A mountain bike versenyzők vásárlási döntését befolyásoló preferenciarendszer, illetve a piac várható trendje
Saved in:
Main Author: | Berze Gergely Péter |
---|---|
Other Authors: | Fodor Dr Mónika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Mountain bike Márkahűség Kerékpárpiac Marketingkutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/340 |
Similar Items
Fiatal, 35 év alatti szülők vásárlási döntését befolyásoló tényezők vizsgálata
: Lencsés Klaudia
: Lencsés Klaudia
A mesterséges intelligencia, illetve a digitalizáció megjelenése és lehetőségei az üzleti HR alap- és adminisztratív folyamataiban. / A HR szerepkörök várható megváltozásának trendje
: Szabó Anikó
: Szabó Anikó
2012 legizgalmasabb nemzetközi fogyasztói trendje a rekereskedelem fenoménje
: Tálas Csenge
: Tálas Csenge
Sikervállalkozás bemutatása a Mohonk Mountain House példája alapján
: Sári Tibor
: Sári Tibor
Community-based tourism in the villages near the Koytendag mountains of Turkmenistan.
: Gummyyev Atamyrat
: Gummyyev Atamyrat
A BalatonBike365 kerékpárút fejlesztési projekt jövője
: Rozinger Réka
: Rozinger Réka
A szállodai piac trendjeinek elemzése; várható tendenciák 2030-ig Magyarországon
: Csernyánszky Lívia
: Csernyánszky Lívia
Eco-Lodges as Catalysts for Sustainable Development in Mountainous Regions A Case Study of Sary-Chelek Biosphere Reserve
: Maralbaeva Aidana
: Maralbaeva Aidana
A Kínából az Európai Unióba érkező tőkebefektetések szerkezete és trendje
: Polonyi András
: Polonyi András
A projektek menedzselésének vizsgálata az Iron Mountain Magyarország Kft. gyakorlatán keresztül
: Cser Zsófia
: Cser Zsófia
Kerékpáralkarész kereskedelem kihívásai, Antidömpingvám hatása a Bike Trade 97 Kft. importtevékenységére
: Skolnik Vilmos
: Skolnik Vilmos
A tudatos vásárlói és fogyasztói magatartás megjelenési formái, trendje és hatása a cukrászati termékkínálatra
: Koronczy Rita Adrien
: Koronczy Rita Adrien
Az építőipar trendje a gyártó szemével - A Baumit Kft. válaszai a piaci tendenciák kihívásaira -
: Jantos Anita
: Jantos Anita
Iron Mountain Magyarország Kft. digitális szolgáltatásainak piaci elemzése, implementálása a cargo-partner Kft.-nél
: Szabó Rita
: Szabó Rita
The Digital Marketing Practices of Yamaha Motor Europe in a Post-COVID Era, With a Focus on E-bikes
: Jani Gábor
: Jani Gábor
Vásárlási döntést befolyásoló tényezők (alkohol-és szeszesitalok)
: Mátrai Martina
: Mátrai Martina
A vásárlási döntést befolyásoló tényezők a parfümpiacon
: Kelemenné Túri Noémi
: Kelemenné Túri Noémi
A pedelec (e-bike) piaci előretörésének és elterjedésének lehetőségei Magyarországon az aktuális kerékpárhasználati tendenciák függvényében
: Szőnyi Balázs
: Szőnyi Balázs
Vitamin vásárlási szokások - A fogyasztói döntést befolyásoló tényezők
: Bozó Petra
: Bozó Petra
A Brexit várható következményei, hatásai
: Kovács Viktor
: Kovács Viktor
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
Kvantum-számítástechnika alapjai, fejlődése, várható szerepe
: Papp Zita
: Papp Zita
Optikai piac és azt befolyásoló tényezők bemutatása és a Noptiker Kft piaci helyzete
: Kajári Örs Hunor
: Kajári Örs Hunor
A reklámok befolyásoló hatása a vásárlási szokásokra és a mentális egészségre
: Mundi Hella
: Mundi Hella
Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
: Gergely Dávid
: Gergely Dávid
A hazai transzferárazási gyakorlat és várható változásai
: Smitnya György
: Smitnya György
Duális mesterképzés várható hatásai a vállalat számára
: Osváth Márton
: Osváth Márton
A "Trafiktörvény" várható hatásai a hazai dohányfogyasztásra
: Diós Tímea
: Diós Tímea
Vásárlási döntést befolyásoló tényezők- Miben és milyen mértékben változtak az élelmiszer vásárlási szokások a Covid-19 vírus megjelenése óta?
: Hotorán Petra
: Hotorán Petra
Az online vásárlási szokásokat befolyásoló tényezők az X és Y generáció tekintetében
: Szabó Tünde Anita
: Szabó Tünde Anita
Az építőipari piac jellemzése, a KÉSZ Csoport piaci lehetőségei
: Patkós Gergely
: Patkós Gergely
A magyarországi vagyonkezelési piac
: Kokas Norbert
: Kokas Norbert
Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére
: Fejérvári Noémi
: Fejérvári Noémi
Az IFRS 16 bevezetésének várható hatása a lízingpiacra
: Tóth Zoltán
: Tóth Zoltán
A Brexit és annak Magyarországra gyakorolt várható hatásai
: Schulek-Tóth Zsófia Mária
: Schulek-Tóth Zsófia Mária
Az infláció várható alakulása Magyarország EU-csatlakozását követően
: Garai Mónika
: Garai Mónika
A magyar lakáspiac várható változása a válság után
: Szalay Kristóf Richárd
: Szalay Kristóf Richárd
Az euro bevezetésének folyamata és várható hatásai Horvátországban
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
Gyeplabda világversenyek rendezésének feltételei, és várható eredményei Magyarországon
: Bálint Andrea Zita
: Bálint Andrea Zita
A coaching kapcsolatmenedzsmentjének és megtérülésének gyakorlati megvalósulása a magyar üzleti életben
: Berze Gergely Péter
: Berze Gergely Péter
Similar Items
-
Fiatal, 35 év alatti szülők vásárlási döntését befolyásoló tényezők vizsgálata
: Lencsés Klaudia -
A mesterséges intelligencia, illetve a digitalizáció megjelenése és lehetőségei az üzleti HR alap- és adminisztratív folyamataiban. / A HR szerepkörök várható megváltozásának trendje
: Szabó Anikó -
2012 legizgalmasabb nemzetközi fogyasztói trendje a rekereskedelem fenoménje
: Tálas Csenge -
Sikervállalkozás bemutatása a Mohonk Mountain House példája alapján
: Sári Tibor -
Community-based tourism in the villages near the Koytendag mountains of Turkmenistan.
: Gummyyev Atamyrat