Külkereskedelem Lengyelországgal tansegédeszközök gyakorlati exportja, a forgalom növelésének lehetőségei a 3B Scientific Europe Kft. esetében
Saved in:
| Main Author: | Király Krisztina |
|---|---|
| Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Külkereskedelem |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34018 |
Similar Items
A külkereskedelem alakulása Magyarországon (1991-2011)
: Deér István
: Deér István
A külkereskedelem alakulása az Uniós csatlakozás előtt és után
: Gracza Márton
: Gracza Márton
Oroszország külgazdasági kapcsolatainak fő irányai az elmúlt három évtizedben, különös tekintettel a Lengyelországgal való együttműködésre
: Csemez Laura
: Csemez Laura
Magyarország újraiparosítása a külkereskedelem oldaláról és a külkereskedelmi mérleg alakulása
: Bolla Márk
: Bolla Márk
A szolgáltatás-külkereskedelem elemzése az Európai Unióban 2005-től napjainkig
: Hercz Zoltán
: Hercz Zoltán
A magyar-orosz külkereskedelem, különös tekintettel az agrár-és élelmiszeripari termékekre
: Mink Bernadett
: Mink Bernadett
A magyarországi lakossági megtakarítások megoszlása különös tekintettel a betétekre és ezek összehasonlítása a két csehszlovák utódállammal és Lengyelországgal
: Szabó Péter
: Szabó Péter
A pénzügyi válság hatása Magyarországra, különös tekintettel a rendszerváltás óta folytatott magyar-német külkereskedelem alakulására
: Farkas Viktória
: Farkas Viktória
Használt tehergépjárművek exportja az afrikai kontinensre
: Burányi Tamás
: Burányi Tamás
A légi forgalom átalakulása Európában az elmúlt évtizedekben
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
A magyar borok exportja és külföldi márkaismertsége
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
The cooperation of scientific and technological between China and the EU
: Wu Qiang
: Wu Qiang
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
TOTAL Treatment üzemanyag adalékok piaci részesedés növelésének lehetőségei
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Az export forgalom légi szállítmányozási folyamatai
: Simon Attila
Published: (2018)
: Simon Attila
Published: (2018)
Belföldi fizetési forgalom a KKV-k szemszögéből
: Harangozó Norbert János
: Harangozó Norbert János
Vezetői stílusok dolgozói elégedettségre gyakorolt hatása a Scientific Games Kft. példáján keresztül
: Farkas Dzsenifer
: Farkas Dzsenifer
Online reklám jellegű bejegyzések hatása a fogyasztókra, elégedettségük növelésének lehetőségei
: Mészáros Csenge
: Mészáros Csenge
Belföldi járattervezés és nemzetközi forgalom a LogMASter Kft. gyakorlatában
: Lakatos Dániel
: Lakatos Dániel
A belföldi közúti élelmiszer forgalom a koronavírus alatt
: Takács Máté
: Takács Máté
The perception of China’s development in the Hungarian scientific economic literature between 2010 and 2018
: Losoncz Miklós
Published: (2018)
: Losoncz Miklós
Published: (2018)
Marketingstratégia kialakítása és digitális termék bevezetése a B2B felnőttképzési piacon a Juventus Language Group példáján
: Jászberényi-Király Dóra
: Jászberényi-Király Dóra
The Participation of Budapest Business School Research Centre at the European Scientific Institute Conference in Tirana
: Veres Zoltán
Published: (2014)
: Veres Zoltán
Published: (2014)
Az eladási forgalom vizsgálata viszonyszámok segítségével témakör feldolgozási módja
: Kis Beáta
: Kis Beáta
Karriermendzsment, mint a munkavállalói elkötelezettség növelésének eszköze
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei
: Tarcsi Szilvia
: Tarcsi Szilvia
A Stiefel Magyarország Kft. marketingstratégiája és értékesítési tevékenysége, kiemelve a B2B szektort
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
Veszélyes hulladékok exportja a fejlődő világba, néhány ország és az e-hulladék bemutatása alapján
: Bárdos Gábor
: Bárdos Gábor
A motiváció és elégedettség növelésének lehetőségei a Sykes Közép-Európa kft. call center munkavállalóinak körében
: Koschik Flóra
: Koschik Flóra
A Thermo Fisher Scientific nemzetközi terjeszkedési stratégiája Külföldi közvetlentőke-befektetések szerepe és hatásai
: Sass Csenge
: Sass Csenge
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
A munkáltatói kölcsön, mint az elkötelezettség növelésének eszköze
: Czékmán Klaudia
: Czékmán Klaudia
A Celanese Europe B.V. nemzetközi közúti fuvarozásához kapcsolódó többletköltségeinek elemzése
: Magyar Dóra
: Magyar Dóra
A Kínai és Európai közötti kereskedelemben használatos fuvarozási módok összehasonlítása különös tekintettel a tranzitidőre és a költségekre a Panalpina Magyarország Kft. tevékenységének vonatkozásában
: Király Krisztina
: Király Krisztina
A raktározási hatékonyság növelésének lehetséges megoldásai a Panalpina Magyarország Kft-nél
: Nagy Tímea Rebeka
: Nagy Tímea Rebeka
Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
A ProLabor Kft. menedzsment-kontrollfolyamatainak felülvizsgálata az eredményesség növelésének céljából
: Forrai Anna Borbála
: Forrai Anna Borbála
Webshop piaci bevezetése és a forgalom növekedésére szolgáló online marketing eszközök
: Kovács Barnabás
: Kovács Barnabás
Ügyfélélmény a pénügyi szektorban az ügyfélélmény fontossága, növelésének lehetőségei és módszertana a banki szolgáltatásokban
: Herczeg Márton
: Herczeg Márton
Similar Items
-
A külkereskedelem alakulása Magyarországon (1991-2011)
: Deér István -
A külkereskedelem alakulása az Uniós csatlakozás előtt és után
: Gracza Márton -
Oroszország külgazdasági kapcsolatainak fő irányai az elmúlt három évtizedben, különös tekintettel a Lengyelországgal való együttműködésre
: Csemez Laura -
Magyarország újraiparosítása a külkereskedelem oldaláról és a külkereskedelmi mérleg alakulása
: Bolla Márk -
A szolgáltatás-külkereskedelem elemzése az Európai Unióban 2005-től napjainkig
: Hercz Zoltán