel
A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása
: Gyenes Fanny
: Gyenes Fanny
Az OVB Vermögensberatung Kft. marketing tevékenységének vizsgálata a Facebook-on
: Csanádi Inez
: Csanádi Inez
A magyar piacvezető bankok Facebook jelenléte 2022 első negyedévében
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
Az Y-generáció kapcsolata a legkedveltebb közösségi portállal, a Facebook-kal és a youth marketingben rejlő lehetőségek ügynökségi szemmel
: Bálint Anna
: Bálint Anna
Hasonló tételek
-
Facebook tartalommarketing a személyes öngondoskodás nevű oldalon
: Kántor Orsolya -
Blogok a PR hálójában
: Csirke Anna -
Az online marketing hálójában
: Marcsek Nikolett -
Hitelintézet a SharePoint hálójában
: Nagy Krisztina Mária -
Online marketing a hokameraberles.hu oldalon keresztül
: Keszthelyi Dorina