A marketingkommunikáció és a vevőelégedettség jelentősége a kulturális szektorban
Saved in:
Main Author: | Herczeg András |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/33973 |
Similar Items
A készletgazdálkodás és a vevőelégedettség kapcsolata
: Pintér Sára
: Pintér Sára
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
Egy rendezvény online marketingkommunikációja és a vevőelégedettség a Lovasok.hu-nál
: Andor Judit
: Andor Judit
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia
: Bús Szilvia
Kulturális fesztiválok jelentősége Eger turizmusában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Kompetencia és tudásmegosztás jelentősége a logisztikai szektorban
: Erdős Réka Eszter
: Erdős Réka Eszter
A startupok jelentősége a magyar turisztikai szektorban
: Halmos Fanni
: Halmos Fanni
Kulturális rendezvény mint PR eszköz a for-profit és nonprofit szektorban
: Bubics Ádám
: Bubics Ádám
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
A sör kulturális és társadalmi jelentősége A Pilsner Urquell és a magyar kisipari sörök összehasonlító elemzése
: Baranyi Máté
: Baranyi Máté
Az MLM rendszerek marketingkommunikációs eszközeinek összehasonlítása a pénzügyi szektorban
: Kurucz Edit Nikolett
: Kurucz Edit Nikolett
A Művészetek Völgye fesztivál jelentősége a kulturális élet színterein
: Hegedüs Boglárka
: Hegedüs Boglárka
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
A kézműves magyar ízek vásárának marketingkommunikációs jelentősége
: Tomasovics Viktória
: Tomasovics Viktória
Sajátos kulturális attrakciók jelentősége és kommunikációja Budapest turisztikai kínálatában
: Somogyi Luca
: Somogyi Luca
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében
: Agárdi Nikoletta
: Agárdi Nikoletta
Innovatív marketinglehetőségek a KKV szektorban
: Simon András
: Simon András
Marketingkommunikációs eszközök használata és jelentősége a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.-nél
: Gombkötő Ágnes
: Gombkötő Ágnes
A Kulturális Korrupció és Vallásosság Kapcsolata
: Kiss András Péter
: Kiss András Péter
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila
: Surányi Attila
A vevőelégedettség mérésének fontossága, a szolgáltató szektor egy speciális szegmensében, a MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia rendezvény– 2017, 2018 és 2019 években történt –megvalósulásának, elemző vizsgálata segítségével
: Kaszás Blanka
: Kaszás Blanka
HR szerepe a KKV szektorban
: Romeisz Dániel András
: Romeisz Dániel András
A filmturizmus jelentősége Budapest kulturális turizmusában - Hogyan hatnak a filmek a budapesti turizmus gazdaságára?
: Tóth Tímea Zsófia
: Tóth Tímea Zsófia
Egy weboldal sikerességéhez kapcsolódó online felületek és marketing eszközök jelentősége a hazai energiahatékonysági szektorban
: Varga Tamás
: Varga Tamás
A marketingkommunikáció jelentősége az ifjúsági programokban, a Somer Nomád Tábor példája alapján
: Takács Bianka
: Takács Bianka
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei a B2Sky utazási iroda példája kapcsán
: Mészáros Péter Pál
: Mészáros Péter Pál
A nemzeti- és szervezeti kultúrák közti különbségek, valamint a kulturális intelligencia ismeretének jelentősége a vezetői gyakorlatban
: Pencz Zsuzsanna
Published: (2013)
: Pencz Zsuzsanna
Published: (2013)
Kulturális turisztikai termékek komplex vizsgálata a Bajai járásban
: Nagy András
: Nagy András
Kulturális sztereotípiák
: Hidasi Judit
Published: (1996)
: Hidasi Judit
Published: (1996)
Koreai kreatív- és kulturális ipar Az e-sport jelentősége gazdasági és turisztikai szempontból
: Járvás Boglárka Anna
: Járvás Boglárka Anna
A kulturális diplomácia szerepe a 2019-es kulturális évadok elemzésén keresztül
: Bolla Klaudia
: Bolla Klaudia
Kulturális turizmus az olaszországi épített kulturális örökségek példáján
: Kiss Vivien Dóra
: Kiss Vivien Dóra
Marketingkommunikáció mikrovállalati szinten - tapétapiac Magyarországon
: Jakab András
: Jakab András
Nemzeti Kulturális Alap és a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő szervezeti kommunikációjának elemzése
: Babinka Lilla
: Babinka Lilla
Similar Items
-
A készletgazdálkodás és a vevőelégedettség kapcsolata
: Pintér Sára -
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika -
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta -
Egy rendezvény online marketingkommunikációja és a vevőelégedettség a Lovasok.hu-nál
: Andor Judit -
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel